quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:10 schreef DJ11 het volgende:
Oh nee, het is helemaal niet Let's Work.
Maar Undercover Of The Night
Maar toch fijn dat je weekend hebt. Is alweer half voorbij ookquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:10 schreef DJ11 het volgende:
Oh nee, het is helemaal niet Let's Work.
Maar Undercover Of The Night
Vast wel.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Is die titel ook bedacht door Hans van Hemert?
quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:16 schreef livelink het volgende:
Ja zuster, nee zuster - We benne op de wereld om elkaar te helpen nietwaar
Valt mij ook opquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:21 schreef DJ11 het volgende:
Dat heb je best vaak, heb ik gemerkt. Dat platen die klinken als Boney M. ook echt van Boney M. zijn.
Ja, maar soms is het dan ineens een uitzondering en heten ze Ekseption of zo.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:21 schreef DJ11 het volgende:
Dat heb je best vaak, heb ik gemerkt. Dat platen die klinken als Boney M. ook echt van Boney M. zijn.
Is wel een geinige serie. Ik heb alleen de moderne variant gezien.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:21 schreef livelink het volgende:
Ik heb 't Schaep nog nooit gezien. Noch vroeger, noch later. Geen idee waar het dan ook over ging.
Bij Ja Zuster, Nee Zuster weet ik nog dat het om een bejaardentehuis gaat, maar waar 't Schaep over gaat en waarom het zo heet, echt geen idee.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Valt mij ook op![]()
En heel afentoe is het dan Eruption
Ekseption of Eruption?quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar soms is het dan ineens een uitzondering en heten ze Ekseption of zo.
Maar dan zijn ze ook spontaan allemaal hun tekst vergetenquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar soms is het dan ineens een uitzondering en heten ze Ekseption of zo.
Als de Vesuvius uitbarst, is dat zowel een ekseption als een eruptionquote:
Maar het is dan sowieso geen Boney M., hoewel ik dat dan toch wel zal zeggen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als de Vesuvius uitbarst, is dat zowel een ekseption als een eruption
Hoi Melting, ik was er tot net voordat jij ging draaien. Moest nog even wat eten en nu weer aan het meeluisteren sinds een kwartiertje.quote:
Welkom terug dan.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Hoi Melting, ik was er tot net voordat jij ging draaien. Moest nog even wat eten en nu weer aan het meeluisteren sinds een kwartiertje.
Ja, we wandelen samen wat af.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:33 schreef DJ11 het volgende:
Overigens hebben jullie de UI's wel mooi op elkaar afgestemd![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Scherpquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:33 schreef DJ11 het volgende:
Overigens hebben jullie de UI's wel mooi op elkaar afgestemd![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |