Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪![]()
Where do you go to, my lovely...Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Heb jij in dat topic zitten neuzen waarin ik het over dat cassettebandje had?quote:Op woensdag 24 december 2025 19:20 schreef Bargehassus het volgende:
Where do you go to, my lovely...![]()
![]()
oeps zat te wachten in een dicht topic
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Een persoon die maandagavond werd aangereden bij de lichtjesparade in Nunspeet is overleden, meldt de politie woensdagmiddag. De leeftijd en woonplaats van het slachtoffer zijn niet bekendgemaakt.
https://www.nu.nl/binnenl(...)speet-overleden.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet ik niet.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb jij in dat topic zitten neuzen waarin ik het over dat cassettebandje had?
Maar het nummer kwam spontaan in me op.
Peter Skarstedt.
Of zo.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Dat is zwaar .. ehh.. naar.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:22 schreef Dotteke het volgende:
Een persoon die maandagavond werd aangereden bij de lichtjesparade in Nunspeet is overleden, meldt de politie woensdagmiddag. De leeftijd en woonplaats van het slachtoffer zijn niet bekendgemaakt.
https://www.nu.nl/binnenl(...)speet-overleden.html
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
a de mooie Kerstman is pleitte
Wat zal die vrouw die dit onbewust heeft veroorzaakt zich kudt voelen zegquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heftige podcast weerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat luister ik dus nooit een podcastquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wel. Rechtszaken en zoquote:Op woensdag 24 december 2025 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat luister ik dus nooit een podcastWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb nog ff tijd tussendoor.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:22 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Maar het nummer kwam spontaan in me op.
Peter Skarstedt.
Of zo.
Ja in de supermarkt waar ik gewerkt heb hadden ze dat nummer altijd op staan, samen met Crimson and clover, Voici les cles, La ballade des gens heureux en diverse andere oude easy listening nummers.![]()
![]()
Ja, dat denk ik ook wel eens. Stel, er overkomt je iets naars... Een toeval, hartaanval... En dan veroorzaak je zoiets...quote:Op woensdag 24 december 2025 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zal die vrouw die dit onbewust heeft veroorzaakt zich kudt voelen zeg
Bah...
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Wist niet dat ze daar ook al podcast
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: