Ik weet niet of het echt het gros is, maar gelukkig is er inderdaad best een grote groep die wel normaal kan doen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zijn allemaal excessen denk ik, het gros van de mannen is modern en doet gewoon normaal.
Van de millenial mannen wel ja.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:04 schreef kwiwi het volgende:
Wat is dit nou weerVolgens mij is het gros van de mannen nog steeds gewoon normaal en niet een wandelend exces. Klinkt als een gefrustreerde vrouw.
Tja als het niet zo wil lukken bij de vrouwen kun je 2 dingen doen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:05 schreef TigerXtrm het volgende:
Vrouwen: Ik wil geen emotioneel onvolwassen man meer!
Mannen: Lopen achter figuren als Andrew Tate en Red Pill aan om zelfwaarde en levenszin te leren.
Vrouwen: Omg mannen zijn zo toxisch!
https://www.ggznieuws.nl/(...)-te-blijven-sporten/quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De arbitraire onmeetbare aspecten natuurlijk.Prinsesjes zijn? Jonge vrouwen zijn juist onafhankelijker dan ooit. Mannen willen vaak een zacht prinsesje, maar dat zijn veel vrouwen simpelweg niet. Een vrouwelijke wetenschapper die een gelijke wil, is geen princess treatment.
Onder andere. Maar projecteren hun instabiliteit en labiele emotionele vaardigheden op de man / samenleving. Nou zijn uiteraard niet alle vrouwen zo. Echter is het vaak wel zo dat hoe harder iemand schreeuwt dat de ander een hoog EQ moet hebben, zelf zo goed als niks te bieden hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:36 schreef Red_85 het volgende:
Wat zijn vrouwen dan?
Onrealistisch veeleisende zeiksnollen?
Wat weet jij als homo nou van hetero relaties af? Behalve dan wat je meepikt van je vriendinnen onder de droogkap van de kapper?quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Van de millenial mannen wel ja.
Vraag een jongere vriendin eens hoe het is om te daten met 18-22 jarige mannen tegenwoordig.
En mannen willen geen vrouw die zich als vent wil gedragen. Hoe moeilijk is dat?quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:15 schreef Hexagon het volgende:
Vrouwen willen gewoon geen vent die zich nog steeds als een kindje gedraagt. Hoe moeilijk is dat om te snappen?
Prima, dan zoek je er een die dat niet doet.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:17 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
En mannen willen geen vrouw die zich als vent wil gedragen. Hoe moeilijk is dat?
Nou en? Die man mag dat schrijven en die feministen mogen daar ook weer het hunne van vinden.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:16 schreef Kim-Holland het volgende:
Dat zou een man moeten schrijven over vrouwen, dan stonden al die zgn feministen weer door elkaar heen te gillen over vrouwonvriendelijkheid.
Boehoehoe?! Alle vrouwen zijn gemeen Ik ben alleen! 😩quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Prima, dan zoek je er een die dat niet doet.
Maar altijd dat in de slachtofferrol gaan zitten vind echt niemand aantrekkelijk
Dus de vrouw die dat artikel schreef zit daar niet in?quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Prima, dan zoek je er een die dat niet doet.
Maar altijd dat in de slachtofferrol gaan zitten vind echt niemand aantrekkelijk
Nee. De slachtofferrol is voor degene die zo'n stuk leest en daar dan, zoals veel mannen in dit topic en in real life, heftig op reageren met te vertellen hoe zeikerig en moeilijk en prinsensjesgedoe vrouwen zijn en dat ze daarom geen man kunnen vinden en dat zij die stomme wijven ook zeker niet moeten.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:25 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Dus de vrouw die dat artikel schreef zit daar niet in?
Dat is geen excuus om daar zelf in te hangen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:25 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Dus de vrouw die dat artikel schreef zit daar niet in?
Dat ligt eraan hoe je ernaar kijkt.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:40 schreef Drxx het volgende:
[..]
Tja, dat valt prima te begrijpen natuurlijk.![]()
Kamerplant is wel ietsjes laatdunkend though.
Tates fanbase onder tieners in Australië is wel als een van de oorzaken van het social media verbod genoemd.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:03 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de fanbase van Andrew Tate schromelijk overdreven. Het zijn vooral Marokkaantjes en kinderen op TikTok die hem geweldig vinden.
maandstonden waarschijnlijkquote:Op dinsdag 23 december 2025 11:04 schreef kwiwi het volgende:
Wat is dit nou weerVolgens mij is het gros van de mannen nog steeds gewoon normaal en niet een wandelend exces. Klinkt als een gefrustreerde vrouw.
Af en toe praat je ook tegen ze, geef maar toequote:Op dinsdag 23 december 2025 11:28 schreef tesssssssss het volgende:
Ik zorg eigenlijk ook heel goed voor ze.
Okeeee....😳🥱quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee. De slachtofferrol is voor degene die zo'n stuk leest en daar dan, zoals veel mannen in dit topic en in real life, heftig op reageren met te vertellen hoe zeikerig en moeilijk en prinsensjesgedoe vrouwen zijn en dat ze daarom geen man kunnen vinden en dat zij die stomme wijven ook zeker niet moeten.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:34 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Okeeee....😳🥱
[ afbeelding ]
Dus als ik gewoon zeg wat ik zie ben ik een slachtoffer rolspeler?quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is geen excuus om daar zelf in te hangen.
Clickbait/ragebait.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:00 schreef miss_sly het volgende:
ER zit best een kern van waarheid in. Toch lijkt me een dergelijk statement, en mannen een kamerplant met rijbewijs noemen, bepaald geen positieve bijdrage leveren aan de normalisatie van relaties. Het zal best lekker zijn om zo'n edgy stukje te printen, maar ik vraag me af wat het doel ervan is.
Dit idd. Maar mevrouw haar bedoeling is ongetwijfeld geslaagd: hoop clicks en inkomsten met wederom een goedkoop flutstukje. Te treurig voor woorden.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Oke. Nou, als deze Debby het zegt zal het wel zo zijn he.
Dit soort bladvulsel is een van de redenen dat ik geen cent zal uitgeven aan een krantenabonnement. Naast alle spel- en drukfouten, en het voor de honderdste keer gerecycelde artikel over hoe je ruzie voorkomt bij het kerstdiner of op brandstofkosten kunt bezuinigen door minder te rijden. Pulp.
Dit! 100x dit! Ik ben in mijn leven pas 1 vrouw tegengekomen die niet al die vakjes afvinkte, alleen kon die haar benen niet bij elkaar houden. Ze noemen alle mannen toxisch maar m.i. is dat pure projectie. Heb je geen dikke auto/portemonnee/spieren, dan word je (op z'n minst) niet serieus genomen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:56 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Manipulatie: Gebruikmaken van emotionele chantage (“Als je van me hield, dan…”), schuldgevoelens aanpraten en jou tegen anderen opzetten.
Controle: Je proberen te isoleren van vrienden en familie, of je keuzes en tijdsbesteding controleren.
Ondermijnen: Constante kritiek, kleinerende opmerkingen, je gevoelens negeren, of verpakken als grapjes om je te laten twijfelen aan jezelf.
Onvoorspelbaarheid: Wisselen tussen liefdevol en afstandelijk, koud of boos zijn, waardoor je nooit weet waar je aan toe bent.
Narcistische trekken: Verslaafd aan aandacht, status najagen, jaloezie en het niet kunnen tolereren als anderen succes hebben.
Slachtofferrol: Zichzelf vaak presenteren als de nobele martelaar om sympathie te winnen.
Pestgedrag/Roddelen: Plezier halen uit andermans ellende en destructieve roddels verspreiden.
[ afbeelding ]
Mijn koffiequote:Op dinsdag 23 december 2025 11:16 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Wat weet jij als homo nou van hetero relaties af? Behalve dan wat je meepikt van je vriendinnen onder de droogkap van de kapper?
Ja,dat is toch zo? meneer komt er of 48/7 op FOK! voor uit dat hij zo homo is als een paard maar hij weet alles van de problematiek tussen jonge vrouwen en jonge mannen op academisch niveau met diploma en leerstoel.quote:
Dit dus, men vraagt zich vaak af waarom de mannen een antifeministische kant optrekken.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:16 schreef Kim-Holland het volgende:
Dat zou een man moeten schrijven over vrouwen, dan stonden al die zgn feministen weer door elkaar heen te gillen over vrouwonvriendelijkheid.
Dit is ook weer een en al slachtoffer gezeik.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:38 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Dus als ik gewoon zeg wat ik zie ben ik een slachtoffer rolspeler?
Laten we gewoon eerlijk zijn, de reden waarom Tate en consorten steeds populairder worden is omdat alles wat mannelijk is vanaf de jaren '60 gewoon de grond ingestampt wordt.
Waar is de working class hero gebleven? de trots van Jantje dat zijn vader een stoere baan had als bouwvakker of als automonteur in de fabriek?
[ afbeelding ]
Dat is dus typisch het gedrag van een kindje van 6 dat geen lollie krijgt en gaat krijsen op de vloer van de supermarkt.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:47 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Dit dus, men vraagt zich vaak af waarom de mannen een antifeministische kant optrekken.
Deze tergend slappe argumentatie betekent ook dat vrouwen niet meer over mannen kunnen oordelen vice versaquote:Op dinsdag 23 december 2025 11:46 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ja,dat is toch zo? meneer komt er of 48/7 op FOK! voor uit dat hij zo homo is als een paard maar hij weet alles van de problematiek tussen jonge vrouwen en jonge mannen op academisch niveau met diploma en leerstoel.
Rot toch op!
Ik ben liever mezelf.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:47 schreef Hexagon het volgende:
Wie wil dat vrouwen hem leuk en aantrekkelijk vinden. Moet zich leuk en aantrekkelijk gedragen.
Prima, maar als dat onaantrekkelijk wordt gevonden, dan moet je ook verantwoordelijkheid nemen voor de gevolgen.quote:
Je begrijpt er kennelijk helemaal niets van.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Prima, maar als dat onaantrekkelijk wordt gevonden, dan moet je ook verantwoordelijkheid nemen voor de gevolgen.
Ik begrijp het heel goed. Sommige mannen wijzen naar alles en iedereen om hun eigen onvermogen op af te schuiven. Dat is lekker makkelijk. Maar het levert geen zak op.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je begrijpt er kennelijk helemaal niets van.
Overal worden mannen neergezet als nutteloze mongolen alsof vrouwen zelf Gods gift to the world zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:47 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Dit dus, men vraagt zich vaak af waarom de mannen een antifeministische kant optrekken.
Nou kijk alleen al naar dit, mannen een kamerplant met een rijbewijs noemen is prima, sociaal geaccepteerd en mannen die er wat op tegen hebben moeten niet zeiken.
Maar als een man dit zou schrijven over vrouwen, dat vrouwen een kamerplant met een rijbewijs zijn, dan zou het A) Sowieso niet gepubliceerd worden, B) Nationale media ophef veroorzaken waarbij politieke partijen zich nog mee zouden bemoeien.
Net als met het 'Mannenprobleem'
Volop in de aandacht, in praatprogramma's hadden ze het steeds over het mannenprobleem in Nederland.
Stel dat het andersom zou zijn, denk je dat men zou praten over het Vrouwenprobleem?
Dat zou ondenkbaar zijn.... Zie je het al voor je bij praat programma's dat ze serieus zouden discussiëren of er een vrouwenprobleem in Nederland is?
Ik kan het me niet indenken.
Daar denkt Andrew Tate anders over.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik begrijp het heel goed. Sommige mannen wijzen naar alles en iedereen om hun eigen onvermogen op af te schuiven. Dat is lekker makkelijk. Maar het levert geen zak op.
Ja, de sekteleider heeft nu eenmaal belang bij volgelingen die niet vooruit komen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:56 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Daar denkt Andrew Tate anders over.
Kijk alleen al naar TV series en Films.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:56 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Overal worden mannen neergezet als nutteloze mongolen alsof vrouwen zelf Gods gift to the world zijn.
Gaat het over problemen met seks? dan zijn het de mannen die het probleem zijn, nooit de vrouw.
Gaat het over huiselijk geweld? De vrouw is heilig en altijd lief.
Ga alleen eens kijken bij het zure en het linkse mannenhatende Vivaforum. Echt elke vent wordt daar als een vreselijke narcist neergezet. Uiteraard zijn de vrouwen aldaar helemaal geweldig.
Op social media en in colums? Idem.
En maar huilen over vrouwonvriendelijke opmerkingen danwel gedragingen vanuit de man maar de vrouw is vele malen erger!
En dat zeg ik als vrouw.
Tja, vind je het raar dat ze geen gezin willen met een onaantrekkelijke jankerd die altijd de schuld aan anderen geeft en geen zak doet om te verbeteren?quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:58 schreef LXIV het volgende:
Lekker stoken in de verhoudingen tussen man en vrouw zodat ze vooral geen gezin gaan stichten en links-liberaal gaan stemmen
quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:59 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Kijk alleen al naar TV series en Films.
Met name comedy's, de man is altijd de sullige dommerik, de vrouw is de baas in huis en heeft alles onder controle.
Denk dat als je nu een tv show maakt waarin de vrouw de domme sul is en de man slim en knap dat je vrij snel gecanceld wordt.
Net zoals dat wat over mannen gezegd wordt onzin is.quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De arbitraire onmeetbare aspecten natuurlijk.Prinsesjes zijn? Jonge vrouwen zijn juist onafhankelijker dan ooit. Mannen willen vaak een zacht prinsesje, maar dat zijn veel vrouwen simpelweg niet. Een vrouwelijke wetenschapper die een gelijke wil, is geen princess treatment.
Het stuk is erg denigrerend voor mannen. Eigelijk hetzelfde als wat INCELS over vrouwen roepen. Dat soort berichten drijft mannen en vrouwen uit elkaar, dus dat zal ook wel het doel ervan zijnquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja, vind je het raar dat ze geen gezin willen met een onaantrekkelijke jankerd die altijd de schuld aan anderen geeft en geen zak doet om te verbeteren?
Kijk gaat zo'n man de dingen doen om wel aantrekkelijk te zijn, dan is een van die single vrouwen voor hem en zal ze graag met hem kindertjes maken.
Maar dat kost moeite en zelfreflectie. Makkelijker is het om Tate filmpjes te kijken.
Dat doe ik (lachend om de vele treurige toneelstukjes om me heen).quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Prima, maar als dat onaantrekkelijk wordt gevonden, dan moet je ook verantwoordelijkheid nemen voor de gevolgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |