Mijn jongste neefje (net 15) wil ook leraar worden. Ik denk dat dat hem ook prima ligt. Maar het zit aan beide kanten totaal niet in de familie.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:24 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon wil heel serieus docent worden. Hij is op dit moment studentambassadeur en hij begeleidt dus wekelijks scholieren bij Open Dagen. Deze week moest hij een groepje lastige 3 Havo-jongeren voorlichting geven en een les met hen doen. Hij vindt dat dus gewoon leuk.
Nu moet ik zeggen dat aan mijn moeders kant veel familieleden docent zijn, dus wellicht heeft hij dat gen geërfd.
Zou me niets verbazen als je zoon juist daar goed in is.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:24 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon wil heel serieus docent worden. Hij is op dit moment studentambassadeur en hij begeleidt dus wekelijks scholieren bij Open Dagen. Deze week moest hij een groepje lastige 3 Havo-jongeren voorlichting geven en een les met hen doen. Hij vindt dat dus gewoon leuk.
Nu moet ik zeggen dat aan mijn moeders kant veel familieleden docent zijn, dus wellicht heeft hij dat gen geërfd.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:27 schreef Symphonic het volgende:
Christian st Peters - The pied piper
Kan ik me indenken. Veel rompslomp eromheen, inderdaad.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kom uit een onderwijsfamilie: opa, moeder en vader, maar geen haar op m’n hoofd dat eraan denkt om het onderwijs in te gaan. Dingen overbrengen is het probleem niet, alles er omheen wel
En hij is absoluut niet gevoelig voor pesterig gedrag. Dat scheelt ook.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als je zoon juist daar goed in is.
Hij kan misschien dingen overbrengen op een manier die net iets anders is.
Misschien eens kijken bij de filmhuizen?quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Er komt een film over een Neil-impersonator, maar hij komt hier nergens in de bioscoop helaas
Ja, ik zag de trailer. Moet eerlijk zeggen dat me ook niet direct trok, maar als hij hier in de buurt draait wil ik er wellicht toch wel heen met mijn man.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Er komt een film over een Neil-impersonator, maar hij komt hier nergens in de bioscoop helaas
Ik weet ook niet zo goed wat de schrijver dacht toen hij het schreefquote:
Waarschijnlijk was hij erg dronken.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet ook niet zo goed wat de schrijver dacht toen hij het schreef
Kinepolis Jaarbeursquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik zag de trailer. Moet eerlijk zeggen dat me ook niet direct trok, maar als hij hier in de buurt draait wil ik er wellicht toch wel heen met mijn man.
Hans van Hemert is de schuldigequote:Op zaterdag 20 december 2025 21:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was hij erg dronken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |