Wat ben jij lief voor je lief.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:47 schreef Bargehassus het volgende:
Zo. Nu even eten en straks door naar de mis.
Niet dat ik dat zelf zo graag wil, maar mijn lief heeft het me gevraagd. En ik hou van mijn lief, dus ik heb toegezegd...
Mijn lief is![]()
![]()
![]()
Laterzzzz..!
Ook sneu voor dat meisje dat het straks over is.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Hartstikke leuk, beschouwt me echt als d'r papa!
Je haalt de woorden uit m’n toetsenbord.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook sneu voor dat meisje dat het straks over is.
Moest ook verrekken om bij jou toetsenbord te komen 🫢quote:Op woensdag 24 december 2025 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit m’n toetsenbord.
Gaat het? zal ik je masseren?quote:Op woensdag 24 december 2025 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moest ook verrekken om bij jou toetsenbord te komen 🫢
Dat zou niet verkeerd zijn. 😉quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-12-2025 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Ontvangen donaties deze maand tot nu toe:
¤ 1,220.00
ze willen allemaal bewijzen dat ze 30+cm hebbenquote:Op woensdag 24 december 2025 21:42 schreef Wrapster het volgende:
Zo, dit gaat lekker![]()
https://fok.nl/shop/new/?action=donate
[..]
Maakt niet uit, ik vind het een mooi gebaarquote:Op woensdag 24 december 2025 21:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ze willen allemaal bewijzen dat ze 30+cm hebben
je hebt ook altijd pechquote:Op woensdag 24 december 2025 21:44 schreef mario390 het volgende:
ik weest dat werd vandaag gebeuren om dat bijna
alle kerst vieren, en de d e niet, de heb ben hier
tijd te zit ten ,maar ik kann niet ik was niet
all ein
is geen buurvrouwquote:Op woensdag 24 december 2025 21:48 schreef maily het volgende:
[..]
je hebt ook altijd pech
is je buurvrouw al pleite?
en heb je al gelucht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |