Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪![]()
Where do you go to, my lovely...Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Heb jij in dat topic zitten neuzen waarin ik het over dat cassettebandje had?quote:Op woensdag 24 december 2025 19:20 schreef Bargehassus het volgende:
Where do you go to, my lovely...![]()
![]()
oeps zat te wachten in een dicht topic
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Een persoon die maandagavond werd aangereden bij de lichtjesparade in Nunspeet is overleden, meldt de politie woensdagmiddag. De leeftijd en woonplaats van het slachtoffer zijn niet bekendgemaakt.
https://www.nu.nl/binnenl(...)speet-overleden.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet ik niet.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb jij in dat topic zitten neuzen waarin ik het over dat cassettebandje had?
Maar het nummer kwam spontaan in me op.
Peter Skarstedt.
Of zo.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Dat is zwaar .. ehh.. naar.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:22 schreef Dotteke het volgende:
Een persoon die maandagavond werd aangereden bij de lichtjesparade in Nunspeet is overleden, meldt de politie woensdagmiddag. De leeftijd en woonplaats van het slachtoffer zijn niet bekendgemaakt.
https://www.nu.nl/binnenl(...)speet-overleden.html
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
a de mooie Kerstman is pleitte
Wat zal die vrouw die dit onbewust heeft veroorzaakt zich kudt voelen zegquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heftige podcast weerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat luister ik dus nooit een podcastquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wel. Rechtszaken en zoquote:Op woensdag 24 december 2025 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat luister ik dus nooit een podcastWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb nog ff tijd tussendoor.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:22 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Maar het nummer kwam spontaan in me op.
Peter Skarstedt.
Of zo.
Ja in de supermarkt waar ik gewerkt heb hadden ze dat nummer altijd op staan, samen met Crimson and clover, Voici les cles, La ballade des gens heureux en diverse andere oude easy listening nummers.![]()
![]()
Ja, dat denk ik ook wel eens. Stel, er overkomt je iets naars... Een toeval, hartaanval... En dan veroorzaak je zoiets...quote:Op woensdag 24 december 2025 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zal die vrouw die dit onbewust heeft veroorzaakt zich kudt voelen zeg
Bah...
quote:Wist niet dat ze daar ook al podcast
Ja he, mijn zwager heeft een keer een epileptische aanval gehad op de snelwegquote:Op woensdag 24 december 2025 19:26 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel eens. Stel, er overkomt je iets naars... Een toeval, hartaanval... En dan veroorzaak je zoiets...
Bah...
Zoveel geluk gehad, niemand meegenomen is tegen de valrail geredenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Relatief goed afgelopen hoop ik...?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Okequote:Op woensdag 24 december 2025 18:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ben er niet allein vanavond
werd niet hier zitten![]()
![]()
Fijn dat die wel goed samen kunnenquote:Op woensdag 24 december 2025 19:31 schreef ToT het volgende:
ToT in KLB / Je zou maar bij de AH werken
Koters zitten lekker samen te douchen hier.
Hjoe is kleine dame naar jou toe ToT?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hartstikke leuk, beschouwt me echt als d'r papa!quote:Op woensdag 24 december 2025 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat die wel goed samen kunnen
Hjoe is kleine dame naar jou toe ToT?![]()
![]()
Good job!quote:Op woensdag 24 december 2025 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Hartstikke leuk, beschouwt me echt als d'r papa!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ja al jarenquote:Op woensdag 24 december 2025 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]Wist niet dat ze daar ook al podcast
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja. Hij had zelf niets alleen de auto kaoenquote:Op woensdag 24 december 2025 19:30 schreef Bargehassus het volgende:
Relatief goed afgelopen hoop ik...?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Zo. Nu even eten en straks door naar de mis.
Niet dat ik dat zelf zo graag wil, maar mijn lief heeft het me gevraagd. En ik hou van mijn lief, dus ik heb toegezegd...
Mijn lief is![]()
![]()
![]()
Laterzzzz..!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Wat ben jij lief voor je lief.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:47 schreef Bargehassus het volgende:
Zo. Nu even eten en straks door naar de mis.
Niet dat ik dat zelf zo graag wil, maar mijn lief heeft het me gevraagd. En ik hou van mijn lief, dus ik heb toegezegd...
Mijn lief is![]()
![]()
![]()
Laterzzzz..!![]()
![]()
Ook sneu voor dat meisje dat het straks over is.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Hartstikke leuk, beschouwt me echt als d'r papa!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je haalt de woorden uit m’n toetsenbord.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook sneu voor dat meisje dat het straks over is.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Moest ook verrekken om bij jou toetsenbord te komen 🫢quote:Op woensdag 24 december 2025 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit m’n toetsenbord.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat het? zal ik je masseren?quote:Op woensdag 24 december 2025 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moest ook verrekken om bij jou toetsenbord te komen 🫢Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat zou niet verkeerd zijn. 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blub en tot zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-12-2025 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Zo, dit gaat lekker![]()
https://fok.nl/shop/new/?action=donatequote:Ontvangen donaties deze maand tot nu toe:
¤ 1,220.00![]()
ik weest dat werd vandaag gebeuren om dat bijna
alle kerst vieren, en de d e niet, de heb ben hier
tijd te zit ten ,maar ik kann niet ik was niet
all ein![]()
ze willen allemaal bewijzen dat ze 30+cm hebbenquote:Op woensdag 24 december 2025 21:42 schreef Wrapster het volgende:
Zo, dit gaat lekker![]()
https://fok.nl/shop/new/?action=donate
[..]Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Maakt niet uit, ik vind het een mooi gebaarquote:Op woensdag 24 december 2025 21:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ze willen allemaal bewijzen dat ze 30+cm hebben![]()
![]()
je hebt ook altijd pechquote:Op woensdag 24 december 2025 21:44 schreef mario390 het volgende:
ik weest dat werd vandaag gebeuren om dat bijna
alle kerst vieren, en de d e niet, de heb ben hier
tijd te zit ten ,maar ik kann niet ik was niet
all ein
is je buurvrouw al pleite?
en heb je al gelucht?![]()
is geen buurvrouwquote:Op woensdag 24 december 2025 21:48 schreef maily het volgende:
[..]
je hebt ook altijd pech
is je buurvrouw al pleite?
en heb je al gelucht?![]()
En niet doneren is natuurlijk ook geen probleem, niet iedereen kan het missen.
Dit is echter een gunstige maand voor mij en ik gun het Danny, FOK! heeft mij heel veel gebracht en heb hier leuke mensen leren kennen waarvan ik irl ook een aantal heb ontmoet en ik nog steeds goede vrienden mee ben.
En ik heb ook mijn ergernissen, met name mbt de FP. Dat kan echter niet op tegen het goede. Ik zie echter de laatste tijd zaken waarvan ik begin te vermoeden dat het echt heel slecht gaat. Het gebeuren mbt de ads bijvoorbeeld, die nu behoorlijk irritant zijn. Dat blijkt een aanpassing te zijn geweest die niet naar wens is verlopen maar wel een poging was om wat meer geld op te halen. En je gaan niet voor de lol zomaar meer ads introduceren waar gebruikers vervolgens over gaan klagen, want dat kan ook mensen wegjagen.
En niet te vergeten dat het veel rustiger is, althans, zo ervaar ik het. De AT lijst was in het verleden veel langer en er was meer variatie in topics. Nu zie ik steeds hetzelfde voorbij komen van maar een handvol users. En als ik dan een reactie voorbij zie komen dat het misschien niet zo heel lang meer heeft dan is dat alleen maar een soort van bevestiging van waar ik al bang voor was.![]()
was je erbij met een stopwatch?quote:Op woensdag 24 december 2025 22:04 schreef mario390 het volgende:
rum in da weut
[..]
better je was nog 5 min ge sitztUw ADH vitamine Worst
ff ruiken mit die Unternachbärinquote:Op woensdag 24 december 2025 22:04 schreef mario390 het volgende:
rum in da weut
[..]
better je was nog 5 min ge sitzt![]()
![]()
De echt FOK!’ers blijven wel hoor. Beter zoeken naar een optie voor nieuwe aanwastquote:Op woensdag 24 december 2025 22:01 schreef Wrapster het volgende:
Dit is echter een gunstige maand voor mij en ik gun het Danny, FOK! heeft mij heel veel gebracht en heb hier leuke mensen leren kennen waarvan ik irl ook een aantal heb ontmoet en ik nog steeds goede vrienden mee ben.
En ik heb ook mijn ergernissen, met name mbt de FP. Dat kan echter niet op tegen het goede. Ik zie echter de laatste tijd zaken waarvan ik begin te vermoeden dat het echt heel slecht gaat. Het gebeuren mbt de ads bijvoorbeeld, die nu behoorlijk irritant zijn. Dat blijkt een aanpassing te zijn geweest die niet naar wens is verlopen maar wel een poging was om wat meer geld op te halen. En je gaan niet voor de lol zomaar meer ads introduceren waar gebruikers vervolgens over gaan klagen, want dat kan ook mensen wegjagen.
En niet te vergeten dat het veel rustiger is, althans, zo ervaar ik het. De AT lijst was in het verleden veel langer en er was meer variatie in topics. Nu zie ik steeds hetzelfde voorbij komen van maar een handvol users. En als ik dan een reactie voorbij zie komen dat het misschien niet zo heel lang meer heeft dan is dat alleen maar een soort van bevestiging van waar ik al bang voor was.
Maar doneren is zeker nodigWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben benieuwd of je kan zien of het over alle forumonderdelen rustiger is geworden. De ads jagen mij niet weg. Wel zijn er best veel (wat mij betreft leuke) users de afgelopen jaren verdwenen om diverse redenen waar ik maar niet verder over uitweid. Dat vind ik dan wel jammer dat users op een gegeven moment die beslissing nemen.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:01 schreef Wrapster het volgende:
En niet te vergeten dat het veel rustiger is, althans, zo ervaar ik het. De AT lijst was in het verleden veel langer en er was meer variatie in topics. Nu zie ik steeds hetzelfde voorbij komen van maar een handvol users. En als ik dan een reactie voorbij zie komen dat het misschien niet zo heel lang meer heeft dan is dat alleen maar een soort van bevestiging van waar ik al bang voor was.![]()
Ik zou ook blijven, ondanks vervelende ads. En inderdaad, voor een gegarandeerde toekomst zijn er meer actieve gebruikers nodig. Doneren is een pleister maar hopelijk één die het kan houden totdat er iets wordt gevonden wat wat houdbaarder is. Maar ja, hoe...quote:Op woensdag 24 december 2025 22:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
De echt FOK!’ers blijven wel hoor. Beter zoeken naar een optie voor nieuwe aanwast
Maar doneren is zeker nodig![]()
Daarom heb ik een abonnementquote:Op woensdag 24 december 2025 22:22 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik zou ook blijven, ondanks vervelende ads. En inderdaad, voor een gegarandeerde toekomst zijn er meer actieve gebruikers nodig. Doneren is een pleister maar hopelijk één die het kan houden totdat er iets wordt gevonden wat wat houdbaarder is. Maar ja, hoe...![]()
Je zou denken dat er genoeg creatievelingen zitten hier.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jup, ook veel op anoniem gegaan helaas. Veel oude bekenden die dan ineens hun account wegpleuren. En misschien komen ze onder een andere weer terug, heb dat vaak genoeg gezien. Is echter wel een ding en een aantal zullen helaas echt weg zijn.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je kan zien of het over alle forumonderdelen rustiger is geworden. De ads jagen mij niet weg. Wel zijn er best veel (wat mij betreft leuke) users de afgelopen jaren verdwenen om diverse redenen waar ik maar niet verder over uitweid. Dat vind ik dan wel jammer dat users op een gegeven moment die beslissing nemen.![]()
zijn wel veel meer mogelijkheden om inkomsten te genereren hoorUw ADH vitamine Worst
Wat dan?quote:Op woensdag 24 december 2025 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
zijn wel veel meer mogelijkheden om inkomsten te genereren hoorWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja wel jammer hoor die anoniemen. Maar snap het soms ook wel.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:25 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Jup, ook veel op anoniem gegaan helaas. Veel oude bekenden die dan ineens hun account wegpleuren. En misschien komen ze onder een andere weer terug, heb dat vaak genoeg gezien. Is echter wel een ding en een aantal zullen helaas echt weg zijn.![]()
iets met een webshop met merchandise ofzoquote:
of een seizoensactie zoals een adventkalender, dat je voor x bedrag een badge kan kopen of een tijdelijke smiley whatever
de affiliatelinks werken bijna allemaal niet meer en zijn ook in de vergetelheid geraakt
en dat ff uit de losse pols geschudUw ADH vitamine Worst
Ik heb geen flauw idee wat het kost om een forum in de lucht te houden, maar een tijdje terug is er ook al een gigantische doneeractie geweest. Was dat dan voor niets denk ik dan?![]()
Ik heb er ook al over na zitten denken maar het is lastig. Mijn beste ingeving is om meer gevarieerd nieuws op de FP te zetten maar daar heb je redactieleden voor nodig, en die zijn op dit moment zeer schaars. En dat is één van de redenen dat Danny zelf zoveel post op de FP en met dingen als zijn AI muziek komt.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daarom heb ik een abonnement![]()
Je zou denken dat er genoeg creatievelingen zitten hier.
En misschien zou het wel iets voor mij kunnen zijn om artikelen te schrijven, vind dat wel leuk. Echter op dit moment gaat met dat niet lukken ivm burnout.![]()
een soort van boeren-/boerinnen-kalender?quote:Op woensdag 24 december 2025 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
iets met een webshop met merchandise ofzo
of een seizoensactie zoals een adventkalender, dat je voor x bedrag een badge kan kopen of een tijdelijke smiley whatever
de affiliatelinks werken bijna allemaal niet meer en zijn ook in de vergetelheid geraakt
en dat ff uit de losse pols geschud![]()
Mensen hebben hun redenen, ik respecteer dat ook. Maar jammer is het zeker.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja wel jammer hoor die anoniemen. Maar snap het soms ook wel.![]()
is een ideequote:Op woensdag 24 december 2025 22:32 schreef maily het volgende:
[..]
een soort van boeren-/boerinnen-kalender?Uw ADH vitamine Worst
Jij kent die echte viezigheidquote:Op woensdag 24 december 2025 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dat ff uit de losse pols geschudAppears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!![]()
Danny moet er ook van leven natuurlijk, dit zijn zijn inkomsten... En goedkoop is het niet, en je ziet het ook terug in de verouderde hardware omdat er geen geld is om het te vernieuwen. Een beetje server gaat al snel in de papieren lopen.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:32 schreef Shii het volgende:
Ik heb geen flauw idee wat het kost om een forum in de lucht te houden, maar een tijdje terug is er ook al een gigantische doneeractie geweest. Was dat dan voor niets denk ik dan?![]()
viezigheid?quote:Op woensdag 24 december 2025 22:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij kent die echte viezigheidUw ADH vitamine Worst
En om nieuwe gebruikers te lokken?quote:Op woensdag 24 december 2025 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dat ff uit de losse pols geschudWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb net de swifty tour gekeken omdat meneer dat wil zien dus ik ben nu overal klaar voor bijna. Na dit.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Derde kerstdag dartsen. Wat dacht jij dan?quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
kanniewachtequote:Op woensdag 24 december 2025 22:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Derde kerstdag dartsen. Wat dacht jij dan?![]()
Wat is de 'swifty tour'quote:Op woensdag 24 december 2025 22:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb net de swifty tour gekeken omdat meneer dat wil zien dus ik ben nu overal klaar voor bijna. Na dit.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Speerwerpen voor bitterbalvretende cafetariaklanten bedoel je.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Derde kerstdag dartsen. Wat dacht jij dan?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Topsport bedoelt u. Met bitterballen en bier. Dat welquote:Op woensdag 24 december 2025 22:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Speerwerpen voor bitterbalvretende cafetariaklanten bedoel je.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Meh. Vind het een beetje lafjesquote:Op woensdag 24 december 2025 22:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Topsport bedoelt u. Met bitterballen en bier. Dat welsorry
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
geen ideequote:Op woensdag 24 december 2025 22:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En om nieuwe gebruikers te lokken?Uw ADH vitamine Worst
Ik vindt... @mailyquote:Op woensdag 24 december 2025 22:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Meh. Vindt het een beetje lafjessorry
Ja, kan gebeurenquote:
Nee, die is verkochtquote:Op woensdag 24 december 2025 22:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en ik maar aan suzuki denken
Het is je vergeven. Het is immers kerstquote:
Ik had werkelijk geen ideequote:Op woensdag 24 december 2025 22:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Derde kerstdag dartsen. Wat dacht jij dan?![]()
![]()
Je hoeft me niet te vergeven.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Het is immers kerst
Die ga ik dit jaar ook weer niet luisterenquote:Op woensdag 24 december 2025 22:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde eigenlijk 'Top2000'![]()
![]()
Kerstboom klaar?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ah, dat beluister ik nietquote:Op woensdag 24 december 2025 22:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dacht ikquote:Op woensdag 24 december 2025 22:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben geen alwetende orakel he
Staat Claudia de Breij er wel in? Vraag ik voor een vriend @Homijnquote:Op woensdag 24 december 2025 22:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 24 december 2025 22:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Die ga ik dit jaar ook weer niet luisterenJa, wat zijn dit nu voor fratsen?quote:
Geen idee. Ik verwacht 'effe serieus' welquote:Op woensdag 24 december 2025 22:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Staat Claudia de Breij er wel in? Vraag ik voor een vriend @:homijn
Ja, ik vind jou altijd wel inspirerend.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hebben jullie ook last van een vage reclame die ineens op 100% gaat 'out of the blue'?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Heintjequote:Op woensdag 24 december 2025 22:51 schreef mario390 het volgende:
70er duitse tv heint je zingt heid eschi
Neequote:Op woensdag 24 december 2025 22:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Hebben jullie ook last van een vage reclame die ineens op 100% gaat 'out of the blue'?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb mijn eigen playlist. Luister sowieso geen radio.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[..]
Ja, wat zijn dit nu voor fratsen?![]()
ik heb nur bet je last van te veel ll uchtquote:Op woensdag 24 december 2025 22:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Hebben jullie ook last van een vage reclame die ineens op 100% gaat 'out of the blue'?![]()
Vrijdagavond is chipsavondWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
uh dank je denk ikquote:Op woensdag 24 december 2025 22:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik vind jou altijd wel inspirerend.
Uw ADH vitamine Worst
dan liever de lucht oven inquote:Op woensdag 24 december 2025 22:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Staat Claudia de Breij er wel in? Vraag ik voor een vriend @:homijn![]()
![]()
Ik heb last van dat ik zin heb in een kouwe.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb nur bet je last van te veel ll ucht
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Tot 5jan. is het iedere dag vrijdag!quote:Op woensdag 24 december 2025 22:52 schreef maily het volgende:
het lijkt wel vrijdagavond![]()
komt natuurlijk omdat @:Stoorzendert in da house is![]()
![]()
In dat geval trek ik toch maar een kouwe open, het is tenslotte vrijdagavond.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:52 schreef maily het volgende:
het lijkt wel vrijdagavond![]()
komt natuurlijk omdat @:Stoorzendert in da house is"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
snel wat aan doenquote:Op woensdag 24 december 2025 22:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb last van dat ik zin heb in een kouwe.Uw ADH vitamine Worst
Al bezig!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Moet jij morgen werken dan?quote:Op woensdag 24 december 2025 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In dat geval trek ik toch maar een kouwe open, het is tenslotte vrijdagavond.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
koude drankje?quote:Op woensdag 24 december 2025 22:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb last van dat ik zin heb in een kouwe.![]()
ik welquote:Op woensdag 24 december 2025 22:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Moet jij morgen werken dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Neenee, want het is vrijdag, en dan hoef ik de volgende dag nooit te werken.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Moet jij morgen werken dan?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bier!quote:
het zou eens tijd wordenquote:Op woensdag 24 december 2025 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In dat geval trek ik toch maar een kouwe open, het is tenslotte vrijdagavond.
cheers![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 december 2025 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik welStaat er worst op het menu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
altijdquote:Op woensdag 24 december 2025 22:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Staat er worst op het menu?Uw ADH vitamine Worst
op menu bij mutti stond lachswittbrod, beef op wittb rod,
käse, leverurst , en erbste stgroente mayo-sa lat![]()
![]()
Eetsmakelijkquote:Op woensdag 24 december 2025 23:05 schreef mario390 het volgende:
op menu bij mutti stond lachswittbrod, beef op wittb rod,
käse, leverurst , en erbste stgroente mayo-sa latWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
spaties zijn luchtquote:Op woensdag 24 december 2025 23:06 schreef Shii het volgende:
Lijkt me niet lekker met al die spaties.
daar had @mario390 dus last van![]()
Zou kunnen, als hij een kwart op heeft gegetenquote:Op woensdag 24 december 2025 23:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die blijft mooi, zou die stiekem dit aan het eten zijn?
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 december 2025 23:10 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ow, wacht. Je hebt nu één met een kerstmuts. Heb je die ook in het groot?
Uw ADH vitamine Worst
Was het lekker?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
nee daar is geen eis, ik heb geenquote:Op woensdag 24 december 2025 23:16 schreef maily het volgende:
[..]
ohne Eis hoffentlich ....
denk an deine Ro etta
eis lokjes![]()
Nu is Claudiaquote:Op woensdag 24 december 2025 22:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Staat Claudia de Breij er wel in? Vraag ik voor een vriend @:homijn
Ik ga morgen zo hard uit liggen slapen hè!
Inmiddels vierde poging maar is nog steeds niet helemaal zoals ik zou willen. Probeer nog één keer.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 25 december 2025 00:20 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Inmiddels vierde poging maar is nog steeds niet helemaal zoals ik zou willen. Probeer nog één keer.niks mis mee tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
infinite sausagequote:Op donderdag 25 december 2025 00:29 schreef Wrapster het volgende:
Helaas. Hij is beter qua dynamiek maar de worst blijft heel nadat er een hap van genomen isUw ADH vitamine Worst
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
qMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
TOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
![]()
Laatste
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
![]()
Terwijl ik een taart sta te bakken, klinkt er hema muziek door de speakers
Bekijk deze YouTube-video![]()
Een taart sta te bakken?Jullie horen te slapen
Turk uit de kroegThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Discriminatiequote:
Ik dacht dat ik als Kindeke Homijn vannacht heel veel punten ging halen. Is iedereen en z'n moeder ineens wakker.
jaMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
* Homijn gaat dan maar slapen![]()
Bodem staat in de oven. Zou ik mijn ogen dicht moeten doen bij "blind bakken"@Homijn zal het vast weten, maar die is weggeslopen
![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-12-2025 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Vanavond (nou ja, eigenlijk gisteravond) naar de mis geweest.
En nu is het mis.
Dat mis ik niet.
Het is nu mis tig in mijn hoofd.
Ach, niet geschoten is altijd...quote:Op donderdag 25 december 2025 02:33 schreef Bargehassus het volgende:
Vanavond (nou ja, eigenlijk gisteravond) naar de mis geweest.
En nu is het mis.
Dat mis ik niet.
Het is nu mis tig in mijn hoofd.
![]()
Mis schien wel, ja.quote:Op donderdag 25 december 2025 02:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, niet geschoten is altijd...Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ja alleen kon het niet terug vinden in de 1000en items die ik heb gekregen van het dump diven.quote:Op donderdag 25 december 2025 02:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb jij nog iets gekregen van je secret santa? Ik had wel iets gestuurd, maar niets ontvangen
Heb ook wat gestuurd, want wie goed; doet goed ontmoet.![]()
quote:Op donderdag 25 december 2025 02:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja alleen kon het niet terug vinden in de 1000en items die ik heb gekregen van het dump diven.
Heb ook wat gestuurd, want wie goed; doet goed ontmoet.Kreeg ik als responsequote:17:14:30 - 23/12/25 You created a Parcel containing 1x Bottle of Champagne, 1x Box of Tissues, 1x Can of Goose Juice, 1x Xanax
17:14:46 - 23/12/25 You wrapped a Parcel with Christmas Wrapping Paper turning it into a Christmas Present
17:16:18 - 23/12/25 You sent a Christmas Present to Cheddar_cheese with the message: Happy Christmas from your secret santaToch aardigquote:thank you for the gift mate, you are a legend![]()
![]()
Gezongen door een turkquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Koud he! Wat is het koud he!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
NananananaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goud he, wat is het goud he?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Is Queen nu in de top2000They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Now i knowThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Taartbodem staat af te koelen
Custard staat af te koelen
Straks de taart afmaken en morgen de frambozen versiering erop doen.
Maar nu een margaritaIk heb tenslotte voldoende vers geperst citroensap over
En eiwitten, maar daar maak ik voor ontbijt wel wat mee
/dagboek![]()
Je weet dat het midden in de nacht is he?quote:Op donderdag 25 december 2025 03:19 schreef devzero het volgende:
Taartbodem staat af te koelen
Custard staat af te koelen
Straks de taart afmaken en morgen de frambozen versiering erop doen.
Maar nu een margaritaIk heb tenslotte voldoende vers geperst citroensap over
En eiwitten, maar daar maak ik voor ontbijt wel wat mee
/dagboekHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Het is hier 21:20quote:Op donderdag 25 december 2025 03:20 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Je weet dat het midden in de nacht is he?![]()
![]()
Oh, andere tijdzone. Dat verklaart veel!quote:![]()
Succes!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
- 6 uur, dat is tijdzone New York?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Klopt. Ik woon in Floridaquote:Op donderdag 25 december 2025 03:25 schreef Bargehassus het volgende:
- 6 uur, dat is tijdzone New York?![]()
Greenday en u2 mooie afsluitingThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ga nog ff een paar uurtjes slaap proberen te halen.
Baai baai, zwaai zwaai!
Ik ook slaap lekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 25 december 2025 03:32 schreef Bargehassus het volgende:
Ga nog ff een paar uurtjes slaap proberen te halen.
Baai baai, zwaai zwaai!Slaap zequote:![]()
![]()
burbquote:02:34:48 - 25/12/25 You were sent 150x Bottle of Beer from SILENTHILL with the message: Happy xmas, please reply in the forum noting the gift!![]()
Stuur toch wat naar je Secret Santa joh, uiteindelijk komt het altijd terug.quote:
Ik heb 10 plushies gestuurd.![]()
![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: