quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat klopte dus wel.
Zelfde sound wel.
Dank je Mad. Welterusten.quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten.
Dank Melting, sterkte met alles en welterusten voor straks iedereen!
Fijne avond nogquote:Op zaterdag 20 december 2025 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Fijne avond nog.quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:04 schreef MadMaster het volgende:
+1quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:12 schreef DJ11 het volgende:
Die vorige kende ik, maar dit zegt me niks
quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:12 schreef DJ11 het volgende:
Die vorige kende ik, maar dit zegt me niks
quote:
Wat moet, dat moet hè?quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:14 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 loopt even naar de keuken om wat borden te pakken om kapot te gooien
Hotsjaaaaaaaaquote:Op zaterdag 20 december 2025 23:14 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 loopt even naar de keuken om wat borden te pakken om kapot te gooien
quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:16 schreef livelink het volgende:
Tja, ik heb nu wel zin in Grieks eten.
Begrijpelijk hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:16 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Zo laat nog?
Ik heb vandaag amper gegeten. Alleen ontbijt. En dan net een frans kaasje en wat chips.
Heel de dag al geen honger.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Dat denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je krijgt vanzelf weer honger(maar ik snap het verder prima hoor...)
Heel begrijpelijkquote:Op zaterdag 20 december 2025 23:16 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Zo laat nog?
Ik heb vandaag amper gegeten. Alleen ontbijt. En dan net een frans kaasje en wat chips.
Heel de dag al geen honger.
Let vooral goed op je suiker…quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel.
Al zou ik het ook niet erg vinden als dat een paar dagen uitblijft. Mogen wel een paar kilo vanaf.
Eerst maar eens goed slapen. Dan komt het eten vanzelf.quote:
Herkenbaar. Ik heb weer goeie voornemens en zo.quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel.
Al zou ik het ook niet erg vinden als dat een paar dagen uitblijft. Mogen wel een paar kilo vanaf.
Doe ik zeker.quote:
Metoo. Minder (liefst geen) vlees en meer groenten.quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb weer goeie voornemens en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |