Oh ja die twee haal ik altijd door elkaar inderdaadquote:Op zaterdag 27 december 2025 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, dat is Daphne, van Gerwens ex-vrouw.
Tot voor kort trok MVG haar uit elkaar.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja die twee haal ik altijd door elkaar inderdaad
Dat hondje?quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:43 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Tot voor kort trok MVG haar uit elkaar.
Gatverdamme.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:43 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Tot voor kort trok MVG haar uit elkaar.
Beetje matig potje gewoon. De helft van de posts gaan over reclames die de helft van de users niet eens zien. Kun je nagaan.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ook vanavond loopt het nog geen storm.
We piekten bij het eerste potje.
Koud badquote:Op zaterdag 27 december 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje matig potje gewoon. De helft van de posts gaan over reclames die de helft van de users niet eens zien. Kun je nagaan.
Harry is eigenlijk ook de zoveelste incarnatie van Clayton, Ratajski. Vriendelijk, maar wel een beetje saai.quote:
Ik wordt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:46 schreef vul_maar_in het volgende:
ik wordt een beetje moe van die baard zijn dubbels.
Soort Cross de tweede.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Pietreczko staat na letterlijk iedere beurt bij het tafeltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |