Feel you bro.quote:Op woensdag 24 december 2025 01:40 schreef sp3c het volgende:
Im ga dit niet modden hoor nu, ik weet nauwelijks waar ik ben
quote:
sp3c 4ever.quote:
Poetin is the supreme commander in chiefquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat maakt Poetin toch juist geen idioot?
Van harte gefeliciteerd. Ik was op dat moment al anderhalf uur niet meer jarig. Maar te ziek (griep) om het te vieren.quote:Op woensdag 24 december 2025 01:45 schreef sp3c het volgende:
Ikben al anderhalf uur jarig
Uur of 3 aan de drank
Ik weet niet hoe je daar bij komt.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk gezegd dat bronnen dit beweren.
In dit geval een Duits parlementslid en defensie expert ala Rob de Wijk, Roderich Kiesewetter
Weet je, ik weet ook niet wat waar is. Maar weet wel dat net voordat Rusland Oekraïne inviel er ook veel bronnen waren die zeiden dat er geen trooepen klaarstonden. Juist de VS kwam daar wel mee. Weet je nog?
Dus pas als de VS het toegeeft zal het misschien waar zijn
heb je wat tegen gelovigen mss?quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:59 schreef ExTec het volgende:
En hetzelfde geld voor die @:CruzerXtreme reli-kneus.
Tief gewoon lekker op.
Het probleem vanuit Fok is dat BNW hier welkom is, maar andersom niet.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
BNW / Russia vs Ukraine #86 feiten zijn geen meningen
Alsjeblieft hier kan je met medestanders hartelijk lachen om deze onzin en val ons niet lastig met die troep.
Verder negeren deze clown.
ga je weerquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja en mede door die houding is Oekraïne kapot.
Dus Oekraïne is kapot vanwege de mening van een Estse politica die sinds december 2024 de Hoge vertegenwoordiger van de Unie voor buitenlandse zaken en veiligheidsbeleid is?quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja en mede door die houding is Oekraïne kapot.
Inderdaad. Al valt hier ook wel weer op dat Rusland maanden moet vechten en vele levens op moet offeren voor een stadje met, voor de oorlog, ongeveer net zoveel inwoners als pakweg Hattem.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:16 schreef Spablauw214 het volgende:
Helaas is Siversk inmiddels wel gevallen.
Als je de comments op NuJij bekijkt kan Oekraïne beter meteen de hele Donbas afstaan.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:24 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Inderdaad. Al valt hier ook wel weer op dat Rusland maanden moet vechten en vele levens op moet offeren voor een stadje met, voor de oorlog, ongeveer net zoveel inwoners als pakweg Hattem.
quote:Totaal niet verassend, een ieder die vanaf het begin 'neutraal' nieuws had gevolgd zou hebben geweten dat Oekraine in geen enkel scenario een oorlog zou winnen tegen een 15x groter buurland met veel meer manschappen en mogelijkheden.
Snel tekenen anders zullen ze iedere dag meer grondgebied verliezen.
ongelooflijk dat er nog steeds mensen in Nederland zijn die deze werkelijkheid ontkennen.
Het is de 24e, waarschijnlijk zijn de roebels weer overgemaaktquote:Om de levens van Oekraïense militairen te beschermen is het beter te kiezen voor een bestand en niet als en dwaas te geloven dat een overwinning nog mogelijk is.
Ach ja, die moet je ook vooral niet bekijken. In de praktijk ligt dit plaatsje al meer dan 10 jaar in de frontlinie… Erg jammer dat Oekraïne het op moest geven maar een grote doorbraak is dit echt niet.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:28 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Als je de comments op NuJij bekijkt kan Oekraïne beter meteen de hele Donbas afstaan.
[..]
[..]
Het is de 24e, waarschijnlijk zijn de roebels weer overgemaakt
Het is eerder dieptriest te noemen dat dit soort achterhaalde Russische talking points na 4 jaar nog steeds dagelijks herhaald worden.quote:Op woensdag 24 december 2025 09:32 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ach ja, die moet je ook vooral niet bekijken. In de praktijk ligt dit plaatsje al meer dan 10 jaar in de frontlinie… Erg jammer dat Oekraïne het op moest geven maar een grote doorbraak is dit echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |