Gilding of Ratajski kunnen gevaarlijke klanten zijn voor Littler.quote:
Maar de kans op een praktische bye voor Littler is groterquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gilding of Ratajski kunnen gevaarlijke klanten zijn voor Littler.
Stukje edgingquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:24 schreef Kopiko het volgende:
Ik zit doorgaans wel langer dan drie kwartier in m'n eentje
Price was de enige ik dat schema die scorend mee kan met een normale Littler, maar die ligt eruit. Ratajski en Gilding kunnen op de bagagedrager irritant zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:24 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Maar de kans op een praktische bye voor Littler is groter
Oogt toch prima in vorm.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gilding heeft wel een kleurloos najaar gehad, verdikkeme zeg. Die moet aardig aan de bak in het komende halfjaar.
Hebben we op de Matchplay gezien, inderdaad. Maar Littler is denk ik iemand die scherper is in sets dan in legs.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Price was de enige ik dat schema die scorend mee kan met een normale Littler, maar die ligt eruit. Ratajski en Gilding kunnen op de bagagedrager irritant zijn.
Moet even verder in de resultaten duiken, maar Pro Tour-technisch moet hij al meer dan 15k goed maken richting de Matchplay.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oogt toch prima in vorm.
Snert met rookworstquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:09 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten? Ik ga straks tomatensoep maken.
Ik kook niet maat.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:09 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten? Ik ga straks tomatensoep maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |