SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Spider Murphy Gang - Skandal Im Sperrbezirk
Peter Schilling - Major Tom (Völlig Losgelöst)
Tim Bendzko - Alles In Bewegung (MusicMonday/Trio)
Das ist alles nur geklautquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:39 schreef DJ11 het volgende:
Tim Bendzko bracht in oktober de catchy single "Alles In Bewegung" uit. Nu is er een nieuwe, meer ingetogen uitvoering die wat mij betreft het nummer nog beter maakt: de zogeheten MusicMonday/Trio-versie:Tim Bendzko - Alles In Bewegung (MusicMonday/Trio)
Die Prinzen & Deine Freunde - Alles Nur Geklaut 2021
Ik vind het een fijne zanger.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Op WDR 4 draaien ze al jarenlang zeker elke dag Nur noch die Welt retten van Tim Bendzko. Ik vind het niet superboeiend, Symph is wel fan
Moet zeggen dat ik dir nummer minder fijn vond.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het een fijne zanger.Maar goed, ik ben inmiddels een soort halve Duitser, muzikaal gezien
Alvast een beetje in de oldies-sfeerquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:47 schreef Symphonic het volgende:
Nou we zijn compleet. Nicole is ook binnen
Het is nu totaal verziektquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:48 schreef livelink het volgende:
Ach, de nostalgie. Toen het songfestival nog een onschuldig evenement was.
Tristan Brusch - Die Liebe In Maßen
Leuk!quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kocht vandaag bij de kringloop deze rok, eens kijken of ik nog iets knallends voor erop in de kast heb, anders wordt het saai zwart. https://www.terhorstvange(...)ssin-31391110001-501 ik denk dat ik ‘m maar met kerst ga dragen
Genesis - Since I Lost You
Tom Odell - Silhouette
En toch is het gek. Ik had echt een allergie voor de stem van Phil, maar op een of andere manier ben ik dat kwijt geraakt en vind ik het wel prettig om te horen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:54 schreef DJ11 het volgende:
Deze kwam laatst op de shuffle voorbij in de auto. Het is helemaal geen kerstnummer, maar door die belletjes klinkt het toch een beetje zo:Genesis - Since I Lost You
Er staan dit jaar maar 6 van mijn stemlijst in de top 2000quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:03 schreef livelink het volgende:
Deze is dus gewoon uit de top2000 verdwenen
Ik durf niet eens te kijkenquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:03 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er staan dit jaar maar 6 van mijn stemlijst in de top 2000
Ai, dat is wel heel weinig. Ik had ook wel erg veel nummers die het niet gehaald hadden...quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:03 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er staan dit jaar maar 6 van mijn stemlijst in de top 2000
Joe Jackson - Be My Number Two
Sparks - This Town Ain't Big Enough For Both Of Us
quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:10 schreef DJ11 het volgende:
Dan blijf ik maar even het spontane thema en draai ik ook een nummer uit mijn stemlijst. Zo jammer dat dit unieke duo met geen enkel nummer in de lijst staat:Sparks - This Town Ain't Big Enough For Both Of Us
Ach ja, deze hoort er echt wel in.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:10 schreef DJ11 het volgende:
Dan blijf ik maar even het spontane thema en draai ik ook een nummer uit mijn stemlijst. Zo jammer dat dit unieke duo met geen enkel nummer in de lijst staat:Sparks - This Town Ain't Big Enough For Both Of Us
Cliff Richard & The Mastersingers - In The Bleak Midwinter
Dinsdag of woensdag (moet ik nog bepalen) meer kerstige, winterse muziekquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:15 schreef Symphonic het volgende:
Mooi slot van een mooie uitzending
We hebben van de week spontaan de kerst cd can Neil Diamond geluisterd hier.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:14 schreef livelink het volgende:
Kijk, met dit nummer heb je geen kerstversiering in huis nodig om in de stemming te komen
Wow!quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe zat het nou met die huiskamervraag?
Ga ik doen. Maar momenteel loop ik nog over van adrenaline.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:18 schreef livelink het volgende:
Doe je rustig aan Melting? Als je moe bent, gewoon eerder stoppen he
Goeiequote:Op zaterdag 20 december 2025 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe zat het nou met die huiskamervraag?
Het woord van het jaar is gekozen. Onder jongeren is er een enorme hype rondom een betekenisloze kreet, die bij de kinderen tot Woord van het jaar werd gekozen: 6-7quote:06 Robbie Williams & Kylie Minogue - Kids
07 MGMT - Kids
Lekker je ding doen is ook wel fijnquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga ik doen. Maar momenteel loop ik nog over van adrenaline.
Je wordt behoorlijk geleefd op zo'n dag.
Ik ben er te bejaard voor denk ikquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
GoeieIk zou het haast vergeten:
[..]
Het woord van het jaar is gekozen. Onder jongeren is er een enorme hype rondom een betekenisloze kreet, die bij de kinderen tot Woord van het jaar werd gekozen: 6-7
(six-seven)
Ik zou gek worden als ik leerkracht was, geloof ik.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
GoeieIk zou het haast vergeten:
[..]
Het woord van het jaar is gekozen. Onder jongeren is er een enorme hype rondom een betekenisloze kreet, die bij de kinderen tot Woord van het jaar werd gekozen: 6-7
(six-seven)
Ja dat is absoluut zo.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga ik doen. Maar momenteel loop ik nog over van adrenaline.
Je wordt behoorlijk geleefd op zo'n dag.
Precies dat. Keek er even naar uit.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat is absoluut zo.
Nou is dit wel een fijne manier om even je zinnen te verzetten.
Ik heb echt geen flauw idee waar het op zou kunnen slaan…quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou gek worden als ik leerkracht was, geloof ik.
Misschien was het ook te moeilijkquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben er te bejaard voor denk ik
ST,DS waren de nummers 6 en 7 van de uitzendingquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:26 schreef DJ11 het volgende:
Same Title, Different SongHet 7e nummer van deze uitzending alweer....
MGMT - Kids
Het is totaal betekenisloosquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar het op zou kunnen slaan…
Mijn jongste neefje (net 15) wil ook leraar worden. Ik denk dat dat hem ook prima ligt. Maar het zit aan beide kanten totaal niet in de familie.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:24 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon wil heel serieus docent worden. Hij is op dit moment studentambassadeur en hij begeleidt dus wekelijks scholieren bij Open Dagen. Deze week moest hij een groepje lastige 3 Havo-jongeren voorlichting geven en een les met hen doen. Hij vindt dat dus gewoon leuk.
Nu moet ik zeggen dat aan mijn moeders kant veel familieleden docent zijn, dus wellicht heeft hij dat gen geërfd.
Zou me niets verbazen als je zoon juist daar goed in is.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:24 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon wil heel serieus docent worden. Hij is op dit moment studentambassadeur en hij begeleidt dus wekelijks scholieren bij Open Dagen. Deze week moest hij een groepje lastige 3 Havo-jongeren voorlichting geven en een les met hen doen. Hij vindt dat dus gewoon leuk.
Nu moet ik zeggen dat aan mijn moeders kant veel familieleden docent zijn, dus wellicht heeft hij dat gen geërfd.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:27 schreef Symphonic het volgende:
Christian st Peters - The pied piper
Kan ik me indenken. Veel rompslomp eromheen, inderdaad.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kom uit een onderwijsfamilie: opa, moeder en vader, maar geen haar op m’n hoofd dat eraan denkt om het onderwijs in te gaan. Dingen overbrengen is het probleem niet, alles er omheen wel
En hij is absoluut niet gevoelig voor pesterig gedrag. Dat scheelt ook.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als je zoon juist daar goed in is.
Hij kan misschien dingen overbrengen op een manier die net iets anders is.
Misschien eens kijken bij de filmhuizen?quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Er komt een film over een Neil-impersonator, maar hij komt hier nergens in de bioscoop helaas
Ja, ik zag de trailer. Moet eerlijk zeggen dat me ook niet direct trok, maar als hij hier in de buurt draait wil ik er wellicht toch wel heen met mijn man.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Er komt een film over een Neil-impersonator, maar hij komt hier nergens in de bioscoop helaas
Ik weet ook niet zo goed wat de schrijver dacht toen hij het schreefquote:
Waarschijnlijk was hij erg dronken.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet ook niet zo goed wat de schrijver dacht toen hij het schreef
Kinepolis Jaarbeursquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik zag de trailer. Moet eerlijk zeggen dat me ook niet direct trok, maar als hij hier in de buurt draait wil ik er wellicht toch wel heen met mijn man.
Hans van Hemert is de schuldigequote:Op zaterdag 20 december 2025 21:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was hij erg dronken.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:37 schreef Symphonic het volgende:
Dit is wel mijn favoriet van Tina
River deep mountain high
Bingo!quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:40 schreef Symphonic het volgende:
De versie van Andre van Duin is ook leuk
Dat verzin je er zelf dan maar bij.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:47 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind dit altijd zo kaalIk ben helemaal gewend aan die versie met de Young Ones. Dus met al die stemmetjes.
What does this button do? Does anybody know where the toilets are? etc
Dat gaat eigenlijk vanzelfquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat verzin je er zelf dan maar bij.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Johnny tijdens een spelletje Hints.
Klinkt als…..
quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Johnny tijdens een spelletje Hints.
Klinkt als…..
quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:53 schreef livelink het volgende:
Like a rhinestone cowboy van de andere Neil?
quote:
Hij heeft wel een Neil-hoofd vind ik.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft wel een Neil-hoofd vind ik.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft wel een Neil-hoofd vind ik.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:56 schreef Symphonic het volgende:
Tremeloes Goede tijden, slechte tijden
Ja, ze timmeren nog steeds.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:01 schreef DJ11 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het vooral van jouw uitzendingen ken, Melting
Best vlot voor hun doen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:02 schreef Symphonic het volgende:
Het had wel potentie…
Lekker nummer ook dit
quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bobby Darin - If I were a carpenter
quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:10 schreef DJ11 het volgende:
Oh nee, het is helemaal niet Let's Work.
Maar Undercover Of The Night
Maar toch fijn dat je weekend hebt. Is alweer half voorbij ookquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:10 schreef DJ11 het volgende:
Oh nee, het is helemaal niet Let's Work.
Maar Undercover Of The Night
Vast wel.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Is die titel ook bedacht door Hans van Hemert?
quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:16 schreef livelink het volgende:
Ja zuster, nee zuster - We benne op de wereld om elkaar te helpen nietwaar
Valt mij ook opquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:21 schreef DJ11 het volgende:
Dat heb je best vaak, heb ik gemerkt. Dat platen die klinken als Boney M. ook echt van Boney M. zijn.
Ja, maar soms is het dan ineens een uitzondering en heten ze Ekseption of zo.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:21 schreef DJ11 het volgende:
Dat heb je best vaak, heb ik gemerkt. Dat platen die klinken als Boney M. ook echt van Boney M. zijn.
Is wel een geinige serie. Ik heb alleen de moderne variant gezien.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:21 schreef livelink het volgende:
Ik heb 't Schaep nog nooit gezien. Noch vroeger, noch later. Geen idee waar het dan ook over ging.
Bij Ja Zuster, Nee Zuster weet ik nog dat het om een bejaardentehuis gaat, maar waar 't Schaep over gaat en waarom het zo heet, echt geen idee.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Valt mij ook op![]()
En heel afentoe is het dan Eruption
Ekseption of Eruption?quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar soms is het dan ineens een uitzondering en heten ze Ekseption of zo.
Maar dan zijn ze ook spontaan allemaal hun tekst vergetenquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar soms is het dan ineens een uitzondering en heten ze Ekseption of zo.
Als de Vesuvius uitbarst, is dat zowel een ekseption als een eruptionquote:
Maar het is dan sowieso geen Boney M., hoewel ik dat dan toch wel zal zeggen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als de Vesuvius uitbarst, is dat zowel een ekseption als een eruption
Hoi Melting, ik was er tot net voordat jij ging draaien. Moest nog even wat eten en nu weer aan het meeluisteren sinds een kwartiertje.quote:
Welkom terug dan.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Hoi Melting, ik was er tot net voordat jij ging draaien. Moest nog even wat eten en nu weer aan het meeluisteren sinds een kwartiertje.
Ja, we wandelen samen wat af.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:33 schreef DJ11 het volgende:
Overigens hebben jullie de UI's wel mooi op elkaar afgestemd![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Scherpquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:33 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:35 schreef livelink het volgende:
Roberto Jacketti & the Scooters - I save the day
Welkom Mad.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uien kunnen scherp,zijn, ja…
Re, voor eventjes.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uien kunnen scherp zijn, ja…
Re, voor eventjes.
Melting loopt stevig door. Shii huppelt er een beetje achteraan.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:33 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Melting loopt stevig door. Shii huppelt er een beetje achteraan.
Ik deed dat vroeger ook altijd. Tegenwoordig verandert mijn UI elk jaar van kleur. De nieuwe is al gemaakt en staat dus al klaar voor 1 januariquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:38 schreef Symphonic het volgende:
Mijn UI ook weer even op decemberstand gezet.
Daar lijkt het inderdaad opquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Lijkt een beetje op Only One Woman, ook qua stem…
quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klinkt aardig, dit. Toch eens opslaan.
Daarom heb ik een pesthekel aan het nummer gekregen…quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:49 schreef DJ11 het volgende:
Het is gek dat er altijd gruwelijke gebeurtenissen nodig zijn, zoals terreuraanslagen, om dit nummer in de Top 2000 te krijgen op de plek waar het thuishoort.
Ik snap dat deels, maar ik vind het een te mooi nummer om te laten leiden door al die sentimenten die andere mensen erbij halen. Ik vind het alleen maar raar, meer niet.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom heb ik een pesthekel aan het nummer gekregen…
Klopt.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Hier is al duidelijk de stem van later Rubberen Robbie te herkennen…
Ik heb dit 7 inch singletje en die van Let Your Hair Hang Down in de kast staan.quote:
Die vent is echt niet wijs.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:51 schreef Symphonic het volgende:
Trump heeft zij naam op het Kennedy centre laten zetten.
Ik hoop dat die twee heel snel samen een Budweiser gaan drinken.
Dat klopte dus wel.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat klopte dus wel.
Zelfde sound wel.
Dank je Mad. Welterusten.quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten.
Dank Melting, sterkte met alles en welterusten voor straks iedereen!
Fijne avond nogquote:Op zaterdag 20 december 2025 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Fijne avond nog.quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:04 schreef MadMaster het volgende:
+1quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:12 schreef DJ11 het volgende:
Die vorige kende ik, maar dit zegt me niks
quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:12 schreef DJ11 het volgende:
Die vorige kende ik, maar dit zegt me niks
quote:
Wat moet, dat moet hè?quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:14 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 loopt even naar de keuken om wat borden te pakken om kapot te gooien
Hotsjaaaaaaaaquote:Op zaterdag 20 december 2025 23:14 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 loopt even naar de keuken om wat borden te pakken om kapot te gooien
quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:16 schreef livelink het volgende:
Tja, ik heb nu wel zin in Grieks eten.
Begrijpelijk hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:16 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Zo laat nog?
Ik heb vandaag amper gegeten. Alleen ontbijt. En dan net een frans kaasje en wat chips.
Heel de dag al geen honger.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Dat denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je krijgt vanzelf weer honger(maar ik snap het verder prima hoor...)
Heel begrijpelijkquote:Op zaterdag 20 december 2025 23:16 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Zo laat nog?
Ik heb vandaag amper gegeten. Alleen ontbijt. En dan net een frans kaasje en wat chips.
Heel de dag al geen honger.
Let vooral goed op je suiker…quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel.
Al zou ik het ook niet erg vinden als dat een paar dagen uitblijft. Mogen wel een paar kilo vanaf.
Eerst maar eens goed slapen. Dan komt het eten vanzelf.quote:
Herkenbaar. Ik heb weer goeie voornemens en zo.quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel.
Al zou ik het ook niet erg vinden als dat een paar dagen uitblijft. Mogen wel een paar kilo vanaf.
Doe ik zeker.quote:
Metoo. Minder (liefst geen) vlees en meer groenten.quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb weer goeie voornemens en zo.
Ik vind dit een fantastische versiequote:Op zaterdag 20 december 2025 23:27 schreef livelink het volgende:
Summertime, maar in een versie die ik nog nooit eerder heb gehoord. Het is me ook iets te snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |