We hebben hier een topic waar 90 procent van de users inhoudelijk probeert te reageren. Dat gaat heel lang goed tot trolletje rozenwater via zijn sociale media instructies krijgt om het topic te verzieken. Natuurlijk zou de beste oplossing zijn om die drek gewoon te negeren, maar dat lukt helaas niet omdat een deel van de users bang is dat als ze de boel niet debunken minder scherpe messen deze onzin serieus zouden nemen,quote:Op maandag 29 december 2025 22:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja sorry, hier kan ik niks mee. @:capricia en ik doen m'n best. Zeggen dat het niet werkt levert me niks op.
Ik vind het droevig dat het nodig is, maar ik zal in elk geval m'n best doen er niet meer op te reageren.quote:Op maandag 29 december 2025 22:58 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
We hebben hier een topic waar 90 procent van de users inhoudelijk probeert te reageren. Dat gaat heel lang goed tot trolletje rozenwater via zijn sociale media instructies krijgt om het topic te verzieken. Natuurlijk zou de beste oplossing zijn om die drek gewoon te negeren, maar dat lukt helaas niet omdat een deel van de users bang is dat als ze de boel niet debunken minder scherpe messen deze onzin serieus zouden nemen,
Dan heb je twee opties: of je modereert de boel zodat je een leuk topic hebt of je laat het op zijn beloop gaan zodat het een teringbende wordt.
Ik kan niet wachten tot het moment daar is. Wie weet, hopelijk toch eindelijk eens gerechtigheid voor die slachtoffers.quote:Greene says Trump told her his ‘friends would get hurt’ by Epstein files
President Donald Trump told Rep. Marjorie Taylor Greene this year that he opposed the release of the Epstein files because his “friends will get hurt,” Greene said in a New York Times Magazine profile published Monday.
Trump also told Greene, R-Ga., that he would not invite the Epstein survivors to the Oval Office because they had not earned that honor, according to Greene, who was once among Trump’s biggest boosters but has broken with him.
Greene said the president made the comments in the last conversation he had with her, in a phone call after she appeared at a September news conference with Epstein survivors on Capitol Hill. During the call, which the soon-to-be-ex-representative says Trump initiated, the president yelled at her as she listened on speakerphone, the Times said.
Ten eerste denk ik dat jij er een hele andere definitie van woke op nahoud dan ik. Das natuurlijk prima, maar een echte discussie wordt dan natuurlijk onmogelijk, want ik ga echt niet de originele definitie herzien omdat iemand anders het er niet mee eens is. Ik hanteer namelijk deze:quote:Op maandag 29 december 2025 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, hij haalt vooral naast racisme - niet 'systematisch racisme' - het feit aan dat armoede en oorlog de grootste bedreigingen zijn voor de mensheid:
The time has come for an all-out war against poverty. The rich nations must use their vast resources of wealth to develop the underdeveloped, school the unschooled and feed the unfed. The well-off and the secure have too often become the indifferent and oblivious to the poverty and deprivation in their midst. The poor in our countries have been shut out of our minds, and driven from the mainstream of our societies, because we have allowed them to become invisible. Ultimately a great nation is a compassionate nation. No individual or nation can be great if it does not have a concern of “the least of these.
The first step in the world-wide war against poverty is passionate commitment.... The wealthy nations of the world must promptly initiate a massive, sustained Marshall Plan for Asia, Africa and South America. If they would allocate just two percent of their gross national product annually for a period of ten or twenty years for the development of the underdeveloped nations, mankind would go a long way toward conquering the ancient enemy, poverty....
... In the final analysis the rich must not ignore the poor because both rich and poor are tied together. They entered the same mysterious gateway of human birth, into the same adventure of mortal life.
All men are interdependent. Every nation is an heir of a vast treasure of ideas and labor to which both the living and the dead of all nations have contributed.... We are everlasting debtors to known and unknown men and women....
In a real sense, all life in interrelated. The agony of the poor impoverishes the rich; the betterment of the poor enriches the rich. We are inevitably our brother’s keepers because we are our brother’s brother. Whatever affects one directly affects all indirectly.
A final problem that mankind must solve in order to survive in the world house that we have inherited is finding an alternative to war and human destruction.... Therefore I suggest that the philosophy and strategy of nonviolence become immediately a subject for study and for serious experimentation in every field of human conflict, by no means excluding the relations between nations.... We still have a choice today; nonviolent coexistence or violent coannihi lation This may well be mankind’s last chance to choose between chaos and community.
En als hij over kolonialisme spreekt, is het als een fenomeen dat ten einde is gekomen:
All over the world like a fever, the great masses of people are determined to end the exploitation of their races and lands. They are awake and moving toward their goal like a tidal wave. You can hear them rumbling in every village street, on the docks, in the houses, among the participants, in the churches, and at political meetings. For several centuries the direction of history flowed from the nations and the societies of western Europe out into the rest of the world in “conquests of various sorts. That period, the era of colonialism, is at an end. East is moving West. The earth is being redistributed. Yes, we are “shifting our basic outlooks.
En:
The large house in which we live demands that we transform this world-wide neighborhood into a world-wide brotherhood. Together we must learn to live as brother or together we will be forced to perish as fools....
Hoe bewerkstelligen we dat? Door eindeloos te jeremiëren over 'wit privilege' en 'systematisch racisme' - kennelijk ook enkel een wit dingetje? Door ook in 2026 nog vooral alles heel veel door de lens van ras, kleur en verschil te zien?
Denk je dat King het hier ook niet had over radicale zwarten van zijn tijd die niets liever zagen dan segregatie op z'n mildst en uitroeiing van blanken op z'n ergst?
Uit zijn brief uit de gevangenis van Birmingham:
At first I was rather disappointed that fellow clergymen would see my nonviolent efforts as those of an extremist. I began thinking about the fact that I stand in the middle of two opposing forces in the Negro community. One is a force of complacency, made up in part of Negroes who, as a result of long years of oppression, are so drained of self respect and a sense of "somebodiness" that they have adjusted to segregation; and in part of a few middle-class Negroes who, because of a degree of academic and economic security and because in some ways they profit by segregation, have become insensitive to the problems of the masses. The other force is one of bitterness and hatred, and it comes perilously close to advocating violence. It is expressed in the various black nationalist groups that are springing up across the nation, the largest and best known being Elijah Muhammad's Muslim movement. Nourished by the Negro's frustration over the continued existence of racial discrimination, this movement is made up of people who have lost faith in America, who have absolutely repudiated Christianity, and who have concluded that the white man is an incorrigible "devil."
I have tried to stand between these two forces, saying that we need emulate neither the "do nothingism" of the complacent nor the hatred and despair of the black nationalist. For there is the more excellent way of love and nonviolent protest.
King zag verschil in een Ross Barnett en een Hubert Humprey. Just saying.
Oh: en MLK opereerde in een tijd waarin segregatie, KKK en institutioneel racisme daadwerkelijk bestonden, zeker in het Zuiden. Het manco van velen is dat zij stelselmatig proberen die tijd en die specifieke context te extrapoleren naar nu - en naar andere landen dan de VS - en pretenderen dat sinds het heengaan van King in 1968 er werkelijk niets is veranderd.
In 'Our God is Marching On' ('65) vertelt hij ook precies WIE de aanjagers waren van het institutioneel racisme in het Zuiden van de VS. Niet de witte man. Nee, de daadwerkelijk gepriviligeerde witte mannen, de 'Southern Aristocracy'. King sprak nooit over hele rassen als schuldig of behept met aangeboren gebreken en vooroordelen, hij sprak over daden en gedrag. Vandaar ook zijn campagne tegen armoede om ook de bittere armoe in het grotendeels blanke Appalachia aan te pakken.
Hele speech hier: https://kinginstitute.stanford.edu/our-god-marching
En obligatoir maar veelzeggend:
I have a dream that my four little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin, but by the content of their character.
Dat gaat niet echt lukken als je in je theorieën al uitgaat van inherente privileges of gebreken puur op basis van huidskleur en zelfs hele vocabulaires bij elkaar verzint die énkel draaien om kleur: 'wit privilege'; 'zwarte pijn'; 'witte onschuld'.
Mocht je verder nog voorbeelden hebben van King - of Chaney, of Evers - waarin we de leer van woke/CRT terugzien, hoor ik het graag.
Dat is natuurlijk iets heel anders dan jij hoe jij het verwoord.quote:aware of and actively attentive to important societal facts and issues (especially issues of racial and social justice)
Ik weet niet hoe dit anders gezien kan worden als een erkenning van het bestaan van institutioneel racisme in de US.quote:Secondly, we are challenged to eradicate the last vestiges of racial injustice from our nation. I must say this morning that racial injustice is still the black man’s burden and the white man’s shame.
It is an unhappy truth that racism is a way of life for the vast majority of white Americans, spoken and unspoken, acknowledged and denied, subtle and sometimes not so subtle—the disease of racism permeates and poisons a whole body politic. And I can see nothing more urgent than for America to work passionately and unrelentingly—to get rid of the disease of racism.
Something positive must be done. Everyone must share in the guilt as individuals and as institutions. The government must certainly share the guilt; individuals must share the guilt; even the church must share the guilt.
We must face the sad fact that at eleven o’clock on Sunday morning when we stand to sing "In Christ there is no East or West," we stand in the most segregated hour of America.
Ik ken echt geen enkel blank persoon die "white man's guilt" draagt, en ook green enkel persoon van kleur die vindt dat blanke mensen dat wel zouden moeten. Echt niemand, behalve wat non-no's op den twitters en zulks. Maar daar weiger ik m'n perceptie op te baseren.quote:Hoe bewerkstelligen we dat? Door eindeloos te jeremiëren over 'wit privilege' en 'systematisch racisme' - kennelijk ook enkel een wit dingetje? Door ook in 2026 nog vooral alles heel veel door de lens van ras, kleur en verschil te zien?
Oh, ik zou eventueel wel willen hoor. Maar ik ben medogeloos.quote:Op maandag 29 december 2025 22:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zo werkt het dus wel. Ik kan mijn tijd maar één keer besteden. Als je verwacht dat wij als mods alles meelezen hebben we zeker 1 of misschien wel 2 collega's meer nodig.
En als ik de tendens zo bekijk is niemand daar happig op.
Mooi, dan verwerp je dus ook terminologiën als wit privilege? De ideologie van types als di'Angelo en Wekker? Acht je het ook onzinnig dat een Amerikaans narratief op de Nederland wordt toegepast? Acht je het 'wheel of power' model en de intersectionele theorie net zo leeghoofdig en simplistisch?quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ten eerste denk ik dat jij er een hele andere definitie van woke op nahoud dan ik. Das natuurlijk prima, maar een echte discussie wordt dan natuurlijk onmogelijk, want ik ga echt niet de originele definitie herzien omdat iemand anders het er niet mee eens is. Ik hanteer namelijk deze:
[..]
Dat is natuurlijk iets heel anders dan jij hoe jij het verwoord.
Enne....
[..]
Ik weet niet hoe dit anders gezien kan worden als een erkenning van het bestaan van institutioneel racisme in de US.
Verder moet ik echt eerlijk zeggen dat je enorm veel aannames maakt. Want ik weet echt niet hoe ik dit anders kan zien:
[..]
Ik ken echt geen enkel blank persoon die "white man's guilt" draagt, en ook green enkel persoon van kleur die vindt dat blanke mensen dat wel zouden moeten. Echt niemand, behalve wat non-no's op den twitters en zulks. Maar daar weiger ik m'n perceptie op te baseren.
Ik hanteer die termen en toepassingen niet eens, nooit gedaan ookquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi, dan verwerp je dus ook terminologiën als wit privilege? De ideologie van types als di'Angelo en Wekker? Acht je het ook onzinnig dat een Amerikaans narratief op de Nederland wordt toegepast? Acht je het 'wheel of power' model en de intersectionele theorie net zo leeghoofdig en simplistisch?
Helemaal eens.
Ok, het is dus gewoon duidelijk dat jij een andere definitie hanteert dan ik. Institutioneel racisme bestaan helaas nog steeds in de US. Niemand pretenteert dat er niks is veranderd, wel zegt men dat er nog steeds veel ruimte is voor verbetering.quote:En natuurlijk had King het over institutioneel racisme... DAAR LEEFDE HIJ IN.
De woke ideologie propageert echter dat we daar NOG STEEDS in leven, waarmee ik maar herhaal, dat deze ideologie pretendeert dat er in 50, 60 jaar tijd na MLK nog niets is veranderd.
Omdat die terminologiën gemeengoed zijn in die beweging.quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hanteer die termen en toepassingen niet eens, nooit gedaan ookDus waarom haal je ze aan in een gesprek met mij? Want voor mij zijn dit totaal geen valide argumenten.
[..]
Ok, het is dus gewoon duidelijk dat jij een andere definitie hanteert dan ik. Institutioneel racisme bestaan helaas nog steeds in de US. Niemand pretenteert dat er niks is veranderd, wel zegt men dat er nog steeds veel ruimte is voor verbetering.
Ik heb het gevoel dat je m'n posts niet interpreteert zoals ik bedoel, want, alweer, die vragen die je stelt doen mij niks. We vallen in herhaling hier. Je beticht 'iemand' - en ik heb echt geen idee wie, hopelijk niet ik - van een of andere identitaire politiek. Dat mag, maar het is wèl echt bijzonder eenzijdig.quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat die terminologiën gemeengoed zijn in die beweging.
En natuurlijk is er ruimte voor verbetering. Zullen we dat echter niet automatisch koppelen aan zaken als ras, etniciteit, geslacht, seksuele voorkeur en andere onveranderlijke identitaire eigenschappen wanneer we het over maatschappelijke problemen hebben, maar mensen als individuen blijven zien die zich vooral laten gelden door hun ideeën, karakter en gedrag?
Zoals MLK met de Southern Aristocracy deed?
Oei, das zo'n toffe plaatquote:Op dinsdag 30 december 2025 02:31 schreef Barbusse het volgende:
En als je het niet erg vind, ik ga even een plaatje opzetten en mezelf een whisky inschenken.
Bis später!
[ link | afbeelding ]
Opnieuw een prijs voor Trump. Wat een held, wat een fenomeen.quote:@CalltoActivism
?BREAKING: Netanyahu announces that Trump will be awarded the "Israel Prize."
Trump calls it "surprising and very much appreciated."
Once again proving that world leaders and bad actors know how to play our deranged president like a fiddle.
Dit is het een beetje he. GOP politici zien dat het goed werkt en hebben allemaal deze strategie overgenomen. Het werkt ook bij MAGA, want dit type persoon heeft meer respect voor iemand die strak blijft volhouden dan iemand die sorry zegt. Democraten filteren dit soort kandidaten meestal uit de lijst omdat het niet gewaardeerd wordt door hun stemmers. Al zie je dat ook langzaam veranderen. Newsom is ook behoorlijk van het 'never apologize and never admit you're wrong', al geeft een simpele search nog wel wat sorry's terug. Maar je ziet dat het hem geen windeieren legt. Waarschijnlijk omdat ook de democraten verharden door de polarisatie die door de GOP zo wordt aangewakkerd.quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:18 schreef Basp1 het volgende:
Our side has been trained by Donald Trump to never apologize and to never admit when you’re wrong,
Komt een man schurk bij de dokter schurk...quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Opnieuw een prijs voor Trump. Wat een held, wat een fenomeen.
Zoals dit account al aangeeft: het is beschamend hoe makkelijk deze POTUS is te bespelen.
Aldus.... Trump weet meer over sexueel wangedrag van friends.quote:President Donald Trump told Rep. Marjorie Taylor Greene this year that he opposed the release of the Epstein files because his “friends will get hurt,” Greene said in a New York Times Magazine profile published Monday.
Trump also told Greene, R-Ga., that he would not invite the Epstein survivors to the Oval Office because they had not earned that honor, according to Greene, who was once among Trump’s biggest boosters but has broken with him.
Nadat hij ook al dat achterlijke Kremlin-propagandaverhaal over ‘91 drones vielen Poetins huis aan’ omarmde en niet direct naar het rijk der fabelen verwees.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zoals dit account al aangeeft: het is beschamend hoe makkelijk deze POTUS is te bespelen.
Die had ik niet op mijn bingo staan voor 2025.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:34 schreef Bluesdude het volgende:
..,
Goed.... nog is Amerika niet verloren, laat Marjorie Taylor Greene zien
quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:18 schreef Basp1 het volgende:
Uitgebreid interview met mtg in de nyt.
‘I Was Just So Naïve’: Inside Marjorie Taylor Greene’s Break With Trump
...
Our side has been trained by Donald Trump to never apologize and to never admit when you’re wrong,
Dit is een uitspraak van haar wat juist heel goed aangeeft waarom een normale discussie met de meeste zwaar geindoctineerde magacisten niet meer mogelijk is.
Everything Trump touches diesquote:Greene’s last exchange with the president was by text message on Nov. 16. That day, she received an anonymous email in her personal Gmail account that threatened her college-aged son: “Derek will have his life snuffed out soon. Better watch his back.” The email’s subject heading used the nickname Trump had given her the day before: “Marjorie Traitor Greene.”
Greene promptly texted that information to the president. According to a source familiar with the exchange, his long reply made no mention of her son. Instead, Trump insulted her in personal terms. When she replied that children should remain off limits from their disagreements, Trump responded that she had only herself to blame.
In response to detailed questions and a request for comment, Davis Ingle, a White House spokesman, wrote in a statement: “President Trump remains the undisputed leader of the greatest and fastest growing political movement in American history — the MAGA movement. On the other hand, Congresswoman Greene is quitting on her constituents in the middle of her term and abandoning the consequential fight we’re in — we don’t have time for her petty bitterness.”
Baby-hitler-momentje is nu wel aangebroken.quote:Op maandag 29 december 2025 14:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Hij is aan het verbinden.
/s
Dat ie defensie heeft hernoemd naar 'war' en daarna boten is gaan bombarderen, Venezuela is gaan aanvallen en Groenland dreigt in te nemen, zegt al genoeg over wat ie wilde met zijn ministerie van oorlog.
Het is allemaal zo opzichtig en ondertussen staat ie te raaskallen dat Putin het beste voor heeft met Oekraine. We zitten gewoon weer in een internationale fase waarin grote landen andere landen inpikken en geen fuck geven om burgers waar dan ook.
De tweede zekerheid in het leven... #ETTDquote:
Participatieprijzenquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De cover trok mijn aandacht. Net even dove geluisterd. Wat een plaat!quote:Op dinsdag 30 december 2025 02:31 schreef Barbusse het volgende:
En als je het niet erg vind, ik ga even een plaatje opzetten en mezelf een whisky inschenken.
Bis später!
[ link | afbeelding ]
Zucht... Neem eens een paar minuten om je in te lezen voor je weer dit soort heksenjachten optuigt.quote:Op maandag 29 december 2025 10:36 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
En dit is dus de reden dat de opzichtige fraude die de belastingbetaler miljarden heeft gekost gewoon door kan gaan.
Ik vermoed dat deze rechter haar verkiezing te danken heeft aan Somalische oplichters die haar verkiezing in principe hebben gekocht.
Ik ben meer van dit:quote:Op dinsdag 30 december 2025 02:31 schreef Barbusse het volgende:
Bis später!
[ link | afbeelding ]
Het bekende Maga gehuil....quote:Op maandag 29 december 2025 10:36 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
En dit is dus de reden dat de opzichtige fraude die de belastingbetaler miljarden heeft gekost gewoon door kan gaan.
Ik vermoed dat deze rechter haar verkiezing te danken heeft aan Somalische oplichters die haar verkiezing in principe hebben gekocht.
Ben je wel eens bij een kinderopvang geweest? Ik zal je vertellen hoe het er aan toe gaat, zodra de deur opengaat hoor je kinderen spelen en doet er vaak een meisje open die je vrolijk te woord staat.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:52 schreef kipknots het volgende:
[..]
Zucht... Neem eens een paar minuten om je in te lezen voor je weer dit soort heksenjachten optuigt.
Er zijn in dat geval gewoon Somaliërs veroordeeld. Ze heeft enkel in een geval geoordeeld dat bij die man niet vast gesteld kon worden, 'beyond reasonable doubt', dat hij betrokken was bij de fraude omdat hij niet de boekhouding deed. Van degene die voor de boekhouding verantwoordelijk was is de veroordeling wel blijven staan.
Verder ben je er voor dat kinderopvang random mannen met een camera lekker naar binnen laat om de kinderen te filmen?
En een gotspe eerste klas om te gaan lopen janken over een 'gekochte verkiezing' als je eigen Führer alleen in het WH zit door grote donaties van miljardairs.quote:
top 2000 stemplaatje.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:29 schreef Sabata het volgende:
tame Impala nog maar eens opzetten
Bekijk deze YouTube-video
Het is een excuus voor hem om ongenegeerd z'n racisme te etaleren.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:24 schreef Gunner het volgende:
De somaliers. Voor wat is dat tegenwoordig afleiding Chivaz? Je begint er nu alweer over.
Voor de rest boeit het echt niemand hoor.
Somaliërs mogen stemmen?quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:22 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Die Jacob Frye is toch wel een van de meest komische figuren in de Amerikaanse politiek.
Eerst huilde hij bij de gouden kist van George Floyd alsof hij zijn geliefde had verloren, paar jaar later zie ik hem een of ander Somalisch gerecht met lange tanden naar binnen werken en nu kanaliseert hij zijn inner Somali door in het Somalisch?? zijn stemmers te woord te staan. Het leven van een burgemeester waar je afhankelijk bent van de Somalische stem gaat niet over rozen lmao!
Ja, Chivaz doet dat op geraffineerde wijze.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is een excuus voor hem om ongenegeerd z'n racisme te etaleren.
In Minnesota mag iedereen stemmen, zelfs als je een zwerver bent zonder ID, je moet alleen duidelijk maken waar je ongeveer slaapt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Somaliërs mogen stemmen?
Ik dacht dat alleen Amerikanen mochten stemmen?
Het leeft wel degelijk in de VS, ik snap dat het hier niemand boeit omdat het de democraten betreft.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:24 schreef Gunner het volgende:
De somaliers. Voor wat is dat tegenwoordig afleiding Chivaz? Je begint er nu alweer over.
Voor de rest boeit het echt niemand hoor.
Leuk bedacht, maar kun je aantonen dat je in Minnesota geen Amerikaans staatsburger hoeft te zijn om te kunnen stemmen?quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
In Minnesota mag iedereen stemmen, zelfs als je een zwerver bent zonder ID, je moet alleen duidelijk maken waar je ongeveer slaapt.
Het is racisme om de daden van individuen aan te rekenen aan een hele groep.quote:Op dinsdag 30 december 2025 21:59 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Kom ik dus net dit tegen nadat ik natuurlijk ongefundeerd voor een racist word uitgemaakt. Het is inderdaad het draaiboek van de jankerds op links.
Iemand ontdekt fraude van talloze Somaliërs, in plaats van dat men adequaat reageert op de bevindingen van Nick Shirley word de beste man weggezet als een gore racist met een agenda.
Ik begrijp het wel, Somaliërs zijn een beschermde klasse, zwart, moslim, vluchteling dus uiteraard zielig en hulpeloos en dan doet het er niet erg veel toe dat er fraude word gepleegd. Nee de mensen die dat vaststellen en daar op reageren die zijn natuurlijk het kwaad.
Tim Walz kwam met deze flauwekul die domme doos op MSNBC deed het en nu deze knakker van CNN.
Excuses, frauderende Somaliërs.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is racisme om de daden van individuen aan te rekenen aan een hele groep.
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Leuk bedacht, maar kun je aantonen dat je in Minnesota geen Amerikaans staatsburger hoeft te zijn om te kunnen stemmen?
quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Leuk bedacht, maar kun je aantonen dat je in Minnesota geen Amerikaans staatsburger hoeft te zijn om te kunnen stemmen?
https://www.msn.com/en-us(...)rackdown/ar-AA1TeTLdquote:The scrutiny comes as the Walz administration confronts hundreds of millions of dollars lost to social services fraud tied to the state’s Somali immigrant community. Critics pointed to a further wrinkle in Minnesota state law – signed by Gov. Tim Walz in 2023 – that provided for "Driver's Licenses For All" regardless of immigration status. The policy also stipulates that the licenses carry no markings indicating citizenship, even though such IDs are commonly used to register to vote.
Trump heeft een probleem met hem, dus Chivaz ook.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:05 schreef Gunner het volgende:
En wat is je probleem met Tim Walz eigenlijk., Daar emmer je ook maar over door
Ik vind het een clown, iemand die samen met zijn vrouw kon genieten van de brandlucht omdat mensen hun zaak verloren door de BLM rellen kan ik alleen maar verachten. Als je zoveel schijt hebt aan je burgers die netjes belasting betalen dan verdien je alle ellende die je toekomt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:05 schreef Gunner het volgende:
En wat is je probleem met Tim Walz eigenlijk., Daar emmer je ook maar over door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |