quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Schaatsen is folklore, geen sport.
Aansteller!quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Die analyse zit ik echt niet op te wachten![]()
even stukje buiten lopen allen.
Langs de snackbar?quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Mij te koud.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Kalkoen en geroosterde wortels uit de oven.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:09 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten? Ik ga straks tomatensoep maken.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:12 schreef yvonne het volgende:
Ik moet nog van Tilburg bijkomen ffwachten
Wat staat hier?quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:12 schreef yvonne het volgende:
Ik moet nog van Tilburg komen ffwachten
Een vrouw die enorm geil wordt van de lelijkste stad van NL?quote:
Heb al een uur gewandeld vandaagquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Allemaal zaken die ik niet in huis heb (incl oven).quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:13 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Kalkoen en geroosterde wortels uit de oven.
Lidl heeft nu kapsalonloempia's. Dat eet ik niet vanavond, maar het zou wel bij darten passenquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:09 schreef WAvanBuren het volgende:
Hij loopt ook de hele dag met een fluitje om zijn nek.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:15 schreef H_T het volgende:
Zou die waterpolocoach altijd naar chloor ruiken?
Da's een geel dingquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is de middag van het ranzige gebit.
Wacht maar tot je hem ziet dartenquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Deze walkon, bijnaam 'Woody’, saaier wordt het niet
We wachten op de review @Mani89quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Lidl heeft nu kapsalonloempia's. Dat eet ik niet vanavond, maar het zou wel bij darten passen
Tegen Littler, hahaha.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ratajski, Gilding of Woodhouse gaat kwartfinale gooien
quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is de middag van het ranzige gebit.
Karper in de badkuipquote:Op zaterdag 27 december 2025 13:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hoe ziet een Poolse kerst eruit, @:BarryBangkok ? Ratajski moet nog even opwarmen.
Gilding of Ratajski kunnen gevaarlijke klanten zijn voor Littler.quote:
Maar de kans op een praktische bye voor Littler is groterquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gilding of Ratajski kunnen gevaarlijke klanten zijn voor Littler.
Stukje edgingquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:24 schreef Kopiko het volgende:
Ik zit doorgaans wel langer dan drie kwartier in m'n eentje
Price was de enige ik dat schema die scorend mee kan met een normale Littler, maar die ligt eruit. Ratajski en Gilding kunnen op de bagagedrager irritant zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:24 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Maar de kans op een praktische bye voor Littler is groter
Oogt toch prima in vorm.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gilding heeft wel een kleurloos najaar gehad, verdikkeme zeg. Die moet aardig aan de bak in het komende halfjaar.
Hebben we op de Matchplay gezien, inderdaad. Maar Littler is denk ik iemand die scherper is in sets dan in legs.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Price was de enige ik dat schema die scorend mee kan met een normale Littler, maar die ligt eruit. Ratajski en Gilding kunnen op de bagagedrager irritant zijn.
Moet even verder in de resultaten duiken, maar Pro Tour-technisch moet hij al meer dan 15k goed maken richting de Matchplay.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oogt toch prima in vorm.
Snert met rookworstquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:09 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik kook niet maat.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:09 schreef WAvanBuren het volgende:
e4 of d4?quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ga een potje schaken @:maxi-mus
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:30 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Die Woodhouse lijkt veel op die Praxis mongool
Kan niet altijd 6 gooienquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Arjan van der Giessen meteen met doemverhalen. "Zo'n kans krijg je misschien nooit meer".
FIJNE FEESTDAGEN ALLEN
Ik vind Gilding ook helemaal niks, Dobby had natuurlijk gewoon thuis moeten gevenquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:35 schreef Szura het volgende:
Saaineus Houthuis hoort hier niet, ga eens spelen Goldfinger
Geen fan van bruintand.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:35 schreef Szura het volgende:
Saaineus Houthuis hoort hier niet, ga eens spelen Goldfinger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |