quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:35 schreef livelink het volgende:
Roberto Jacketti & the Scooters - I save the day
Welkom Mad.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uien kunnen scherp,zijn, ja…
Re, voor eventjes.
quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uien kunnen scherp zijn, ja…
Re, voor eventjes.
Melting loopt stevig door. Shii huppelt er een beetje achteraan.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:33 schreef DJ11 het volgende:
Overigens hebben jullie de UI's wel mooi op elkaar afgestemd![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Melting loopt stevig door. Shii huppelt er een beetje achteraan.
Ik deed dat vroeger ook altijd. Tegenwoordig verandert mijn UI elk jaar van kleur. De nieuwe is al gemaakt en staat dus al klaar voor 1 januariquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:38 schreef Symphonic het volgende:
Mijn UI ook weer even op decemberstand gezet.
Daar lijkt het inderdaad opquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Lijkt een beetje op Only One Woman, ook qua stem…
quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klinkt aardig, dit. Toch eens opslaan.
Daarom heb ik een pesthekel aan het nummer gekregen…quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:49 schreef DJ11 het volgende:
Het is gek dat er altijd gruwelijke gebeurtenissen nodig zijn, zoals terreuraanslagen, om dit nummer in de Top 2000 te krijgen op de plek waar het thuishoort.
Ik snap dat deels, maar ik vind het een te mooi nummer om te laten leiden door al die sentimenten die andere mensen erbij halen. Ik vind het alleen maar raar, meer niet.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom heb ik een pesthekel aan het nummer gekregen…
Klopt.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Hier is al duidelijk de stem van later Rubberen Robbie te herkennen…
Ik heb dit 7 inch singletje en die van Let Your Hair Hang Down in de kast staan.quote:
Die vent is echt niet wijs.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:51 schreef Symphonic het volgende:
Trump heeft zij naam op het Kennedy centre laten zetten.
Ik hoop dat die twee heel snel samen een Budweiser gaan drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |