Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪![]()
Where do you go to, my lovely...Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Heb jij in dat topic zitten neuzen waarin ik het over dat cassettebandje had?quote:Op woensdag 24 december 2025 19:20 schreef Bargehassus het volgende:
Where do you go to, my lovely...![]()
![]()
oeps zat te wachten in een dicht topic
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Een persoon die maandagavond werd aangereden bij de lichtjesparade in Nunspeet is overleden, meldt de politie woensdagmiddag. De leeftijd en woonplaats van het slachtoffer zijn niet bekendgemaakt.
https://www.nu.nl/binnenl(...)speet-overleden.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet ik niet.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb jij in dat topic zitten neuzen waarin ik het over dat cassettebandje had?
Maar het nummer kwam spontaan in me op.
Peter Skarstedt.
Of zo.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Dat is zwaar .. ehh.. naar.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:22 schreef Dotteke het volgende:
Een persoon die maandagavond werd aangereden bij de lichtjesparade in Nunspeet is overleden, meldt de politie woensdagmiddag. De leeftijd en woonplaats van het slachtoffer zijn niet bekendgemaakt.
https://www.nu.nl/binnenl(...)speet-overleden.html
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
a de mooie Kerstman is pleitte
Wat zal die vrouw die dit onbewust heeft veroorzaakt zich kudt voelen zegquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heftige podcast weerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat luister ik dus nooit een podcastquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wel. Rechtszaken en zoquote:Op woensdag 24 december 2025 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat luister ik dus nooit een podcastWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb nog ff tijd tussendoor.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:22 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Maar het nummer kwam spontaan in me op.
Peter Skarstedt.
Of zo.
Ja in de supermarkt waar ik gewerkt heb hadden ze dat nummer altijd op staan, samen met Crimson and clover, Voici les cles, La ballade des gens heureux en diverse andere oude easy listening nummers.![]()
![]()
Ja, dat denk ik ook wel eens. Stel, er overkomt je iets naars... Een toeval, hartaanval... En dan veroorzaak je zoiets...quote:Op woensdag 24 december 2025 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zal die vrouw die dit onbewust heeft veroorzaakt zich kudt voelen zeg
Bah...
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Wist niet dat ze daar ook al podcast
Ja he, mijn zwager heeft een keer een epileptische aanval gehad op de snelwegquote:Op woensdag 24 december 2025 19:26 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel eens. Stel, er overkomt je iets naars... Een toeval, hartaanval... En dan veroorzaak je zoiets...
Bah...
Zoveel geluk gehad, niemand meegenomen is tegen de valrail geredenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Relatief goed afgelopen hoop ik...?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Okequote:Op woensdag 24 december 2025 18:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ben er niet allein vanavond
werd niet hier zitten![]()
![]()
Fijn dat die wel goed samen kunnenquote:Op woensdag 24 december 2025 19:31 schreef ToT het volgende:
ToT in KLB / Je zou maar bij de AH werken
Koters zitten lekker samen te douchen hier.
Hjoe is kleine dame naar jou toe ToT?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hartstikke leuk, beschouwt me echt als d'r papa!quote:Op woensdag 24 december 2025 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat die wel goed samen kunnen
Hjoe is kleine dame naar jou toe ToT?![]()
![]()
Good job!quote:Op woensdag 24 december 2025 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Hartstikke leuk, beschouwt me echt als d'r papa!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ja al jarenquote:Op woensdag 24 december 2025 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]Wist niet dat ze daar ook al podcast
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja. Hij had zelf niets alleen de auto kaoenquote:Op woensdag 24 december 2025 19:30 schreef Bargehassus het volgende:
Relatief goed afgelopen hoop ik...?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Zo. Nu even eten en straks door naar de mis.
Niet dat ik dat zelf zo graag wil, maar mijn lief heeft het me gevraagd. En ik hou van mijn lief, dus ik heb toegezegd...
Mijn lief is![]()
![]()
![]()
Laterzzzz..!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Wat ben jij lief voor je lief.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:47 schreef Bargehassus het volgende:
Zo. Nu even eten en straks door naar de mis.
Niet dat ik dat zelf zo graag wil, maar mijn lief heeft het me gevraagd. En ik hou van mijn lief, dus ik heb toegezegd...
Mijn lief is![]()
![]()
![]()
Laterzzzz..!![]()
![]()
Ook sneu voor dat meisje dat het straks over is.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Hartstikke leuk, beschouwt me echt als d'r papa!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je haalt de woorden uit m’n toetsenbord.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook sneu voor dat meisje dat het straks over is.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Moest ook verrekken om bij jou toetsenbord te komen 🫢quote:Op woensdag 24 december 2025 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit m’n toetsenbord.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat het? zal ik je masseren?quote:Op woensdag 24 december 2025 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moest ook verrekken om bij jou toetsenbord te komen 🫢Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat zou niet verkeerd zijn. 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blub en tot zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-12-2025 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Zo, dit gaat lekker![]()
https://fok.nl/shop/new/?action=donatequote:Ontvangen donaties deze maand tot nu toe:
¤ 1,220.00![]()
ik weest dat werd vandaag gebeuren om dat bijna
alle kerst vieren, en de d e niet, de heb ben hier
tijd te zit ten ,maar ik kann niet ik was niet
all ein![]()
ze willen allemaal bewijzen dat ze 30+cm hebbenquote:Op woensdag 24 december 2025 21:42 schreef Wrapster het volgende:
Zo, dit gaat lekker![]()
https://fok.nl/shop/new/?action=donate
[..]Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Maakt niet uit, ik vind het een mooi gebaarquote:Op woensdag 24 december 2025 21:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ze willen allemaal bewijzen dat ze 30+cm hebben![]()
![]()
je hebt ook altijd pechquote:Op woensdag 24 december 2025 21:44 schreef mario390 het volgende:
ik weest dat werd vandaag gebeuren om dat bijna
alle kerst vieren, en de d e niet, de heb ben hier
tijd te zit ten ,maar ik kann niet ik was niet
all ein
is je buurvrouw al pleite?
en heb je al gelucht?![]()
is geen buurvrouwquote:Op woensdag 24 december 2025 21:48 schreef maily het volgende:
[..]
je hebt ook altijd pech
is je buurvrouw al pleite?
en heb je al gelucht?![]()
En niet doneren is natuurlijk ook geen probleem, niet iedereen kan het missen.
Dit is echter een gunstige maand voor mij en ik gun het Danny, FOK! heeft mij heel veel gebracht en heb hier leuke mensen leren kennen waarvan ik irl ook een aantal heb ontmoet en ik nog steeds goede vrienden mee ben.
En ik heb ook mijn ergernissen, met name mbt de FP. Dat kan echter niet op tegen het goede. Ik zie echter de laatste tijd zaken waarvan ik begin te vermoeden dat het echt heel slecht gaat. Het gebeuren mbt de ads bijvoorbeeld, die nu behoorlijk irritant zijn. Dat blijkt een aanpassing te zijn geweest die niet naar wens is verlopen maar wel een poging was om wat meer geld op te halen. En je gaan niet voor de lol zomaar meer ads introduceren waar gebruikers vervolgens over gaan klagen, want dat kan ook mensen wegjagen.
En niet te vergeten dat het veel rustiger is, althans, zo ervaar ik het. De AT lijst was in het verleden veel langer en er was meer variatie in topics. Nu zie ik steeds hetzelfde voorbij komen van maar een handvol users. En als ik dan een reactie voorbij zie komen dat het misschien niet zo heel lang meer heeft dan is dat alleen maar een soort van bevestiging van waar ik al bang voor was.![]()
was je erbij met een stopwatch?quote:Op woensdag 24 december 2025 22:04 schreef mario390 het volgende:
rum in da weut
[..]
better je was nog 5 min ge sitztUw ADH vitamine Worst
ff ruiken mit die Unternachbärinquote:Op woensdag 24 december 2025 22:04 schreef mario390 het volgende:
rum in da weut
[..]
better je was nog 5 min ge sitzt![]()
![]()
De echt FOK!’ers blijven wel hoor. Beter zoeken naar een optie voor nieuwe aanwastquote:Op woensdag 24 december 2025 22:01 schreef Wrapster het volgende:
Dit is echter een gunstige maand voor mij en ik gun het Danny, FOK! heeft mij heel veel gebracht en heb hier leuke mensen leren kennen waarvan ik irl ook een aantal heb ontmoet en ik nog steeds goede vrienden mee ben.
En ik heb ook mijn ergernissen, met name mbt de FP. Dat kan echter niet op tegen het goede. Ik zie echter de laatste tijd zaken waarvan ik begin te vermoeden dat het echt heel slecht gaat. Het gebeuren mbt de ads bijvoorbeeld, die nu behoorlijk irritant zijn. Dat blijkt een aanpassing te zijn geweest die niet naar wens is verlopen maar wel een poging was om wat meer geld op te halen. En je gaan niet voor de lol zomaar meer ads introduceren waar gebruikers vervolgens over gaan klagen, want dat kan ook mensen wegjagen.
En niet te vergeten dat het veel rustiger is, althans, zo ervaar ik het. De AT lijst was in het verleden veel langer en er was meer variatie in topics. Nu zie ik steeds hetzelfde voorbij komen van maar een handvol users. En als ik dan een reactie voorbij zie komen dat het misschien niet zo heel lang meer heeft dan is dat alleen maar een soort van bevestiging van waar ik al bang voor was.
Maar doneren is zeker nodigWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben benieuwd of je kan zien of het over alle forumonderdelen rustiger is geworden. De ads jagen mij niet weg. Wel zijn er best veel (wat mij betreft leuke) users de afgelopen jaren verdwenen om diverse redenen waar ik maar niet verder over uitweid. Dat vind ik dan wel jammer dat users op een gegeven moment die beslissing nemen.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:01 schreef Wrapster het volgende:
En niet te vergeten dat het veel rustiger is, althans, zo ervaar ik het. De AT lijst was in het verleden veel langer en er was meer variatie in topics. Nu zie ik steeds hetzelfde voorbij komen van maar een handvol users. En als ik dan een reactie voorbij zie komen dat het misschien niet zo heel lang meer heeft dan is dat alleen maar een soort van bevestiging van waar ik al bang voor was.![]()
Ik zou ook blijven, ondanks vervelende ads. En inderdaad, voor een gegarandeerde toekomst zijn er meer actieve gebruikers nodig. Doneren is een pleister maar hopelijk één die het kan houden totdat er iets wordt gevonden wat wat houdbaarder is. Maar ja, hoe...quote:Op woensdag 24 december 2025 22:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
De echt FOK!’ers blijven wel hoor. Beter zoeken naar een optie voor nieuwe aanwast
Maar doneren is zeker nodig![]()
Daarom heb ik een abonnementquote:Op woensdag 24 december 2025 22:22 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik zou ook blijven, ondanks vervelende ads. En inderdaad, voor een gegarandeerde toekomst zijn er meer actieve gebruikers nodig. Doneren is een pleister maar hopelijk één die het kan houden totdat er iets wordt gevonden wat wat houdbaarder is. Maar ja, hoe...![]()
Je zou denken dat er genoeg creatievelingen zitten hier.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jup, ook veel op anoniem gegaan helaas. Veel oude bekenden die dan ineens hun account wegpleuren. En misschien komen ze onder een andere weer terug, heb dat vaak genoeg gezien. Is echter wel een ding en een aantal zullen helaas echt weg zijn.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je kan zien of het over alle forumonderdelen rustiger is geworden. De ads jagen mij niet weg. Wel zijn er best veel (wat mij betreft leuke) users de afgelopen jaren verdwenen om diverse redenen waar ik maar niet verder over uitweid. Dat vind ik dan wel jammer dat users op een gegeven moment die beslissing nemen.![]()
zijn wel veel meer mogelijkheden om inkomsten te genereren hoorUw ADH vitamine Worst
Wat dan?quote:Op woensdag 24 december 2025 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
zijn wel veel meer mogelijkheden om inkomsten te genereren hoorWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja wel jammer hoor die anoniemen. Maar snap het soms ook wel.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:25 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Jup, ook veel op anoniem gegaan helaas. Veel oude bekenden die dan ineens hun account wegpleuren. En misschien komen ze onder een andere weer terug, heb dat vaak genoeg gezien. Is echter wel een ding en een aantal zullen helaas echt weg zijn.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: