Ik haat Max zijn vaderquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Autorijden is geen sport zolang we worden bedolven onder Max Verstappen-propaganda.
TedGOD.quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:58 schreef DeeBee het volgende:
@:BarryBangkok woont naast Ted in Pattaya?
Wat is jouw mening over je zoon langs de kant van de weg laten staan na een mislukte kartracequote:Op zaterdag 27 december 2025 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik haat Max zijn vader
Die vent moeten ze opsluiten.
Gelukkig brengt Ratajski de volgende ronde dit plezier.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik voel helemaal geen joie de vivre als ik Woodhouse zie gooien. Altijd maar die verontwaardigde houding en blik. Dat gaat nooit bij die gast weg. Ga eens met plezier op het podium staan, vecht en doe niet zo overgedramatiseerd alsof je altijd op Littler-niveau staat te gooien.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:54 schreef BarryBangkok het volgende:
[..]
Formule 1 is geen sport, in tegenstelling tot darts.
Jos Verstappen is een debielquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:00 schreef BarryBangkok het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over je zoon langs de kant van de weg laten staan na een mislukte kartrace
Littler heeft juist op WK’s moeite met bagagedrager spelers. Gilding, Smikkel, Joyce, dat waren zijn moeilijkste potjesquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hebben we op de Matchplay gezien, inderdaad. Maar Littler is denk ik iemand die scherper is in sets dan in legs.
Twee daarvan first-to-3-sets. Die zijn we al voorbij.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Littler heeft juist op WK’s moeite met bagagedrager spelers. Gilding, Smikkel, Joyce, dat waren zijn moeilijkste potjes
En vervolgens een week niet tegen je kind praten want hij deed niet snel genoeg autootje vroem vroemquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:00 schreef BarryBangkok het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over je zoon langs de kant van de weg laten staan na een mislukte kartrace
En nu wil mijn vriendin niet tegen mij pratenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |