Het is bijna handiger om het een laptop aan te zetten en dan met een hdmi kabel verbinden aan de televisie, als je wil kijken zonder onderbrekingenquote:
Dit is geil in sommige delen van Nederland.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:17 schreef Zipportal het volgende:
Zonnehont is ook al van de incesthoek.
Klopt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij loop je achter
Hoe meer je te zwaar bent op 4 januari, hoe meer je eraf kunt krijgenquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vanaf 4 januari maken we ons wel weer druk om de gezondheid.
Zo is het maar net.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe meer je te zwaar bent op 4 januari, hoe meer je eraf kunt krijgen
Akkoordquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vanaf 4 januari maken we ons wel weer druk om de gezondheid.
Plaisier stond ook al in de volgende ronde en we weten hoe dat afliep.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zonneveld op weg naar?
En daarna de winnaar van Dirty Harry tegen Pietje
Ja.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een breek is pas een breek als je hem verzilvert
Twijfel.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zonneveld gooit echt heel goed
quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Clayton gooit echt heel goed
Net niet spelerquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Exact dezelfde cijfers, maar je staat gewoon een set achter
Dat gebeurt veel te vaak met Nederlanders geloof ik. Stukje Calimero.quote:
Positieve indruk van Niels dit WK. Zou het dan toch?quote:
ALs ik zin heb om me aan te stellen dan doe ik dat jahquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, zeg. Clayton is een van de sympathiekste darters van het stel.
Tenzij de Euro Tour-opzet opnieuw op de schop gaat, staat Zonneveld er uitstekend voor om op alle majors aanwezig te zijn. Geen porum om naar te kijken, maar het is knap.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Op naar weer een jaar met pijn en moeite een rondje doorkomen op de Euro toernooien
Nikszeggende stront
Als de Euro Tour-opzet niet op de schop gaat, zien we hem komend jaar nogal vaak in de spotlights. Net als O'Connor en Springer..quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Positieve indruk van Niels dit WK. Zou het dan toch?
Hij lijkt in ieder geval niet meer zo onder de indruk van het podium.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als de Euro Tour-opzet niet op de schop gaat, zien we hem komend jaar nogal vaak in de spotlights. Net als O'Connor en Springer..
Eet ze.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga snert koken. Tot vanavond allen
De favorietenrol ligt hem niet zo. Op de vloertoernooien heeft hij daar heel veel last van. Anders kan je mij het significante verschil in ranking niet uitleggen op PC Finals / EK.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij lijkt in ieder geval niet meer zo onder de indruk van het podium.
Springer is mij wel flink tegengevallen afgelopen majors. Lijkt het nog niet te kunnen als de druk er echt vol op zit. O’Connor gaat wel de stap naar top 32 maken, vermoed ik.
Veel ET’s zijn ook wel op thuisterrein of op neutraal terrein. Voor een jongen met een Duitse bijnaam en Duitse walk-on maakt dat misschien een hoop uitquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De favorietenrol ligt hem niet zo. Op de vloertoernooien heeft hij daar heel veel last van. Anders kan je mij het significante verschil in ranking niet uitleggen op PC Finals / EK.
Tegen Wenig maakte hij op de GSoD zijn favorietenrol ook niet waar, natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel ET’s zijn ook wel op thuisterrein of op neutraal terrein. Voor een jongen met een Duitse bijnaam en Duitse walk-on maakt dat misschien een hoop uit
Doe. Is goed voor jequote:Op zaterdag 27 december 2025 17:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Eet ze.
Ik sluit niet uit dat ik even een powernap ga doen.
Geen fan, wel mee eens.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:53 schreef Wertha het volgende:
Netjes geprobeerd Niels. Viel niet tegen.
En sta nu voor iedereen te koken.quote:
User @mitt wordt tot op het bot beflikkerd.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:00 schreef mitt het volgende:
[..]
En sta nu voor iedereen te koken.
Stuur hulp.
IN ieder geval een stuk minder spannend, zonder vlaggetjes.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:05 schreef mitt het volgende:
Toch twee mooie partijen gezien. Kan me niet voorstellen dat dat vanavond gaat lukken
50 uitgooien met de bullseye tegen Cullen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zou alleen dubbel-dubbel doen tegen Kevin Painter. Voor de rest vind ik het mongoloïde gedoe.
quote:
Eindelijk je plek gevonden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:00 schreef mitt het volgende:
[..]
En sta nu voor iedereen te koken.
Stuur hulp.
Werkenquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:38 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Niet vrij zijn tussen Kerst & Nieuwjaar
Gevulde buik met stront.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.instagram.com/p/DSxM4FdCMbQ/
@:de_boswachter
quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.instagram.com/p/DSxM4FdCMbQ/
@:de_boswachter
Stukje topsport @GurneyIsBestOke @Szuraquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:24 schreef vul_maar_in het volgende:
Flikkert er 1 tegen de boarding en een rondje later rijdt zijn tegenstander over het losgetrokken doek en gaat ook onderuit
Ah bedankt, ben ik weer helemaal bijquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:24 schreef vul_maar_in het volgende:
Flikkert er 1 tegen de boarding en een rondje later rijdt zijn tegenstander over het losgetrokken doek en gaat ook onderuit
De enige topsporten op de Olympische Spelen zijn langlaufen, curling, bobslee en biatlonquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Stukje topsport @:GurneyIsBestOke @:Szura
Nee. Maar hoe was de snertquote:Op zaterdag 27 december 2025 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet iemand al waar ik de toernooigemiddeldes kan vinden?
Erg jammer dat dit zich nogmaals voortplant. Stomme trut, en dan nog het podium pakken ook terwijl ze niks meer was dan ‘mevrouw van Gerwen’.quote:
Gurney voelt ze eige goedquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
had je niet 30 km kunnen hardlopen.
Dan had je van frustratie een sigaretje staan roken in de buitenlucht.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
had je niet 30 km kunnen hardlopen.
Stukje Fathers4Justicequote:Op zaterdag 27 december 2025 19:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Erg jammer dat dit zich nogmaals voortplant. Stomme trut, en dan nog het podium pakken ook terwijl ze niks meer was dan ‘mevrouw van Gerwen’.
Als ik Maikol was had ik de kinderen meegenomen.
Ja gaot op zich lekker net een lekker rondje gelopen gelletje geslikt weetjewattis als het koud is en het zonnetje schijnt dan loop ik gewoon lekker, en met alle respect naar de andere hardlopers maar als ik me eige goed voel ren ik sneller dan iedereen.quote:
En onder de moekevlekken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:04 schreef vul_maar_in het volgende:
Wat heeft die Kleermaker een depressief hoofd zeg.
Hopelijk wordt Loek dan ook viesmad.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:02 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat wordt sowieso diep in de nacht met SUL aan het eind.
Een Pietje kun je in de baard van Didde verstoppen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er passen vier Pietjes in die harige Zweed
Hij lijkt wat zenuwachtigquote:Op zaterdag 27 december 2025 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Zweed moet het niet echt van z'n teksten hebben
https://www.instagram.com/p/DSk2fyQDmgz/quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zelfde walk-on als Niels Zonneveld?
Ik vind het sowieso een slechte wok-on, maar liever dan bij een Zweed.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/DSk2fyQDmgz/
Voor Didde heeft het een serieuze betekenis.
Terwijl ik voor premium (zonder reclames) heb betaald.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerst nog even Euro jackpot pluggen
quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:19 schreef Zipportal het volgende:
Die woke regie draait nu gelukkig het geluid niet meer zachter.
We wachten even op spraakmakende ontwikkelingen in de wedstrijdquote:
Stukje autisme.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:27 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik weet niet goed wat ik van drie verschillende flights moet vinden. Maar volgens mij vind ik het niks.
Dan weet je het dus wel.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:27 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik weet niet goed wat ik van drie verschillende flights moet vinden. Maar volgens mij vind ik het niks.
Kleuren van de Duitse vlag. Hij gooit altijd in dezelfde volgorde ook: zwart, rood, geel.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:27 schreef vul_maar_in het volgende:
Echt stukje autismequote:Op zaterdag 27 december 2025 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kleuren van de Duitse vlag. Hij gooit altijd in dezelfde volgorde ook: zwart, rood, geel.
OK dan sta ik het toe.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kleuren van de Duitse vlag. Hij gooit altijd in dezelfde volgorde ook: zwart, rood, geel.
Frank leest meequote:Op zaterdag 27 december 2025 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het siert hem dat het geen rood wit zwart is.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijft voorlopig nog zitten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:32 schreef Doevelaer het volgende:
Aanstaand oud trainer van Feyenoord
Robin is een ajaciedquote:Op zaterdag 27 december 2025 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Blijft voorlopig nog zitten.
Tyfus, tyfussjaak. @:fetx
Dat was dat hoerig lelijke kefhontje toch?quote:
Achter de decoder kan het primaquote:Op zaterdag 27 december 2025 20:35 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik vind echt niet dat ze dat hoofd zomaar mogen uitzenden.
Kloptquote:Op zaterdag 27 december 2025 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was dat hoerig lelijke kefhontje toch?
Nee, dat is Daphne, van Gerwens ex-vrouw.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was dat hoerig lelijke kefhontje toch?
Koekkoekquote:Op zaterdag 27 december 2025 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, dat is Daphne, van Gerwens ex-vrouw.
wel zonde hij knalt prima door de legs maar de dubbels zijn er nog niet echt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm hmm. Nou ja is zijn eigen set. Geen man over boord.
Oh ja die twee haal ik altijd door elkaar inderdaadquote:Op zaterdag 27 december 2025 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, dat is Daphne, van Gerwens ex-vrouw.
Tot voor kort trok MVG haar uit elkaar.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja die twee haal ik altijd door elkaar inderdaad
Dat hondje?quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:43 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Tot voor kort trok MVG haar uit elkaar.
Gatverdamme.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:43 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Tot voor kort trok MVG haar uit elkaar.
Beetje matig potje gewoon. De helft van de posts gaan over reclames die de helft van de users niet eens zien. Kun je nagaan.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ook vanavond loopt het nog geen storm.
We piekten bij het eerste potje.
Koud badquote:Op zaterdag 27 december 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje matig potje gewoon. De helft van de posts gaan over reclames die de helft van de users niet eens zien. Kun je nagaan.
Harry is eigenlijk ook de zoveelste incarnatie van Clayton, Ratajski. Vriendelijk, maar wel een beetje saai.quote:
Ik wordt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:46 schreef vul_maar_in het volgende:
ik wordt een beetje moe van die baard zijn dubbels.
Soort Cross de tweede.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Pietreczko staat na letterlijk iedere beurt bij het tafeltje.
Alles op alles zettenquote:Op zaterdag 27 december 2025 20:50 schreef vul_maar_in het volgende:
baardmans moet zijn dubbels gaan gooien anders is het wel klaar.
Dat kan heuls nietquote:Op zaterdag 27 december 2025 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nolles wordt ieder jaar erger
Dat was toch ooit die barkrukbewoner bij VI die alles van Feyenoord wist?quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nolles wordt ieder jaar erger
Martijn Krabbendam?quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was toch ooit die barkrukbewoner bij VI die alles van Feyenoord wist?
Ja.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Is er een verbod om de MODUS te noemen of wat?
Stukje arbeidsethosquote:Op zaterdag 27 december 2025 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Soms denk ik dat Nolles videobanden van Marcel Maijer terugkijkt om te evalueren hoe hij zelf net zo irritant kan worden
Ja zo'n rol. Daar zat Nolles toch ook ooit?quote:
We kunnen niks uitsluiten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Soms denk ik dat Nolles videobanden van Marcel Maijer terugkijkt om te evalueren hoe hij zelf net zo irritant kan worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |