abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 december 2025 @ 18:27:51 #276
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219678465
verkeerde topic
Where law ends, tyrrany begins.
pi_219680445
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 10:36 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
En dit is dus de reden dat de opzichtige fraude die de belastingbetaler miljarden heeft gekost gewoon door kan gaan.
Ik vermoed dat deze rechter haar verkiezing te danken heeft aan Somalische oplichters die haar verkiezing in principe hebben gekocht.
Zucht... Neem eens een paar minuten om je in te lezen voor je weer dit soort heksenjachten optuigt.

Er zijn in dat geval gewoon Somaliėrs veroordeeld. Ze heeft enkel in een geval geoordeeld dat bij die man niet vast gesteld kon worden, 'beyond reasonable doubt', dat hij betrokken was bij de fraude omdat hij niet de boekhouding deed. Van degene die voor de boekhouding verantwoordelijk was is de veroordeling wel blijven staan.

Verder ben je er voor dat kinderopvang random mannen met een camera lekker naar binnen laat om de kinderen te filmen?
  dinsdag 30 december 2025 @ 20:08:36 #278
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219680864
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 december 2025 02:31 schreef Barbusse het volgende:
En als je het niet erg vind, ik ga even een plaatje opzetten en mezelf een whisky inschenken.

Bis später!

[ link | afbeelding ]
Ik ben meer van dit:

Bekijk deze YouTube-video

Cymande heb ik ook, maar op een of andere manier vind ik ze gewoon niet funk genoeg.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219681773
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 10:36 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
En dit is dus de reden dat de opzichtige fraude die de belastingbetaler miljarden heeft gekost gewoon door kan gaan.
Ik vermoed dat deze rechter haar verkiezing te danken heeft aan Somalische oplichters die haar verkiezing in principe hebben gekocht.
Het bekende Maga gehuil....
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219682761
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 19:52 schreef kipknots het volgende:

[..]
Zucht... Neem eens een paar minuten om je in te lezen voor je weer dit soort heksenjachten optuigt.

Er zijn in dat geval gewoon Somaliėrs veroordeeld. Ze heeft enkel in een geval geoordeeld dat bij die man niet vast gesteld kon worden, 'beyond reasonable doubt', dat hij betrokken was bij de fraude omdat hij niet de boekhouding deed. Van degene die voor de boekhouding verantwoordelijk was is de veroordeling wel blijven staan.

Verder ben je er voor dat kinderopvang random mannen met een camera lekker naar binnen laat om de kinderen te filmen?
Ben je wel eens bij een kinderopvang geweest? Ik zal je vertellen hoe het er aan toe gaat, zodra de deur opengaat hoor je kinderen spelen en doet er vaak een meisje open die je vrolijk te woord staat.
Vaak zijn er ook ouders die kinderen ophalen en/of wegbrengen en als je een kind wil inschrijven mag je binnenkomen of krijg je een formuliertje mee en word je met respect behandelt.
Gek genoeg was van al dit alles geen sprake in die docu en die oudere man die dus al jarenlang op eigen kosten onderzoek heeft gedaan verklaart doodleuk voor de camera dat hij nooit kinderen heeft gezien.

Daar komt nog bij dat er verschillende bedrijven die zogenaamd opvang verzorgen ook nog eens in hetzelfde gebouw zaten en ook daar was geen kind of ouder te bekennen.
Heb je de docu überhaupt wel gekeken want dit is echt het meest slappe verweer dat ik heb gelezen tot nu toe.
  dinsdag 30 december 2025 @ 21:07:18 #281
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_219682776
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 20:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het bekende Maga gehuil....
En een gotspe eerste klas om te gaan lopen janken over een 'gekochte verkiezing' als je eigen Führer alleen in het WH zit door grote donaties van miljardairs.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_219683220
twitter

Die Jacob Frye is toch wel een van de meest komische figuren in de Amerikaanse politiek.
Eerst huilde hij bij de gouden kist van George Floyd alsof hij zijn geliefde had verloren, paar jaar later zie ik hem een of ander Somalisch gerecht met lange tanden naar binnen werken en nu kanaliseert hij zijn inner Somali door in het Somalisch?? zijn stemmers te woord te staan. Het leven van een burgemeester waar je afhankelijk bent van de Somalische stem gaat niet over rozen lmao!
  dinsdag 30 december 2025 @ 21:24:31 #283
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219683277
De somaliers. Voor wat is dat tegenwoordig afleiding Chivaz? Je begint er nu alweer over.

Voor de rest boeit het echt niemand hoor.
pi_219683408
tame Impala nog maar eens opzetten

"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  dinsdag 30 december 2025 @ 21:30:20 #285
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219683437
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 21:29 schreef Sabata het volgende:
tame Impala nog maar eens opzetten

top 2000 stemplaatje.
pi_219683608
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 december 2025 21:24 schreef Gunner het volgende:
De somaliers. Voor wat is dat tegenwoordig afleiding Chivaz? Je begint er nu alweer over.

Het is een excuus voor hem om ongenegeerd z'n racisme te etaleren.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_219683790
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 21:22 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Die Jacob Frye is toch wel een van de meest komische figuren in de Amerikaanse politiek.
Eerst huilde hij bij de gouden kist van George Floyd alsof hij zijn geliefde had verloren, paar jaar later zie ik hem een of ander Somalisch gerecht met lange tanden naar binnen werken en nu kanaliseert hij zijn inner Somali door in het Somalisch?? zijn stemmers te woord te staan. Het leven van een burgemeester waar je afhankelijk bent van de Somalische stem gaat niet over rozen lmao!
Somaliėrs mogen stemmen?
Ik dacht dat alleen Amerikanen mochten stemmen?
pi_219683896
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 21:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Het is een excuus voor hem om ongenegeerd z'n racisme te etaleren.
Ja, Chivaz doet dat op geraffineerde wijze.
pi_219684016
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 21:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Somaliėrs mogen stemmen?
Ik dacht dat alleen Amerikanen mochten stemmen?
In Minnesota mag iedereen stemmen, zelfs als je een zwerver bent zonder ID, je moet alleen duidelijk maken waar je ongeveer slaapt.
pi_219684065
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 december 2025 21:24 schreef Gunner het volgende:

Het leeft wel degelijk in de VS, ik snap dat het hier niemand boeit omdat het de democraten betreft.
Maar goed zoals anderen stellen hier, ik post het vooral voor de mensen die meelezen zodat ze ieder geval de indruk krijgen dat er nog meer speelt dan muh Trump en republikeinen slecht.
  dinsdag 30 december 2025 @ 21:53:33 #291
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219684164
Ik had nog niet eens gezien of het nu links of rechts is, dat frame wil jij weer graag maken.
Het boeit gewoon niet.
pi_219684324
twitter

Kom ik dus net dit tegen nadat ik natuurlijk ongefundeerd voor een racist word uitgemaakt. Het is inderdaad het draaiboek van de jankerds op links.
Iemand ontdekt fraude van talloze Somaliėrs, in plaats van dat men adequaat reageert op de bevindingen van Nick Shirley word de beste man weggezet als een gore racist met een agenda.
Ik begrijp het wel, Somaliėrs zijn een beschermde klasse, zwart, moslim, vluchteling dus uiteraard zielig en hulpeloos en dan doet het er niet erg veel toe dat er fraude word gepleegd. Nee de mensen die dat vaststellen en daar op reageren die zijn natuurlijk het kwaad.
Tim Walz kwam met deze flauwekul die domme doos op MSNBC deed het en nu deze knakker van CNN.
pi_219684417
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 21:49 schreef Chivaz het volgende:

[..]
In Minnesota mag iedereen stemmen, zelfs als je een zwerver bent zonder ID, je moet alleen duidelijk maken waar je ongeveer slaapt.
Leuk bedacht, maar kun je aantonen dat je in Minnesota geen Amerikaans staatsburger hoeft te zijn om te kunnen stemmen?
pi_219684447
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 21:59 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Kom ik dus net dit tegen nadat ik natuurlijk ongefundeerd voor een racist word uitgemaakt. Het is inderdaad het draaiboek van de jankerds op links.
Iemand ontdekt fraude van talloze Somaliėrs, in plaats van dat men adequaat reageert op de bevindingen van Nick Shirley word de beste man weggezet als een gore racist met een agenda.
Ik begrijp het wel, Somaliėrs zijn een beschermde klasse, zwart, moslim, vluchteling dus uiteraard zielig en hulpeloos en dan doet het er niet erg veel toe dat er fraude word gepleegd. Nee de mensen die dat vaststellen en daar op reageren die zijn natuurlijk het kwaad.
Tim Walz kwam met deze flauwekul die domme doos op MSNBC deed het en nu deze knakker van CNN.
Het is racisme om de daden van individuen aan te rekenen aan een hele groep.
pi_219684485
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 22:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is racisme om de daden van individuen aan te rekenen aan een hele groep.
Excuses, frauderende Somaliėrs.
  dinsdag 30 december 2025 @ 22:05:58 #296
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219684502
En wat is je probleem met Tim Walz eigenlijk., Daar emmer je ook maar over door :')
pi_219684532
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 22:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Leuk bedacht, maar kun je aantonen dat je in Minnesota geen Amerikaans staatsburger hoeft te zijn om te kunnen stemmen?
Natuurlijk niet.

https://www.sos.mn.gov/el(...)ter-on-election-day/

Kost 2 seconden goochelen om die onzin weer eens te ontkrachten.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_219684706
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 22:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
quote:
The scrutiny comes as the Walz administration confronts hundreds of millions of dollars lost to social services fraud tied to the state’s Somali immigrant community. Critics pointed to a further wrinkle in Minnesota state law – signed by Gov. Tim Walz in 2023 – that provided for "Driver's Licenses For All" regardless of immigration status. The policy also stipulates that the licenses carry no markings indicating citizenship, even though such IDs are commonly used to register to vote.
https://www.msn.com/en-us(...)rackdown/ar-AA1TeTLd
pi_219684763
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 december 2025 22:05 schreef Gunner het volgende:
En wat is je probleem met Tim Walz eigenlijk., Daar emmer je ook maar over door :')
Trump heeft een probleem met hem, dus Chivaz ook.
pi_219684889
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 december 2025 22:05 schreef Gunner het volgende:
Ik vind het een clown, iemand die samen met zijn vrouw kon genieten van de brandlucht omdat mensen hun zaak verloren door de BLM rellen kan ik alleen maar verachten. Als je zoveel schijt hebt aan je burgers die netjes belasting betalen dan verdien je alle ellende die je toekomt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')