Ground to air artilleriequote:Op dinsdag 23 december 2025 20:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja man. Dezelfde diensten die in 2014 niet wisten van ground to air artillerie in Oekraine.
Die complimenten zijn vooral als dank voor de hoge financiële bijdragen.
Lucht torpedosquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ground to air artillerie![]()
Goed gevonden, maar zo noemt niemand dat.
Krijg je nu 5 roebels nu je dat hier gepost hebt?quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:19 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Bedoelde deze natuurlijk
Bekijk deze YouTube-video
Wel ik ben om nu, de schellen zijn van mijn ogen gevallen!quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Krijg je nu 5 roebels nu je dat hier gepost hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken jij niet gewoon oprotten met je anti-migratie gezeik?quote:
Sow we zitten er wel warm bij daar! Ik kan me nog zo'n andere slechte productie herinneren waarbij de Europeanen in de kou zaten en geen eten hadden of ietsquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:19 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Bedoelde deze natuurlijk
BNW / Russia vs Ukraine #86 feiten zijn geen meningenquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:19 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Bedoelde deze natuurlijk
Propaganda zijn de russen goed in.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:19 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Bedoelde deze natuurlijk
Ja, maar,quote:
Met die hamster. Ja die was ook grappig. Jammer dat mensen hier geen gevoel voor humor hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:35 schreef ach het volgende:
[..]
Sow we zitten er wel warm bij daar! Ik kan me nog zo'n andere slechte productie herinneren waarbij de Europeanen in de kou zaten en geen eten hadden of iets
Ow, dus je post hier om ons van comic relief te voorzien ofzo?quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:03 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Met die hamster. Ja die was ook grappig. Jammer dat mensen hier geen gevoel voor humor hebben.
Het ergste is nog dat ze denken dat we de hele dag in de woonkamer op een ergobike zitten ipv normaal wodka drinken.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:19 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Bedoelde deze natuurlijk
'ons'quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:07 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, dus je post hier om ons van comic relief te voorzien ofzo?
quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:44 schreef skysherrif het volgende:
Alsjeblieft hier kan je met medestanders hartelijk lachen om deze onzin en val ons niet lastig met die troep.
Verder negeren deze clown.
Ja, nee?quote:
quote:geregistreerd op: donderdag 6 november 2025 @ 23:22
Laat je niet zo kennen man.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:16 schreef ExTec het volgende:
Je weet dat je niet door mag posten met een andere nickname als je gebanned bent, he?
Denk: meld het even.
Want zo ben ik gewoon
Jij snapt nog steeds niet dat FOK voor mij puur entertainment is?quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laat je niet zo kennen man.
Andere mening, So what.
BTW, hoe ging het met die 350.000 "frisse" militairen in belarus?quote:
Jij zit er te diep en actief in, je bent al jaren niet meer relaxt.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Jij snapt nog steeds niet dat FOK voor mij puur entertainment is?
Net als jij, bedoel je?quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij zit er te diep en actief in, je bent al jaren niet meer relaxt.
Nee, toen hadden we cavia met kerst geloof ik.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:35 schreef ach het volgende:
[..]
Sow we zitten er wel warm bij daar! Ik kan me nog zo'n andere slechte productie herinneren waarbij de Europeanen in de kou zaten en geen eten hadden of iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |