Gurney voelt ze eige goedquote:Op zaterdag 27 december 2025 19:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
had je niet 30 km kunnen hardlopen.
Dan had je van frustratie een sigaretje staan roken in de buitenlucht.quote:Op zaterdag 27 december 2025 19:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
had je niet 30 km kunnen hardlopen.
Stukje Fathers4Justicequote:Op zaterdag 27 december 2025 19:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Erg jammer dat dit zich nogmaals voortplant. Stomme trut, en dan nog het podium pakken ook terwijl ze niks meer was dan ‘mevrouw van Gerwen’.
Als ik Maikol was had ik de kinderen meegenomen.
Ja gaot op zich lekker net een lekker rondje gelopen gelletje geslikt weetjewattis als het koud is en het zonnetje schijnt dan loop ik gewoon lekker, en met alle respect naar de andere hardlopers maar als ik me eige goed voel ren ik sneller dan iedereen.quote:
En onder de moekevlekken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:04 schreef vul_maar_in het volgende:
Wat heeft die Kleermaker een depressief hoofd zeg.
Hopelijk wordt Loek dan ook viesmad.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:02 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat wordt sowieso diep in de nacht met SUL aan het eind.
Een Pietje kun je in de baard van Didde verstoppen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er passen vier Pietjes in die harige Zweed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |