Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ja denk het ook wel, maar of ie daar dan na die keuze nog op terug kan komen weet ik zo net nog nietquote:Op zaterdag 20 december 2025 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je onder bepaalde omstandigheden daar onderuit kan. Maar blijkbaar wilde hij zelf terug.
Denk het niet anders kan je na een paar weken ook nog van gedachte veranderen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja denk het ook wel, maar of ie daar dan na die keuze nog op terug kan komen weet ik zo net nog niet
Ik ook niet hoor, let daar nooit opquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
Ik zou zoiets echt niet weten, je kunt me alles wijsmaken wat die calorieën betreft
Haha, dat die vossen te laag zaten had ik dan wel weer verwachtquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, let daar nooit op
ja, heel kleine lettertjes, nou dat zie je niet 1,2, 3 hoor en meestal per 100 gram dan moet je het nog maal het gewicht van de inhoud van de verpakking doen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:39 schreef KinKiJan het volgende:
Zou het eigenlijk wel op die verpakking gestaan hebben?
Nee dat sowieso niet, maar vroeg me meer af of febo zelf het op de verpakkingen zou hebben laten staan.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja, heel kleine lettertjes, nou dat zie je niet 1,2, 3 hoor en meestal per 100 gram dan moet je het nog maal het gewicht van de inhoud van de verpakking doen.
Hij was gewoon slim bezig even snel, als de rest de kans had gehad deden ze het ook.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:38 schreef Chanel5 het volgende:
Ik krijg de kriebels van die Mercedes.
Hij keek drie tellen in de kast mens
ja waarom niet, niemand komt er bij daar op te letten en binnen 10 minuten zeggen hoeveel geeft je niet de tijd om er op te kijken.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee dat sowieso niet, maar vroeg me meer af of febo zelf het op de verpakkingen zou hebben laten staan.
Dat dus en dan kunnen ze het net van hem niet hebbenquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij was gewoon slim bezig even snel, als de rest de kans had gehad deden ze het ook.
True.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja waarom niet, niemand komt er bij daar op te letten en binnen 10 minuten zeggen hoeveel geeft je niet de tijd om er op te kijken.
Dat is ook juist het bondje waarvan het bezoek werd afgepakt en eerlijk hebben teruggewonnen, ze zouden ook blij voor ze kunnen zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:48 schreef Chanel5 het volgende:
hmmm nu krijg ik de aanvechting haar een knal voor haar harses te geven
Liever niet, want dan gaat hij genieten met die piek in zijn pieeeeep.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik zou Diego als piek op die boom prikken![]()
Hij had het Lisa beloofd, dus…. Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:59 schreef Dotteke het volgende:
O jee een wisseling maandag
Fadi moet kiezen wie hij uit zijn bondje wil ruilen uit een ander bondje
Ik ook. Hij zei het moeilijk te vinden. We gaan het zien maandag 😉quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:12 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Hij had het Lisa beloofd, dus…. Ben benieuwd!
Ik neem aan dat hij Julia kiest eigenlijkquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:12 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Yup. Lisa (en de loods) gaat nu weten wat het woord van Fadi waard is.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:12 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Dat zou wel de stunt van dit programma zijnquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij Julia kiest eigenlijk
Die dan booswoest gaat zijn
Dat is een redelijke schatting toch? Veel nootjes zitten rond de 600 kcal.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:33 schreef Chanel5 het volgende:
nootjes 500 kilocalorien per 100 gram hahahahaha
grapjas die Salar
Ik denk niet dat hij met haar in een bondje wil zitten maar we gaan het zien.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is de bondgenoten he? Sjoemelen, elkaar een poot uitdraaien, potten shag beloven voor een finale plek. Kan allemaal, als Mercedes of wie dan ook toevallig een zak wokkels in hun handen had hadden ze ook snel even geloerd. Het ergste vind ik nog dat het om bezoek gaat en dat er een paar compleet uit hun panty gaan omdat Roland een potje jam heeft gelezen. Het was juist dat bondje (ook Diego die achterbakse klootzak) waarvan het bezoek afgenomen was. Als er één bondje het gegund zou moeten zijn is het de Gieren wel. De rest heeft er niet eens last van dat ze wonnen, hun bezoek is niet gecanceld, maar poehoe vals spelen, het had ze gesierd dat ze blij waren (zoals de rest) . Stelletje waardeloze kut gasten zijn het die daar ruzie over zoeken. Maar ja het was toevallig Roland dus Mercedes wil die gast zien creperen op welke manier dan ook, terwijl die sul haar alleen maar leuk vond, kut wijfquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:42 schreef Cirilico het volgende:
En kennelijk vindt iedereen hier het normaal dat je afkijkt bij een benaderingsvraag? Valt me zwaar tegen van jullie.![]()
Sjoemelen = sjoemelen.
Ook in de Bondgenoten mag je in beginsel niet valsspelen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is de bondgenoten he? Sjoemelen, elkaar een poot uitdraaien, potten shag beloven voor een finale plek. Kan allemaal
Er werd toch ook niet bedrogen of gelogen, hij deed het net even slimmer.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:19 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ook in de Bondgenoten mag je in beginsel niet valsspelen.
Dat is iets heel anders liegen en bedriegen. Het scheelt iig dat er geen punten te verdienen vielen.
Nu je het zegt: was er niet een bondje (de Vossen??) die met producten in de hand stonden op de kamer? 🧐quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is de bondgenoten he? Sjoemelen, elkaar een poot uitdraaien, potten shag beloven voor een finale plek. Kan allemaal, als Mercedes of wie dan ook toevallig een zak wokkels in hun handen had hadden ze ook snel even geloerd. Het ergste vind ik nog dat het om bezoek gaat en dat er een paar compleet uit hun panty gaan omdat Roland een potje jam heeft gelezen. Het was juist dat bondje (ook Diego die achterbakse klootzak) waarvan het bezoek afgenomen was. Als er één bondje het gegund zou moeten zijn is het de Gieren wel. De rest heeft er niet eens last van dat ze wonnen, hun bezoek is niet gecanceld, maar poehoe vals spelen, het had ze gesierd dat ze blij waren (zoals de rest) . Stelletje waardeloze kut gasten zijn het die daar ruzie over zoeken. Maar ja het was toevallig Roland dus Mercedes wil die gast zien creperen op welke manier dan ook, terwijl die sul haar alleen maar leuk vond, kut wijf
Oh en ik denk dat als iemand een aantal producten mee hadden genomen naar de kamer dat dat ook geen consequentie had gehad, daar werd niets over gezegd. Het had al op de kamers kunnen liggen zelfs
Weet ik niet eigenlijk, maar als ze niet zolang ruzie hadden gemaakt over de verdeling zou er zomaar een aantal (niet ijskast) dingen op de kamers zijn beland. Dan was het gokken over de rest. En chocola is daar niet veilig dus gaat dat de kast in, ze jatten ook van elkaar.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:36 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Nu je het zegt: was er niet een bondje (de Vossen??) die met producten in de hand stonden op de kamer? 🧐
Het gekat om dat potje jam was gewoon persoonlijk, iemand anders? had er niks over gehoord.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:54 schreef Li0nHeart het volgende:
#teamRoland in deze hoor. Het is een spel, je doet alles om te winnen, en als de Febo niet ingrijpt is het dus absoluut geoorloofd. Die andere balen gewoon dat ze er zelf niet aan gedacht hebben, en dan is Roland een makkelijk slachtoffer.
Diégo is echt de grootste loser daar in de loods.
Extra lange uitzending zekerquote:
Idd, er werd nergens aangegeven dat het niet mocht. Daarbij komt dat Daisy ook zat te loeren, maar natuurlijk kreeg alleen zondebok Roland weer de volle laag. Bovendien had hij nooit in die split-second alles kunnen zien en geloof ik hem daarin ook dat hij alleen de jam had gezien. Helaas is het Roland, dus niemand gelooft hem, ook al vertelt hij de waarheid. Was het een Thomas geweest, dan hadden ze het wel direct aangenomen en was Mercedes niet zo tekeer gegaan. Tot slot heeft het in de kast kijken van Roland nul invloed gehad op de winst als je ziet wat iedereen heeft opgeschreven.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:54 schreef Li0nHeart het volgende:
#teamRoland in deze hoor. Het is een spel, je doet alles om te winnen, en als de Febo niet ingrijpt is het dus absoluut geoorloofd. Die andere balen gewoon dat ze er zelf niet aan gedacht hebben, en dan is Roland een makkelijk slachtoffer.
Diégo is echt de grootste loser daar in de loods.
Angelo valt me vies tegen, wat een weekdier is dat. Echt zo'n gast die met de meute meeloopt om zelf de populaire jongen van de klas te worden. Laten we eerlijk zijn dit gedrag wat sommige vertonen is echt basisschool.quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:50 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Idd, er werd nergens aangegeven dat het niet mocht. Daarbij komt dat Daisy ook zat te loeren, maar natuurlijk kreeg alleen zondebok Roland weer de volle laag. Bovendien had hij nooit in die split-second alles kunnen zien en geloof ik hem daarin ook dat hij alleen de jam had gezien. Helaas is het Roland, dus niemand gelooft hem, ook al vertelt hij de waarheid. Was het een Thomas geweest, dan hadden ze het wel direct aangenomen en was Mercedes niet zo tekeer gegaan. Tot slot heeft het in de kast kijken van Roland nul invloed gehad op de winst als je ziet wat iedereen heeft opgeschreven.
Er zitten daar echt een aantal vieze pestkoppen in de loods. Angelo kan er ook wat van op een meer slinkse onder de gordel manier (even met z'n droopy eyes tegen Roland benadrukken dat hij blij is voor iedereen in het gieren bondjes BEHALVE voor hem). Diego blijft nog wel steeds de grootste kneus. Niet alleen wat betreft Roland, maar in het geheel hoe hij zich daar gedraagt tegenover zijn bondje en andere mensen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is Chess trouwens vergeten dat ze een vriend heeft? Ik zie haar elke keer in de uitzendingen bij Thomas liggen, in zijn haar wrijven en in de avond een knuffel geven, zo stevig, dat ze nog net niet dwars door hem heen valt.![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 21 december 2025 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Angelo valt me vies tegen, wat een weekdier is dat. Echt zo'n gast die met de meute meeloopt om zelf de populaire jongen van de klas te worden. Laten we eerlijk zijn dit gedrag wat sommige vertonen is echt basisschool.
Hij keek letterlijk af. Maar goed. Next.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Er werd toch ook niet bedrogen of gelogen, hij deed het net even slimmer.
Het neemt trieste vormen aan inderdaad, daar mag best op ingegrepen worden door de Feboquote:Op zondag 21 december 2025 03:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het begint steeds meer op pestgedrag te lijken naar Roland. Al die domme schapen zijn grote kuttekoppen dat ze er aan meedoen. Hij mag mssn anders/ apart zijn, maar dat geeft niemand een reden om hem zo te behandelen. Diego die boven hem hangt, zeer intimiderend, die had van mij een giga knal aan zijn kop gekregen, dan maar met rood eruit, maar je hoeft iemand niet fysiek aan te raken, geestelijke mishandeling/ vernedering keer op keer is ook mishandeling. Ik begin gewoon medelijden met die knul te krijgen
Als zijn ballen net zo groot zijn, als hij zijn mond heeftquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zou wel de stunt van dit programma zijnDat durft hij vast niet.
Al sloeg de reden nergens op , dat Roland tegen diego tekeer gingquote:Op zondag 21 december 2025 03:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het begint steeds meer op pestgedrag te lijken naar Roland. Al die domme schapen zijn grote kuttekoppen dat ze er aan meedoen. Hij mag mssn anders/ apart zijn, maar dat geeft niemand een reden om hem zo te behandelen. Diego die boven hem hangt, zeer intimiderend, die had van mij een giga knal aan zijn kop gekregen, dan maar met rood eruit, maar je hoeft iemand niet fysiek aan te raken, geestelijke mishandeling/ vernedering keer op keer is ook mishandeling. Ik begin gewoon medelijden met die knul te krijgen
Ik hoop het zoquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt hè - het programma wordt er niet leuker opquote:Op zondag 21 december 2025 11:07 schreef Nehalennia het volgende:
De reden dat Roland zo tekeer ging tegen Diego was omdat hij gefrustreerd was doordat er de zoveelste keer gezeik tegen hem was. Alles wat hij doet wordt negatief bekeken door dat goepje pesters want dat is het gewoon. Wat denken die snotneuzen wel niet dat ze zijn. Roland is niet dom en doorziet dat wel maar durft er niet voluit tegenin te gaan. Uiteindelijk liet hij zich gaan op de kamer en richtte zijn kwaadheid uitgerekend op Diego. En wat hij zei was raak want Diego is gewoon een en al negativiteit, helaas ging die nog even lekker door met het Roland pesten en psychisch intimeren. Walgelijk, mis Roma, Elche, Erik, Fatima ik vind dat er nu teveel irritante, negatieve en nietszeggende figuren in zitten
Dat kan niet hè! Hij moet iemand ruilen met iemand uit zijn bondje Julia en Lisa zitten geen van beiden in zijn bondje.quote:Op zondag 21 december 2025 11:40 schreef Giggio het volgende:
[..]
Ik hoop het zo
Julia voor Lisa omruilen
ben d'r klaar voor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(ben zo klaar met Julia)
quote:Op zondag 21 december 2025 10:59 schreef KinKiJan het volgende:
Allemaal gepikeerd over Roland, maar intussen tijdens de opdracht bij de haaien:
[ afbeelding ]
De haaien zaten met de pot jam op de kamer!! Te rekenen.quote:Op zondag 21 december 2025 00:45 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Hij keek letterlijk af. Maar goed. Next.
O ja, het waren de haaien! Ik dacht de Vossen.quote:Op zondag 21 december 2025 10:59 schreef KinKiJan het volgende:
Allemaal gepikeerd over Roland, maar intussen tijdens de opdracht bij de haaien:
[ afbeelding ]
Heeft Chess een vriend dan? Dan idd zeker wel vreemd. Maar dacht van niet. Vergis je haar niet met Therese oid?quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:50 schreef MacDeMarco het volgende:
Is Chess trouwens vergeten dat ze een vriend heeft? Ik zie haar elke keer in de uitzendingen bij Thomas liggen, in zijn haar wrijven en in de avond een knuffel geven, zo stevig, dat ze nog net niet dwars door hem heen valt.![]()
Seizoen 3, aflevering 19quote:Op zondag 21 december 2025 18:57 schreef Willewa het volgende:
[..]
Heeft Chess een vriend dan? Dan idd zeker wel vreemd. Maar dacht van niet. Vergis je haar niet met Therese oid?
Oh wauw, idd, heb haar er verder nooit over gehoord en haar gedrag lijkt vanaf seconde 1 (op die voorstelling na dan dus ;p) héél single en wulpsquote:Op zondag 21 december 2025 19:21 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Seizoen 3, aflevering 19
Do 13 nov, 19:30
Vanaf 20:20
6 jaar een relatie, woont samen.
ooh dat had ik deels gemist dan... na jah... als Julia maar de klos isquote:Op zondag 21 december 2025 12:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat kan niet hè! Hij moet iemand ruilen met iemand uit zijn bondje Julia en Lisa zitten geen van beiden in zijn bondje.
Het wordt dus Jesse, Roxy, Daisy of zichzelf tegen Lisa, want dat had hij toch beloofd!!!
Julia ruilen met Daisy! Oh, wat zal ze over de pis zijn!!quote:Op maandag 22 december 2025 08:08 schreef Giggio het volgende:
[..]
ooh dat had ik deels gemist dan... na jah... als Julia maar de klos is![]()
het zou de meest domme optie zijnquote:Op maandag 22 december 2025 10:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Julia ruilen met Daisy! Oh, wat zal ze over de pis zijn!!
Maar goed, hij had het Lisa beloofd. Dus als hij woord houdt, wordt het waarschijnlijk Lisa met Daisy.
Als het voorstukje op insta niet heeft plaatsgevonden vooraf het openen van het cadeau dan is Jesse gewisseld.quote:Op maandag 22 december 2025 10:37 schreef KinKiJan het volgende:
Ik denk dat ie Daisy spaart omdat die de vorige keer al moest wisselen. Zie hem er nog wel voor in staat om zelf te ruilen met Lisa
ik zie spoilersquote:Op maandag 22 december 2025 15:11 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Als het voorstukje op insta niet heeft plaatsgevonden vooraf het openen van het cadeau dan is Jesse gewisseld.
Mooi op tijd voor het kerstdinerquote:Op maandag 22 december 2025 19:31 schreef greysbones het volgende:
Er is weer een keuken gewonnen @:Kinkijan
Een boom met vleugels.quote:Op maandag 22 december 2025 19:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh, een rol zilverfolie uitgerold... Gewaagde keus.
Omgezaagd.quote:Op maandag 22 december 2025 19:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk je? Wat gaf het weg, toen ze is stukken uit elkaar lagen?
Het is ook nooit goed.quote:Op maandag 22 december 2025 19:37 schreef KinKiJan het volgende:
"Je blijft ook maar doorgaan!" zei Julia laatst nog tegen Peter.....
julia bijt je kop eraf als je een weerwoord geeftquote:Op maandag 22 december 2025 19:39 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed.Je ziet dat hij gefrustreerd van dr raakt maar dat ie toch op zn tong bijt.
Als lokkertje voor Janquote:Op maandag 22 december 2025 19:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Zit er nu een frikadel boven in de boom van de slangen??
Frans vond het alleen niet zo geinig geloof ik.quote:Op maandag 22 december 2025 19:41 schreef KinKiJan het volgende:
Kortom: we hebben voor engel gekozen, want zweverig
Ja, met een bitterbalquote:Op maandag 22 december 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
ik zie wel een frikandel als piek bij de haaien @:Lionheart
grappigquote:Op maandag 22 december 2025 19:44 schreef Cirilico het volgende:
Kolderiek? FF googlen wat dat betekent.
de kolder in de kop zeggen ze hier wel eens(de oudjes)quote:Op maandag 22 december 2025 19:46 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik was wel bekend met kolderdag. Op de middelbare school toendertijd.
quote:Op maandag 22 december 2025 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
De slangen met die grote kutvleugels winnen.
Ik ken hem niet maar dat heb ik met meer jurryleden die daar komen.quote:Op maandag 22 december 2025 19:47 schreef schetterklep het volgende:
Is Frans een echte specialist of hebben ze er maar weer een binnengehaald
Frans is meer van het interieur, houd van bomen maar niet om te versieren......of toch welquote:Op maandag 22 december 2025 19:47 schreef schetterklep het volgende:
Dat wel maar door zijn eerste commentaar dacht ik dat ze niet zouden winnen en dan ineens wel.quote:
Interieur designer van Weer verliefd op je huis.quote:Op maandag 22 december 2025 19:47 schreef schetterklep het volgende:
Frans is onze VT wonen specialistquote:Op maandag 22 december 2025 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ken hem niet maar dat heb ik met meer jurryleden die daar komen.
Geen idee.quote:Op maandag 22 december 2025 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Frans is onze VT wonen specialist
Frans is zondagavond op sbs6 in zo;n woonprogrammaquote:Op maandag 22 december 2025 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ken hem niet maar dat heb ik met meer jurryleden die daar komen.
Daarom ken ik hem niet, ik kijk dat niet.quote:Op maandag 22 december 2025 19:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Frans is zondagavond op sbs6 in zo;n woonprogramma
Hij is van een of ander fashionprogramma of interieurprogramma ofzo. Heb hem weleens gezien maar weet niet meer waar.quote:Op maandag 22 december 2025 19:47 schreef schetterklep het volgende:
bang voor teleurstellingquote:Op maandag 22 december 2025 19:49 schreef JJ76 het volgende:
Die foto van ranking, bondjes swap al bekend......
Echt? Was me niet opgevallen, wie was er geruild?quote:Op maandag 22 december 2025 19:49 schreef JJ76 het volgende:
Ja dat mag dus nog niet. Of in een spoilerquote:Op maandag 22 december 2025 19:52 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Echt? Was me niet opgevallen, wie was er geruild?
Hier gingen wij er toch ook van uit?quote:Op maandag 22 december 2025 19:51 schreef Chanel5 het volgende:
altijd alsof ze al van te voren weten wat er gaat komen, nu weer over dat mix en match
Dat is ook zo'n blad waar alle doorsnee smaken in staan.quote:Op maandag 22 december 2025 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Frans is onze VT wonen specialist
Oh okquote:Op maandag 22 december 2025 19:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dat mag dus nog niet. Of in een spoiler
Was toch in beeld, dat is geen spoiler. Straks mag er niet meer gepost worden omdat mensen naar herhaling kijkenquote:
Niet opgelet, dus wil ik graag ontwetend blijvenquote:Op maandag 22 december 2025 19:55 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Was toch in beeld, dat is geen spoiler. Straks mag er niet meer gepost worden omdat mensen naar herhaling kijken
SPOILER: door SBS in de aflevering gespoilerde wissel, spoiler dus (als je toch klikt, was je gewaarschuwd)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 22 december 2025 19:56 schreef KinKiJan het volgende:
Dit was na de opdracht, wissel is daar al op te zienFadi is een akelig watjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens.quote:Op maandag 22 december 2025 20:04 schreef Cirilico het volgende:
Kijken in iemands telefoon vind ik net zo kwalijk als vreemdgaan.
ik vind het sowieso een rarequote:Op maandag 22 december 2025 20:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Leuk als ex zo te kakken worden gezet op nationale tv
Is dat Demi haar broek ?quote:Op maandag 22 december 2025 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
Nou ... ik ben benieuwd .....
[ afbeelding ]
Maar ik zou ook niet met Julia in 1 bondje willen zitten.quote:Op maandag 22 december 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
echt wat een domme domme gozer
je haalt toch Julia uit dat bondje
het is zo simpel
Ja, dan zit ie met Julia opgescheept.quote:Op maandag 22 december 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
het is zo simpel
Ja echt hoor. Ik denk dat Fadi als de dood is voor Julia.quote:Op maandag 22 december 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
het is zo simpel
neequote:Op maandag 22 december 2025 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar ik zou ook niet met Julia in 1 bondje willen zitten.
Heeft die Merlijn het straks weer gedaan natuurlijkquote:
Waarom zou Merlijn het zo zeggen? Tenzij ze dat zelf ook vindt. Beetje raar wel.quote:Op maandag 22 december 2025 20:13 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Heeft die Merlijn het straks weer gedaan natuurlijkEn Thé eerst beste vriendin spelen en dan te laf om zelf iets te zeggen.
Ja dit ja. Ze zal het vast goed bedoelen, maar die kan naast Roland gaan staan scheppen.quote:Op maandag 22 december 2025 20:13 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Heeft die Merlijn het straks weer gedaan natuurlijkEn Thé eerst beste vriendin spelen en dan te laf om zelf iets te zeggen.
Ik denk dat Fadi Mercedes wel leuk vindt.quote:Op maandag 22 december 2025 20:12 schreef Cirilico het volgende:
Domme wissel. Waarom doe je de nieuwe niet weg?
En wie de fuck wil Mercedes in zn bondje?![]()
En verder wens ik degene die hier over reclame gaat op het forum van alles toe.
Andersom misschien ook wel.quote:Op maandag 22 december 2025 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat Fadi Mercedes wel leuk vindt.
Zo te zien wel ja.quote:Op maandag 22 december 2025 20:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Andersom misschien ook wel.
Wie is Jessequote:Op maandag 22 december 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
jesse
de sterkste speler uit je bondje gooi je weg![]()
die hebben we al gezienquote:
Met Mercedesquote:Op maandag 22 december 2025 20:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Met wie heeft die fittie? Ik loop 1 reclameblok achter
Mercedesquote:Op maandag 22 december 2025 20:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Met wie heeft die fittie? Ik loop 1 reclameblok achter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 22 december 2025 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
Ik snap niks van de edits in deze aflevering.
Bij de kerstbomen stond iedereen gewoon zoals ze begonnen. Bij de ranking lieten ze de wissel al zien, en bij de schreeuwpartij van boven en beneden is de wissel nog niet op het scherm..lekker knippen en plakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nieuwe stagiaires aan het werk
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
kan nog hequote:Op maandag 22 december 2025 20:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Die rode kaart is ook een dode mus.
Vond ook zijn opmerking over de boom van de Vossen wel apart.quote:Op maandag 22 december 2025 19:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Interieur designer van Weer verliefd op je huis.
Prima designer, maar zo’n boom blijft natuurlijk een mening.
Maar Diego lult dan ook uit zijn nek. "Als er een bondjeswissel komt en hij niet uit dit bondje gehaald wordt, vraagt hij zijn 24 uur aan." Nou, blijkbaar gelul dus, want hij is niet gewisseld en blijft nog steeds.quote:Op maandag 22 december 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
Roland ook dom bezig
tegen Angelo zeggen dat hij Diego eruit wil
Marlijn liegt tegen Therese. Ze zegt dat ze het in het algemeen gezegd heeft tegen Roxy, dus dat 'mensen' haar ruiken. Maar ze heeft specifiek Therese en Chess genoemd als klagers.quote:Op maandag 22 december 2025 20:13 schreef schetterklep het volgende:
[..]
viel mij ook opquote:Op maandag 22 december 2025 19:49 schreef JJ76 het volgende:
is het nieuwe opdonderenquote:Op maandag 22 december 2025 20:26 schreef greysbones het volgende:
Fadi constant met hou je bek dicht
vind hem wel erg naar praten
en zeker met weinig respect
Veel beloven, weinig geven, doet een gek in vreugde levenquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:16 schreef ThijsTH het volgende:
Had Fadi niet een paar dagen geleden nog aan Lisa beloofd "jij bent de eerste die we omwisselen bij een switch" ?
Asjeblieft niet zegquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:37 schreef freaky40 het volgende:
Fatima komt graag nog een 3e keer terug: https://www.shownieuws.nl(...)ug-op-de-bondgenoten
Overpromise, underdeliverquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Veel beloven, weinig geven, doet een gek in vreugde leven
heeft ze haar kind nog niet genoeg alleen gelatenquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:37 schreef freaky40 het volgende:
Fatima komt graag nog een 3e keer terug: https://www.shownieuws.nl(...)ug-op-de-bondgenoten
Neeeuh, erover praten, ik doe alles voor mijn kind is voor haar voldoende. Er voor haar kind ZIJN, fysiek aanwezig zijn, doet er bij haar niet toe. Opdonderenquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft ze haar kind nog niet genoeg alleen gelaten
Ze heeft een goede oppas; haar eigen woorden. Erik zat op haar te wachten achter de schermen die was mee met het interview in Shownieuws. Zal wel een lift nodig gehad hebben en zelf geen rijbewijs hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft ze haar kind nog niet genoeg alleen gelaten
En Fleuris.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:40 schreef freaky40 het volgende:
Haar eigen woorden. Denk weer helemaal in shape net als de vorige keer. Zal nog wel even duren maar voor de zomer van 2026 is ze weer terug ga ik vanuit. Roma idem.
Is bij Afrikaanse vrouwen niet heel ongewoon om kinderen door anderen te laten grootbrengen. De moeders werken en leven, de oma's zorgen voor de kinderen. Vaders zijn vaak niet in beeld, of mogen geen deel uitmaken van de opvoeding.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze heeft een goede oppas; haar eigen woorden. Erik zat op haar te wachten achter de schermen die was mee met het interview in Shownieuws. Zal wel een lift nodig gehad hebben en zelf geen rijbewijs hebben.
We zitten niet in de rimboe hier he?quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Is bij Afrikaanse vrouwen niet heel ongewoon om kinderen door anderen te laten grootbrengen. De moeders werken en leven, de oma's zorgen voor de kinderen. Vaders zijn vaak niet in beeld, of mogen geen deel uitmaken van de opvoeding.
Nu denk ik dat de meeste Afrikaanse vrouwen die hier wonen, er tegenwoordig anders in staan, maar dit is gewoon geaccepteerd.
Floris ook welquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:40 schreef freaky40 het volgende:
Haar eigen woorden. Denk weer helemaal in shape net als de vorige keer. Zal nog wel even duren maar voor de zomer van 2026 is ze weer terug ga ik vanuit. Roma idem.
stop hou opquote:Op dinsdag 23 december 2025 19:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ben ook bang dat Robert nog wel een keer op komt dagen als bewoner
graagquote:Op dinsdag 23 december 2025 19:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ben ook bang dat Robert nog wel een keer op komt dagen als bewoner
Heeft tiktok geen 'wil ik niet zien' functie ofzo? Ik zag 2x in korte tijd een Roma langskomen op insta, meteen op die knop gedrukt, brrr.quote:Op dinsdag 23 december 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
stop hou op
ik vind het niet meer leuk
die kwallebal zit hele dagen tiktok filmpjes te maken
zo die werd even de hemel ingeprezen bij shownieuwsquote:Op dinsdag 23 december 2025 19:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heeft tiktok geen 'wil ik niet zien' functie ofzo? Ik zag 2x in korte tijd een Roma langskomen op insta, meteen op die knop gedrukt, brrr.
Las ergens dat ze 'publiekslieveling' genoemd werdquote:Op dinsdag 23 december 2025 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo die werd even de hemel ingeprezen bij shownieuws
bizarrrrr
Desinfecterende handsoapquote:Op dinsdag 23 december 2025 19:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Las ergens dat ze 'publiekslieveling' genoemd werd![]()
![]()
Nog even en ze krijg een eigen soap
quote:Op dinsdag 23 december 2025 19:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Las ergens dat ze 'publiekslieveling' genoemd werd![]()
![]()
Nog even en ze krijg een eigen soap
Zag vandaag een filmpje met uitleg waarom ze zo praaaaat.quote:Op dinsdag 23 december 2025 19:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heeft tiktok geen 'wil ik niet zien' functie ofzo? Ik zag 2x in korte tijd een Roma langskomen op insta, meteen op die knop gedrukt, brrr.
Allemaal prima, zolang ze maar ver weg blijft uit die loodsquote:Op dinsdag 23 december 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
die opmerking werd ook gemaakt ja
Ja, raar dat de ene keer iedereen naar de kamer moet met zo'n opdracht en de andere keer nietquote:
dit is toch echt een opdracht waarbij het heel handig is als je kan zien wat een ander doetquote:Op dinsdag 23 december 2025 19:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, raar dat de ene keer iedereen naar de kamer moet met zo'n opdracht en de andere keer niet
Okee meid.quote:
Liefje, schatje ....quote:
Nee ik kijk intussen ook op m'n telefoon enzoquote:Op dinsdag 23 december 2025 19:42 schreef Cirilico het volgende:
Ik heb nooit geduld voor dit soort spellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |