Echt stukje autismequote:Op zaterdag 27 december 2025 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kleuren van de Duitse vlag. Hij gooit altijd in dezelfde volgorde ook: zwart, rood, geel.
OK dan sta ik het toe.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kleuren van de Duitse vlag. Hij gooit altijd in dezelfde volgorde ook: zwart, rood, geel.
Frank leest meequote:Op zaterdag 27 december 2025 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het siert hem dat het geen rood wit zwart is.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijft voorlopig nog zitten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:32 schreef Doevelaer het volgende:
Aanstaand oud trainer van Feyenoord
Robin is een ajaciedquote:Op zaterdag 27 december 2025 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Blijft voorlopig nog zitten.
Tyfus, tyfussjaak. @:fetx
Dat was dat hoerig lelijke kefhontje toch?quote:
Achter de decoder kan het primaquote:Op zaterdag 27 december 2025 20:35 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik vind echt niet dat ze dat hoofd zomaar mogen uitzenden.
Kloptquote:Op zaterdag 27 december 2025 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was dat hoerig lelijke kefhontje toch?
Nee, dat is Daphne, van Gerwens ex-vrouw.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was dat hoerig lelijke kefhontje toch?
Koekkoekquote:Op zaterdag 27 december 2025 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, dat is Daphne, van Gerwens ex-vrouw.
wel zonde hij knalt prima door de legs maar de dubbels zijn er nog niet echt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm hmm. Nou ja is zijn eigen set. Geen man over boord.
Oh ja die twee haal ik altijd door elkaar inderdaadquote:Op zaterdag 27 december 2025 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, dat is Daphne, van Gerwens ex-vrouw.
Tot voor kort trok MVG haar uit elkaar.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja die twee haal ik altijd door elkaar inderdaad
Dat hondje?quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:43 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Tot voor kort trok MVG haar uit elkaar.
Gatverdamme.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:43 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Tot voor kort trok MVG haar uit elkaar.
Beetje matig potje gewoon. De helft van de posts gaan over reclames die de helft van de users niet eens zien. Kun je nagaan.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ook vanavond loopt het nog geen storm.
We piekten bij het eerste potje.
Koud badquote:Op zaterdag 27 december 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje matig potje gewoon. De helft van de posts gaan over reclames die de helft van de users niet eens zien. Kun je nagaan.
Harry is eigenlijk ook de zoveelste incarnatie van Clayton, Ratajski. Vriendelijk, maar wel een beetje saai.quote:
Ik wordt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:46 schreef vul_maar_in het volgende:
ik wordt een beetje moe van die baard zijn dubbels.
Soort Cross de tweede.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Pietreczko staat na letterlijk iedere beurt bij het tafeltje.
Alles op alles zettenquote:Op zaterdag 27 december 2025 20:50 schreef vul_maar_in het volgende:
baardmans moet zijn dubbels gaan gooien anders is het wel klaar.
Dat kan heuls nietquote:Op zaterdag 27 december 2025 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nolles wordt ieder jaar erger
Dat was toch ooit die barkrukbewoner bij VI die alles van Feyenoord wist?quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nolles wordt ieder jaar erger
Martijn Krabbendam?quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was toch ooit die barkrukbewoner bij VI die alles van Feyenoord wist?
Ja.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Is er een verbod om de MODUS te noemen of wat?
Stukje arbeidsethosquote:Op zaterdag 27 december 2025 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Soms denk ik dat Nolles videobanden van Marcel Maijer terugkijkt om te evalueren hoe hij zelf net zo irritant kan worden
Ja zo'n rol. Daar zat Nolles toch ook ooit?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |