SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Spider Murphy Gang - Skandal Im Sperrbezirk
Peter Schilling - Major Tom (Völlig Losgelöst)
Tim Bendzko - Alles In Bewegung (MusicMonday/Trio)
Das ist alles nur geklautquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:39 schreef DJ11 het volgende:
Tim Bendzko bracht in oktober de catchy single "Alles In Bewegung" uit. Nu is er een nieuwe, meer ingetogen uitvoering die wat mij betreft het nummer nog beter maakt: de zogeheten MusicMonday/Trio-versie:Tim Bendzko - Alles In Bewegung (MusicMonday/Trio)
Die Prinzen & Deine Freunde - Alles Nur Geklaut 2021
Ik vind het een fijne zanger.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Op WDR 4 draaien ze al jarenlang zeker elke dag Nur noch die Welt retten van Tim Bendzko. Ik vind het niet superboeiend, Symph is wel fan
Moet zeggen dat ik dir nummer minder fijn vond.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het een fijne zanger.Maar goed, ik ben inmiddels een soort halve Duitser, muzikaal gezien
Alvast een beetje in de oldies-sfeerquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:47 schreef Symphonic het volgende:
Nou we zijn compleet. Nicole is ook binnen
Het is nu totaal verziektquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:48 schreef livelink het volgende:
Ach, de nostalgie. Toen het songfestival nog een onschuldig evenement was.
Tristan Brusch - Die Liebe In Maßen
Leuk!quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kocht vandaag bij de kringloop deze rok, eens kijken of ik nog iets knallends voor erop in de kast heb, anders wordt het saai zwart. https://www.terhorstvange(...)ssin-31391110001-501 ik denk dat ik ‘m maar met kerst ga dragen
Genesis - Since I Lost You
Tom Odell - Silhouette
En toch is het gek. Ik had echt een allergie voor de stem van Phil, maar op een of andere manier ben ik dat kwijt geraakt en vind ik het wel prettig om te horen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:54 schreef DJ11 het volgende:
Deze kwam laatst op de shuffle voorbij in de auto. Het is helemaal geen kerstnummer, maar door die belletjes klinkt het toch een beetje zo:Genesis - Since I Lost You
Er staan dit jaar maar 6 van mijn stemlijst in de top 2000quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:03 schreef livelink het volgende:
Deze is dus gewoon uit de top2000 verdwenen
Ik durf niet eens te kijkenquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:03 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er staan dit jaar maar 6 van mijn stemlijst in de top 2000
Ai, dat is wel heel weinig. Ik had ook wel erg veel nummers die het niet gehaald hadden...quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:03 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er staan dit jaar maar 6 van mijn stemlijst in de top 2000
Joe Jackson - Be My Number Two
Sparks - This Town Ain't Big Enough For Both Of Us
quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:10 schreef DJ11 het volgende:
Dan blijf ik maar even het spontane thema en draai ik ook een nummer uit mijn stemlijst. Zo jammer dat dit unieke duo met geen enkel nummer in de lijst staat:Sparks - This Town Ain't Big Enough For Both Of Us
Ach ja, deze hoort er echt wel in.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:10 schreef DJ11 het volgende:
Dan blijf ik maar even het spontane thema en draai ik ook een nummer uit mijn stemlijst. Zo jammer dat dit unieke duo met geen enkel nummer in de lijst staat:Sparks - This Town Ain't Big Enough For Both Of Us
Cliff Richard & The Mastersingers - In The Bleak Midwinter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |