Ja he, mijn zwager heeft een keer een epileptische aanval gehad op de snelwegquote:Op woensdag 24 december 2025 19:26 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel eens. Stel, er overkomt je iets naars... Een toeval, hartaanval... En dan veroorzaak je zoiets...
Bah...
Okequote:Op woensdag 24 december 2025 18:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ben er niet allein vanavond
werd niet hier zitten
Fijn dat die wel goed samen kunnenquote:Op woensdag 24 december 2025 19:31 schreef ToT het volgende:
ToT in KLB / Je zou maar bij de AH werken
Koters zitten lekker samen te douchen hier.
Hartstikke leuk, beschouwt me echt als d'r papa!quote:Op woensdag 24 december 2025 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat die wel goed samen kunnen
Hjoe is kleine dame naar jou toe ToT?
Good job!quote:Op woensdag 24 december 2025 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Hartstikke leuk, beschouwt me echt als d'r papa!
Ja al jarenquote:Op woensdag 24 december 2025 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]Wist niet dat ze daar ook al podcast
Ja. Hij had zelf niets alleen de auto kaoenquote:Op woensdag 24 december 2025 19:30 schreef Bargehassus het volgende:
Relatief goed afgelopen hoop ik...?
Wat ben jij lief voor je lief.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:47 schreef Bargehassus het volgende:
Zo. Nu even eten en straks door naar de mis.
Niet dat ik dat zelf zo graag wil, maar mijn lief heeft het me gevraagd. En ik hou van mijn lief, dus ik heb toegezegd...
Mijn lief is![]()
![]()
![]()
Laterzzzz..!
Ook sneu voor dat meisje dat het straks over is.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Hartstikke leuk, beschouwt me echt als d'r papa!
Je haalt de woorden uit m’n toetsenbord.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook sneu voor dat meisje dat het straks over is.
Moest ook verrekken om bij jou toetsenbord te komen 🫢quote:Op woensdag 24 december 2025 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit m’n toetsenbord.
Gaat het? zal ik je masseren?quote:Op woensdag 24 december 2025 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moest ook verrekken om bij jou toetsenbord te komen 🫢
Dat zou niet verkeerd zijn. 😉quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |