uh dank je denk ikquote:Op woensdag 24 december 2025 22:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik vind jou altijd wel inspirerend.
dan liever de lucht oven inquote:Op woensdag 24 december 2025 22:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Staat Claudia de Breij er wel in? Vraag ik voor een vriend @:homijn
Ik heb last van dat ik zin heb in een kouwe.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb nur bet je last van te veel ll ucht
Tot 5jan. is het iedere dag vrijdag!quote:Op woensdag 24 december 2025 22:52 schreef maily het volgende:
het lijkt wel vrijdagavond![]()
komt natuurlijk omdat @:Stoorzendert in da house is
In dat geval trek ik toch maar een kouwe open, het is tenslotte vrijdagavond.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:52 schreef maily het volgende:
het lijkt wel vrijdagavond![]()
komt natuurlijk omdat @:Stoorzendert in da house is
snel wat aan doenquote:Op woensdag 24 december 2025 22:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb last van dat ik zin heb in een kouwe.
Al bezig!quote:
Moet jij morgen werken dan?quote:Op woensdag 24 december 2025 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In dat geval trek ik toch maar een kouwe open, het is tenslotte vrijdagavond.
koude drankje?quote:Op woensdag 24 december 2025 22:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb last van dat ik zin heb in een kouwe.
ik welquote:Op woensdag 24 december 2025 22:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Moet jij morgen werken dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Neenee, want het is vrijdag, en dan hoef ik de volgende dag nooit te werken.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Moet jij morgen werken dan?
Bier!quote:
het zou eens tijd wordenquote:Op woensdag 24 december 2025 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In dat geval trek ik toch maar een kouwe open, het is tenslotte vrijdagavond.
quote:Op woensdag 24 december 2025 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik welStaat er worst op het menu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
altijdquote:Op woensdag 24 december 2025 22:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Staat er worst op het menu?
Eetsmakelijkquote:Op woensdag 24 december 2025 23:05 schreef mario390 het volgende:
op menu bij mutti stond lachswittbrod, beef op wittb rod,
käse, leverurst , en erbste stgroente mayo-sa lat
spaties zijn luchtquote:Op woensdag 24 december 2025 23:06 schreef Shii het volgende:
Lijkt me niet lekker met al die spaties.
Zou kunnen, als hij een kwart op heeft gegetenquote:Op woensdag 24 december 2025 23:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die blijft mooi, zou die stiekem dit aan het eten zijn?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 december 2025 23:10 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ow, wacht. Je hebt nu één met een kerstmuts. Heb je die ook in het groot?
Was het lekker?quote:
nee daar is geen eis, ik heb geenquote:Op woensdag 24 december 2025 23:16 schreef maily het volgende:
[..]
ohne Eis hoffentlich ....
denk an deine Ro etta
Nu is Claudiaquote:Op woensdag 24 december 2025 22:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Staat Claudia de Breij er wel in? Vraag ik voor een vriend @:homijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |