abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 december 2025 @ 11:38:54 #76
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_219567056
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 december 2025 11:00 schreef miss_sly het volgende:
ER zit best een kern van waarheid in. Toch lijkt me een dergelijk statement, en mannen een kamerplant met rijbewijs noemen, bepaald geen positieve bijdrage leveren aan de normalisatie van relaties. Het zal best lekker zijn om zo'n edgy stukje te printen, maar ik vraag me af wat het doel ervan is.
Clickbait/ragebait.

Media vind het heerlijk, zo hebben ze de clicks van mensen die het er helemaal mee eens zijn en ook van de haters.
Als men het heeft over oorzaken van polarisatie, kun je Russische bots de schuld geven, maar merendeel komt van onze eigen media af.
pi_219567061
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 december 2025 10:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Oke. Nou, als deze Debby het zegt zal het wel zo zijn he.

Dit soort bladvulsel is een van de redenen dat ik geen cent zal uitgeven aan een krantenabonnement. Naast alle spel- en drukfouten, en het voor de honderdste keer gerecycelde artikel over hoe je ruzie voorkomt bij het kerstdiner of op brandstofkosten kunt bezuinigen door minder te rijden. Pulp.
Dit idd. Maar mevrouw haar bedoeling is ongetwijfeld geslaagd: hoop clicks en inkomsten met wederom een goedkoop flutstukje. Te treurig voor woorden.
pi_219567068
Ik krijg zowel rode vlekken in mijn nek van Tate-adepten als Debby Gerritsen. Die gaat de kloof in ieder geval niet verkleinen met d'r grachtengordel podcast
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 23 december 2025 @ 11:44:54 #79
337645 EdRendum
willekeurig persoon
pi_219567083
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2025 10:56 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Manipulatie: Gebruikmaken van emotionele chantage (“Als je van me hield, dan…”), schuldgevoelens aanpraten en jou tegen anderen opzetten.

Controle: Je proberen te isoleren van vrienden en familie, of je keuzes en tijdsbesteding controleren.

Ondermijnen: Constante kritiek, kleinerende opmerkingen, je gevoelens negeren, of verpakken als grapjes om je te laten twijfelen aan jezelf.

Onvoorspelbaarheid: Wisselen tussen liefdevol en afstandelijk, koud of boos zijn, waardoor je nooit weet waar je aan toe bent.

Narcistische trekken: Verslaafd aan aandacht, status najagen, jaloezie en het niet kunnen tolereren als anderen succes hebben.

Slachtofferrol: Zichzelf vaak presenteren als de nobele martelaar om sympathie te winnen.

Pestgedrag/Roddelen: Plezier halen uit andermans ellende en destructieve roddels verspreiden.

[ afbeelding ]
Dit! 100x dit! Ik ben in mijn leven pas 1 vrouw tegengekomen die niet al die vakjes afvinkte, alleen kon die haar benen niet bij elkaar houden. Ze noemen alle mannen toxisch maar m.i. is dat pure projectie. Heb je geen dikke auto/portemonnee/spieren, dan word je (op z'n minst) niet serieus genomen.
Maar op zich is het wel goed. Laat de mens zich maar minder snel voortplanten, dat zou een hoop schelen qua vervuiling, voedselvoorziening, etc.
  dinsdag 23 december 2025 @ 11:45:01 #80
498210 KoningWouter
Zoek de flow, vind de frictie
pi_219567087
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2025 11:16 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Wat weet jij als homo nou van hetero relaties af? Behalve dan wat je meepikt van je vriendinnen onder de droogkap van de kapper?
Mijn koffie :D
FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl
pi_219567088
Als het mainstream de norm wordt dat mannen niet deugen dan krijg je een hele vrowonvriendelijke onderstroom als tegenreactie. Dat kan je op je vingers natellen. Zet mensen in een hoek en zijn schoppen terug.
pi_219567097
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 11:45 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Mijn koffie :D
Ja,dat is toch zo? meneer komt er of 48/7 op FOK! voor uit dat hij zo homo is als een paard maar hij weet alles van de problematiek tussen jonge vrouwen en jonge mannen op academisch niveau met diploma en leerstoel.
Rot toch op!
  dinsdag 23 december 2025 @ 11:47:38 #83
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_219567103
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 december 2025 11:16 schreef Kim-Holland het volgende:
Dat zou een man moeten schrijven over vrouwen, dan stonden al die zgn feministen weer door elkaar heen te gillen over vrouwonvriendelijkheid. :')
Dit dus, men vraagt zich vaak af waarom de mannen een antifeministische kant optrekken.

Nou kijk alleen al naar dit, mannen een kamerplant met een rijbewijs noemen is prima, sociaal geaccepteerd en mannen die er wat op tegen hebben moeten niet zeiken.
Maar als een man dit zou schrijven over vrouwen, dat vrouwen een kamerplant met een rijbewijs zijn, dan zou het A) Sowieso niet gepubliceerd worden, B) Nationale media ophef veroorzaken waarbij politieke partijen zich nog mee zouden bemoeien.

Net als met het 'Mannenprobleem'
Volop in de aandacht, in praatprogramma's hadden ze het steeds over het mannenprobleem in Nederland.
Stel dat het andersom zou zijn, denk je dat men zou praten over het Vrouwenprobleem?
Dat zou ondenkbaar zijn.... Zie je het al voor je bij praat programma's dat ze serieus zouden discussiėren of er een vrouwenprobleem in Nederland is?

Ik kan het me niet indenken.
  dinsdag 23 december 2025 @ 11:47:45 #84
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219567104
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2025 11:38 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Dus als ik gewoon zeg wat ik zie ben ik een slachtoffer rolspeler?
Laten we gewoon eerlijk zijn, de reden waarom Tate en consorten steeds populairder worden is omdat alles wat mannelijk is vanaf de jaren '60 gewoon de grond ingestampt wordt.
Waar is de working class hero gebleven? de trots van Jantje dat zijn vader een stoere baan had als bouwvakker of als automonteur in de fabriek?

[ afbeelding ]
Dit is ook weer een en al slachtoffer gezeik.

Wie wil dat vrouwen hem leuk en aantrekkelijk vinden. Moet zich leuk en aantrekkelijk gedragen. Niet als een kindje van 6 dat in de supermakrt geen lollie krijgt en dan op de vloer gaat krijsen.
  dinsdag 23 december 2025 @ 11:50:25 #85
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219567118
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 11:47 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Dit dus, men vraagt zich vaak af waarom de mannen een antifeministische kant optrekken.

Dat is dus typisch het gedrag van een kindje van 6 dat geen lollie krijgt en gaat krijsen op de vloer van de supermarkt.

Volstrekt gebrek aan zelfreflectie en volwassenheid, en dus volstrekt onaantrekkelijk.
pi_219567123
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2025 11:46 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Ja,dat is toch zo? meneer komt er of 48/7 op FOK! voor uit dat hij zo homo is als een paard maar hij weet alles van de problematiek tussen jonge vrouwen en jonge mannen op academisch niveau met diploma en leerstoel.
Rot toch op!
Deze tergend slappe argumentatie betekent ook dat vrouwen niet meer over mannen kunnen oordelen vice versa

Of niet transgenders over transgenders. Of niet moslims over moslims. Maar ik heb zo het idee dat je dat net iets anders zal vinden
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 23 december 2025 @ 11:52:56 #87
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_219567138
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 11:47 schreef Hexagon het volgende:
Wie wil dat vrouwen hem leuk en aantrekkelijk vinden. Moet zich leuk en aantrekkelijk gedragen.
Ik ben liever mezelf.
  dinsdag 23 december 2025 @ 11:53:32 #88
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219567143
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 december 2025 11:52 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Ik ben liever mezelf.
Prima, maar als dat onaantrekkelijk wordt gevonden, dan moet je ook verantwoordelijkheid nemen voor de gevolgen.
  dinsdag 23 december 2025 @ 11:53:46 #89
498210 KoningWouter
Zoek de flow, vind de frictie
pi_219567144
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 11:53 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Prima, maar als dat onaantrekkelijk wordt gevonden, dan moet je ook verantwoordelijkheid nemen voor de gevolgen.
Je begrijpt er kennelijk helemaal niets van.
FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl
  dinsdag 23 december 2025 @ 11:55:14 #90
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219567153
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 11:53 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Je begrijpt er kennelijk helemaal niets van.
Ik begrijp het heel goed. Sommige mannen wijzen naar alles en iedereen om hun eigen onvermogen op af te schuiven. Dat is lekker makkelijk. Maar het levert geen zak op.
pi_219567164
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 11:47 schreef Zoddie het volgende:

[..]

Nou kijk alleen al naar dit, mannen een kamerplant met een rijbewijs noemen is prima, sociaal geaccepteerd en mannen die er wat op tegen hebben moeten niet zeiken.
Maar als een man dit zou schrijven over vrouwen, dat vrouwen een kamerplant met een rijbewijs zijn, dan zou het A) Sowieso niet gepubliceerd worden, B) Nationale media ophef veroorzaken waarbij politieke partijen zich nog mee zouden bemoeien.

Net als met het 'Mannenprobleem'
Volop in de aandacht, in praatprogramma's hadden ze het steeds over het mannenprobleem in Nederland.
Stel dat het andersom zou zijn, denk je dat men zou praten over het Vrouwenprobleem?
Dat zou ondenkbaar zijn.... Zie je het al voor je bij praat programma's dat ze serieus zouden discussiėren of er een vrouwenprobleem in Nederland is?

Ik kan het me niet indenken.
Overal worden mannen neergezet als nutteloze mongolen alsof vrouwen zelf Gods gift to the world zijn.
Gaat het over problemen met seks? dan zijn het de mannen die het probleem zijn, nooit de vrouw.
Gaat het over huiselijk geweld? De vrouw is heilig en altijd lief.

Ga alleen eens kijken bij het zure en het linkse mannenhatende Vivaforum. Echt elke vent wordt daar als een vreselijke narcist neergezet. Uiteraard zijn de vrouwen aldaar helemaal geweldig.
Op social media en in colums? Idem.

En maar huilen over vrouwonvriendelijke opmerkingen danwel gedragingen vanuit de man maar de vrouw is vele malen erger!
En dat zeg ik als vrouw. :')
You wanna be this Queen B, but you can't be
That's why you're mad at me
pi_219567173
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 11:55 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ik begrijp het heel goed. Sommige mannen wijzen naar alles en iedereen om hun eigen onvermogen op af te schuiven. Dat is lekker makkelijk. Maar het levert geen zak op.
Daar denkt Andrew Tate anders over.
  dinsdag 23 december 2025 @ 11:58:05 #93
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_219567182
Lekker stoken in de verhoudingen tussen man en vrouw zodat ze vooral geen gezin gaan stichten en links-liberaal gaan stemmen
The End Times are wild
  dinsdag 23 december 2025 @ 11:58:18 #94
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219567186
quote:
12s.gif Op dinsdag 23 december 2025 11:56 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Daar denkt Andrew Tate anders over.
Ja, de sekteleider heeft nu eenmaal belang bij volgelingen die niet vooruit komen.
  dinsdag 23 december 2025 @ 11:59:53 #95
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_219567190
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 december 2025 11:56 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Overal worden mannen neergezet als nutteloze mongolen alsof vrouwen zelf Gods gift to the world zijn.
Gaat het over problemen met seks? dan zijn het de mannen die het probleem zijn, nooit de vrouw.
Gaat het over huiselijk geweld? De vrouw is heilig en altijd lief.

Ga alleen eens kijken bij het zure en het linkse mannenhatende Vivaforum. Echt elke vent wordt daar als een vreselijke narcist neergezet. Uiteraard zijn de vrouwen aldaar helemaal geweldig.
Op social media en in colums? Idem.

En maar huilen over vrouwonvriendelijke opmerkingen danwel gedragingen vanuit de man maar de vrouw is vele malen erger!
En dat zeg ik als vrouw. :')
Kijk alleen al naar TV series en Films.
Met name comedy's, de man is altijd de sullige dommerik, de vrouw is de baas in huis en heeft alles onder controle.
Denk dat als je nu een tv show maakt waarin de vrouw de domme sul is en de man slim en knap dat je vrij snel gecanceld wordt.
  dinsdag 23 december 2025 @ 12:01:10 #96
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219567205
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 11:58 schreef LXIV het volgende:
Lekker stoken in de verhoudingen tussen man en vrouw zodat ze vooral geen gezin gaan stichten en links-liberaal gaan stemmen
Tja, vind je het raar dat ze geen gezin willen met een onaantrekkelijke jankerd die altijd de schuld aan anderen geeft en geen zak doet om te verbeteren?

Kijk gaat zo'n man de dingen doen om wel aantrekkelijk te zijn, dan is een van die single vrouwen voor hem en zal ze graag met hem kindertjes maken.

Maar dat kost moeite en zelfreflectie. Makkelijker is het om Tate filmpjes te kijken.
  dinsdag 23 december 2025 @ 12:01:55 #97
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219567211
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 11:59 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Kijk alleen al naar TV series en Films.
Met name comedy's, de man is altijd de sullige dommerik, de vrouw is de baas in huis en heeft alles onder controle.
Denk dat als je nu een tv show maakt waarin de vrouw de domme sul is en de man slim en knap dat je vrij snel gecanceld wordt.
pi_219567212
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 10:57 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
De arbitraire onmeetbare aspecten natuurlijk.Prinsesjes zijn? Jonge vrouwen zijn juist onafhankelijker dan ooit. Mannen willen vaak een zacht prinsesje, maar dat zijn veel vrouwen simpelweg niet. Een vrouwelijke wetenschapper die een gelijke wil, is geen princess treatment.
Net zoals dat wat over mannen gezegd wordt onzin is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 23 december 2025 @ 12:02:46 #99
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_219567220
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 12:01 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Tja, vind je het raar dat ze geen gezin willen met een onaantrekkelijke jankerd die altijd de schuld aan anderen geeft en geen zak doet om te verbeteren?

Kijk gaat zo'n man de dingen doen om wel aantrekkelijk te zijn, dan is een van die single vrouwen voor hem en zal ze graag met hem kindertjes maken.

Maar dat kost moeite en zelfreflectie. Makkelijker is het om Tate filmpjes te kijken.
Het stuk is erg denigrerend voor mannen. Eigelijk hetzelfde als wat INCELS over vrouwen roepen. Dat soort berichten drijft mannen en vrouwen uit elkaar, dus dat zal ook wel het doel ervan zijn
The End Times are wild
  dinsdag 23 december 2025 @ 12:02:46 #100
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_219567221
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 11:53 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat doe ik (lachend om de vele treurige toneelstukjes om me heen).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')