quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Schaatsen is folklore, geen sport.
Aansteller!quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Die analyse zit ik echt niet op te wachten![]()
even stukje buiten lopen allen.
Langs de snackbar?quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Mij te koud.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Kalkoen en geroosterde wortels uit de oven.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:09 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten? Ik ga straks tomatensoep maken.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:12 schreef yvonne het volgende:
Ik moet nog van Tilburg bijkomen ffwachten
Wat staat hier?quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:12 schreef yvonne het volgende:
Ik moet nog van Tilburg komen ffwachten
Een vrouw die enorm geil wordt van de lelijkste stad van NL?quote:
Heb al een uur gewandeld vandaagquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Allemaal zaken die ik niet in huis heb (incl oven).quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:13 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Kalkoen en geroosterde wortels uit de oven.
Lidl heeft nu kapsalonloempia's. Dat eet ik niet vanavond, maar het zou wel bij darten passenquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:09 schreef WAvanBuren het volgende:
Hij loopt ook de hele dag met een fluitje om zijn nek.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:15 schreef H_T het volgende:
Zou die waterpolocoach altijd naar chloor ruiken?
Da's een geel dingquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is de middag van het ranzige gebit.
Wacht maar tot je hem ziet dartenquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Deze walkon, bijnaam 'Woody’, saaier wordt het niet
We wachten op de review @Mani89quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Lidl heeft nu kapsalonloempia's. Dat eet ik niet vanavond, maar het zou wel bij darten passen
Tegen Littler, hahaha.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ratajski, Gilding of Woodhouse gaat kwartfinale gooien
quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is de middag van het ranzige gebit.
Karper in de badkuipquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hoe ziet een Poolse kerst eruit, @:BarryBangkok ? Ratajski moet nog even opwarmen.
Gilding of Ratajski kunnen gevaarlijke klanten zijn voor Littler.quote:
Maar de kans op een praktische bye voor Littler is groterquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gilding of Ratajski kunnen gevaarlijke klanten zijn voor Littler.
Stukje edgingquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:24 schreef Kopiko het volgende:
Ik zit doorgaans wel langer dan drie kwartier in m'n eentje
Price was de enige ik dat schema die scorend mee kan met een normale Littler, maar die ligt eruit. Ratajski en Gilding kunnen op de bagagedrager irritant zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:24 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Maar de kans op een praktische bye voor Littler is groter
Oogt toch prima in vorm.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gilding heeft wel een kleurloos najaar gehad, verdikkeme zeg. Die moet aardig aan de bak in het komende halfjaar.
Hebben we op de Matchplay gezien, inderdaad. Maar Littler is denk ik iemand die scherper is in sets dan in legs.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Price was de enige ik dat schema die scorend mee kan met een normale Littler, maar die ligt eruit. Ratajski en Gilding kunnen op de bagagedrager irritant zijn.
Moet even verder in de resultaten duiken, maar Pro Tour-technisch moet hij al meer dan 15k goed maken richting de Matchplay.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oogt toch prima in vorm.
Snert met rookworstquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:09 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik kook niet maat.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:09 schreef WAvanBuren het volgende:
e4 of d4?quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ga een potje schaken @:maxi-mus
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:30 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Die Woodhouse lijkt veel op die Praxis mongool
Kan niet altijd 6 gooienquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Arjan van der Giessen meteen met doemverhalen. "Zo'n kans krijg je misschien nooit meer".
FIJNE FEESTDAGEN ALLEN
Ik vind Gilding ook helemaal niks, Dobby had natuurlijk gewoon thuis moeten gevenquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:35 schreef Szura het volgende:
Saaineus Houthuis hoort hier niet, ga eens spelen Goldfinger
Geen fan van bruintand.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:35 schreef Szura het volgende:
Saaineus Houthuis hoort hier niet, ga eens spelen Goldfinger
Want Dobbie is niet saai?quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Gilding ook helemaal niks, Dobby had natuurlijk gewoon thuis moeten geven
Dobby is wel op een leukere manier saai.quote:
Ja niet zo aardig van Arjan.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Arjan van der Giessen meteen met doemverhalen. "Zo'n kans krijg je misschien nooit meer".
FIJNE FEESTDAGEN ALLEN
Religie maakt meer alles kapot.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:40 schreef wimderon het volgende:
Gilding is tijdens de kerst te druk geweest met psalmen zingen.
Niets is meer heilig.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Woodhouse kan bij een zege vandaag de top-20 binnenkomen.
Bij het ingooien viel allesquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Anderhalve set gespeeld, 11 treble less visits
Maar dit is óók geen reet aanquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Thuis tegen Wolves, dat wordt echt geen reet aan.
Arme man.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kan rustig even een mexicanootje in de pan gooien.
Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Robin gaat dit niet voor 2000 euro doen.
Mooi met de voetjes er nog onder.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:51 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De ideale setup is gevonden. @:wimderon
Formule 1 is geen sport, in tegenstelling tot darts.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:53 schreef Wertha het volgende:
Robin snapt er geen kut van.
Formule 1 vergelijken met darten.
Autorijden is geen sport zolang we worden bedolven onder Max Verstappen-propaganda.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:54 schreef BarryBangkok het volgende:
[..]
Formule 1 is geen sport, in tegenstelling tot darts.
Ik haat Max zijn vaderquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Autorijden is geen sport zolang we worden bedolven onder Max Verstappen-propaganda.
TedGOD.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:58 schreef DeeBee het volgende:
@:BarryBangkok woont naast Ted in Pattaya?
Wat is jouw mening over je zoon langs de kant van de weg laten staan na een mislukte kartracequote:Op zaterdag 27 december 2025 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik haat Max zijn vader
Die vent moeten ze opsluiten.
Gelukkig brengt Ratajski de volgende ronde dit plezier.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik voel helemaal geen joie de vivre als ik Woodhouse zie gooien. Altijd maar die verontwaardigde houding en blik. Dat gaat nooit bij die gast weg. Ga eens met plezier op het podium staan, vecht en doe niet zo overgedramatiseerd alsof je altijd op Littler-niveau staat te gooien.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:54 schreef BarryBangkok het volgende:
[..]
Formule 1 is geen sport, in tegenstelling tot darts.
Jos Verstappen is een debielquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:00 schreef BarryBangkok het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over je zoon langs de kant van de weg laten staan na een mislukte kartrace
Littler heeft juist op WK’s moeite met bagagedrager spelers. Gilding, Smikkel, Joyce, dat waren zijn moeilijkste potjesquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hebben we op de Matchplay gezien, inderdaad. Maar Littler is denk ik iemand die scherper is in sets dan in legs.
Twee daarvan first-to-3-sets. Die zijn we al voorbij.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Littler heeft juist op WK’s moeite met bagagedrager spelers. Gilding, Smikkel, Joyce, dat waren zijn moeilijkste potjes
En vervolgens een week niet tegen je kind praten want hij deed niet snel genoeg autootje vroem vroemquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:00 schreef BarryBangkok het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over je zoon langs de kant van de weg laten staan na een mislukte kartrace
En nu wil mijn vriendin niet tegen mij pratenquote:
En dat van jouquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:08 schreef BarryBangkok het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak. Tijd voor een dutje?
Einde brothers in darts?quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:09 schreef H_T het volgende:
Vincent noemt iemand anders dan Michael als beste vriend
quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:09 schreef H_T het volgende:
Vincent noemt iemand anders dan Michael als beste vriend
Dit leek me een uitstekende pot om wat afwas bij weg te werkenquote:
Daar beleven wij nu weinig Plaisier aan.quote:
Hij leest meequote:Op zaterdag 27 december 2025 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie Gilding dit niet meer omdraaien.
Ja, dat is inderdaad hoe het setsysteem werkt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:20 schreef wimderon het volgende:
Nu een breakje en het staat gewoon 3-2 in zets.
Helaasch.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar beleven wij nu weinig Plaisier aan.
Mwah, hij kan steeds niet bijblijven in de leg van Woody.quote:
Dat zal waarschijnlijk een middagpot worden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:23 schreef mitt het volgende:
Woodhouse - Ratajski kraker in de vierde ronde
Bedoelde vooral dat de commentatoren al aan het nabeschouwen waren over de winst van Woodhouse.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad hoe het setsysteem werkt.
Misschien een ochtendsessie inlassen?quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk een middagpot worden.
Ze moeten wat zeggen om deze 10 minuten vol te maken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:28 schreef wimderon het volgende:
Robin van Galen vindt linkshanders leuk om naar te kijken.
Die loopt tenminste normaal weg nadat hij z'n pijlen heeft opgehaald.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:28 schreef Doevelaer het volgende:
Linkshandige darters fijn om naar te kijken;
Alleen Wade
Les Wallacegod.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:28 schreef wimderon het volgende:
Meisje Robin wordt op haar wenken bediend.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:28 schreef wimderon het volgende:
Ik zie op X net een mooie nominatie voor Woodhouse als mazzelaar van het jaar. Denkende aan Nathan Aspinall vorig jaar.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die loopt tenminste normaal weg nadat hij z'n pijlen heeft opgehaald.
23.30 uur, dan is het al lang bedtijd. Maandag weer werken voor je geld @Dr_Flashquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:34 schreef OmniRocket het volgende:
Morgen 23.30 is het tijd voor van Gerwen om met pensioen te gaan
Laat Flash met rust.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
23.30 uur, dan is het al lang bedtijd. Maandag weer werken voor je geld @:Dr_Flash
Niet vrij zijn tussen Kerst & Nieuwjaarquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
23.30 uur, dan is het al lang bedtijd. Maandag weer werken voor je geld @:Dr_Flash
Zojuist naar de fles gegrepen. Bink Blond, 5,5 procent. Rustig beginnenquote:
Juist. Dit soort meningen daar houden we van.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:34 schreef OmniRocket het volgende:
Morgen 23.30 is het tijd voor van Gerwen om met pensioen te gaan
quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:39 schreef de_boswachter het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA PROVINCIALENMUZIEK GENOT
Nederland moet draaiende blijven, ouwe reus.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:38 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Niet vrij zijn tussen Kerst & Nieuwjaar
Juist tussen Kerst en Oud&Nieuw moeten de pallets extra goed gesorteerd wordenquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nederland moet draaiende blijven, ouwe reus.
Laura Turner dart inmiddels zelf (of nog steeds) Emma Patton ook wel primaquote:
Clayton in potentie nog meer.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zie op X net een mooie nominatie voor Woodhouse als mazzelaar van het jaar. Denkende aan Nathan Aspinall vorig jaar.
Ik vind ze allebei prima om door te gaan. Zelfs bij Plaisier - Ratajski overigensquote:
Allequote:
Stukje Aleppo genotquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vuurwerkpaupers hier in de straat.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vuurwerkpaupers hier in de straat.
Insert MarcoBorsato.gifquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:53 schreef Dagoduck het volgende:
Uitkledende kinderen in de reclame, wat is dit.
Naakt behangen?quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:53 schreef Dagoduck het volgende:
Uitkledende kinderen in de reclame, wat is dit.
Is ook nauwelijks te doen met die verschillende vuurwerkcategorieen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Algeheel vuurwerkverbod hier al sinds 2020 LOL
Kutgemeente handhaaft nooit.
Er is voor het hele bord betaald dus goed om ook wat andere vakjes te raken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Niels gooit alles in de T20 of in de 5 of 1
quote:
Nu nog Wattimena rustig krijgenquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Arjan verdient de Nobelprijs voor de Vrede, volgens Arjan.
ja weetjewattisquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:05 schreef AgnesGru het volgende:
Zijn er nog beelden van een Mike die viesmad was?
Damagniegebeureniequote:
Morgen en maandag ben ik er sowieso niet of nauwelijks. Kerstmarktgenot allenquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:02 schreef Dagoduck het volgende:
1777777777777777777777777777777777777 @:zipportal
Bij mij doet Viaplay het wel, maar loopt de stream elke keer vast in de reclamequote:
Bij mij ook, en bij mijn maat ook. Schandalige troepservicequote:Op zaterdag 27 december 2025 17:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij mij doet Viaplay het wel, maar loopt de stream elke keer vast in de reclame
Hier doet de app het wel, maar de Viaplay+ zender doet het niet. Terwijl we het abonnement via Ziggo hebben afgesloten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij mij doet Viaplay het wel, maar loopt de stream elke keer vast in de reclame
Het is enkel wanneer je het uitzendt op een chromecastquote:
Dat wil ik wel zeggen, maar dan mag ik straks niet meer mee postenquote:
Ah, dan heeft niet alleen KPN dat probleemquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:11 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hier doet de app het wel, maar de Viaplay+ zender doet het niet. Terwijl we het abonnement via Ziggo hebben afgesloten.
Is die stuk, ff serieus want de man zit naast mequote:
Ja ik kijk ook enkel nog op mijn telefoon.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:13 schreef yvonne het volgende:
Streamed via telefoon. Wat een ellende, en heb ik de vorige match ook nog gemist
Oh.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is enkel wanneer je het uitzendt op een chromecast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |