Tenzij de Euro Tour-opzet opnieuw op de schop gaat, staat Zonneveld er uitstekend voor om op alle majors aanwezig te zijn. Geen porum om naar te kijken, maar het is knap.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Op naar weer een jaar met pijn en moeite een rondje doorkomen op de Euro toernooien
Nikszeggende stront
Als de Euro Tour-opzet niet op de schop gaat, zien we hem komend jaar nogal vaak in de spotlights. Net als O'Connor en Springer..quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Positieve indruk van Niels dit WK. Zou het dan toch?
Hij lijkt in ieder geval niet meer zo onder de indruk van het podium.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als de Euro Tour-opzet niet op de schop gaat, zien we hem komend jaar nogal vaak in de spotlights. Net als O'Connor en Springer..
Eet ze.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga snert koken. Tot vanavond allen
De favorietenrol ligt hem niet zo. Op de vloertoernooien heeft hij daar heel veel last van. Anders kan je mij het significante verschil in ranking niet uitleggen op PC Finals / EK.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij lijkt in ieder geval niet meer zo onder de indruk van het podium.
Springer is mij wel flink tegengevallen afgelopen majors. Lijkt het nog niet te kunnen als de druk er echt vol op zit. O’Connor gaat wel de stap naar top 32 maken, vermoed ik.
Veel ET’s zijn ook wel op thuisterrein of op neutraal terrein. Voor een jongen met een Duitse bijnaam en Duitse walk-on maakt dat misschien een hoop uitquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De favorietenrol ligt hem niet zo. Op de vloertoernooien heeft hij daar heel veel last van. Anders kan je mij het significante verschil in ranking niet uitleggen op PC Finals / EK.
Tegen Wenig maakte hij op de GSoD zijn favorietenrol ook niet waar, natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel ET’s zijn ook wel op thuisterrein of op neutraal terrein. Voor een jongen met een Duitse bijnaam en Duitse walk-on maakt dat misschien een hoop uit
Doe. Is goed voor jequote:Op zaterdag 27 december 2025 17:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Eet ze.
Ik sluit niet uit dat ik even een powernap ga doen.
Geen fan, wel mee eens.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:53 schreef Wertha het volgende:
Netjes geprobeerd Niels. Viel niet tegen.
En sta nu voor iedereen te koken.quote:
User @mitt wordt tot op het bot beflikkerd.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:00 schreef mitt het volgende:
[..]
En sta nu voor iedereen te koken.
Stuur hulp.
IN ieder geval een stuk minder spannend, zonder vlaggetjes.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:05 schreef mitt het volgende:
Toch twee mooie partijen gezien. Kan me niet voorstellen dat dat vanavond gaat lukken
50 uitgooien met de bullseye tegen Cullen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 17:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zou alleen dubbel-dubbel doen tegen Kevin Painter. Voor de rest vind ik het mongoloīde gedoe.
quote:
Eindelijk je plek gevonden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:00 schreef mitt het volgende:
[..]
En sta nu voor iedereen te koken.
Stuur hulp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |