iets met een webshop met merchandise ofzoquote:
Ik heb er ook al over na zitten denken maar het is lastig. Mijn beste ingeving is om meer gevarieerd nieuws op de FP te zetten maar daar heb je redactieleden voor nodig, en die zijn op dit moment zeer schaars. En dat is één van de redenen dat Danny zelf zoveel post op de FP en met dingen als zijn AI muziek komt.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daarom heb ik een abonnement![]()
Je zou denken dat er genoeg creatievelingen zitten hier.
een soort van boeren-/boerinnen-kalender?quote:Op woensdag 24 december 2025 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
iets met een webshop met merchandise ofzo
of een seizoensactie zoals een adventkalender, dat je voor x bedrag een badge kan kopen of een tijdelijke smiley whatever
de affiliatelinks werken bijna allemaal niet meer en zijn ook in de vergetelheid geraakt
en dat ff uit de losse pols geschud
Mensen hebben hun redenen, ik respecteer dat ook. Maar jammer is het zeker.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja wel jammer hoor die anoniemen. Maar snap het soms ook wel.
is een ideequote:Op woensdag 24 december 2025 22:32 schreef maily het volgende:
[..]
een soort van boeren-/boerinnen-kalender?
Jij kent die echte viezigheidquote:Op woensdag 24 december 2025 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
of een seizoensactie zoals een adventkalender, dat je voor x bedrag een badge kan kopen of een tijdelijke smiley whatever
de affiliatelinks werken bijna allemaal niet meer en zijn ook in de vergetelheid geraakt
Danny moet er ook van leven natuurlijk, dit zijn zijn inkomsten... En goedkoop is het niet, en je ziet het ook terug in de verouderde hardware omdat er geen geld is om het te vernieuwen. Een beetje server gaat al snel in de papieren lopen.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:32 schreef Shii het volgende:
Ik heb geen flauw idee wat het kost om een forum in de lucht te houden, maar een tijdje terug is er ook al een gigantische doneeractie geweest. Was dat dan voor niets denk ik dan?
viezigheid?quote:Op woensdag 24 december 2025 22:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij kent die echte viezigheid
En om nieuwe gebruikers te lokken?quote:Op woensdag 24 december 2025 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb net de swifty tour gekeken omdat meneer dat wil zien dus ik ben nu overal klaar voor bijna. Na dit.quote:
Derde kerstdag dartsen. Wat dacht jij dan?quote:
kanniewachtequote:Op woensdag 24 december 2025 22:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Derde kerstdag dartsen. Wat dacht jij dan?
Wat is de 'swifty tour'quote:Op woensdag 24 december 2025 22:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb net de swifty tour gekeken omdat meneer dat wil zien dus ik ben nu overal klaar voor bijna. Na dit.
Speerwerpen voor bitterbalvretende cafetariaklanten bedoel je.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Derde kerstdag dartsen. Wat dacht jij dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |