Heb al een uur gewandeld vandaagquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Die analyse zit ik echt niet op te wachten![]()
even stukje buiten lopen allen.
Allemaal zaken die ik niet in huis heb (incl oven).quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:13 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Kalkoen en geroosterde wortels uit de oven.
Lidl heeft nu kapsalonloempia's. Dat eet ik niet vanavond, maar het zou wel bij darten passenquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:09 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten? Ik ga straks tomatensoep maken.
Hij loopt ook de hele dag met een fluitje om zijn nek.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:15 schreef H_T het volgende:
Zou die waterpolocoach altijd naar chloor ruiken?
Da's een geel dingquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is de middag van het ranzige gebit.
Wacht maar tot je hem ziet dartenquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Deze walkon, bijnaam 'Woody’, saaier wordt het niet
We wachten op de review @Mani89quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Lidl heeft nu kapsalonloempia's. Dat eet ik niet vanavond, maar het zou wel bij darten passen
Tegen Littler, hahaha.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ratajski, Gilding of Woodhouse gaat kwartfinale gooien
quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is de middag van het ranzige gebit.
Karper in de badkuipquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hoe ziet een Poolse kerst eruit, @:BarryBangkok ? Ratajski moet nog even opwarmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |