Veel beloven, weinig geven, doet een gek in vreugde levenquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:16 schreef ThijsTH het volgende:
Had Fadi niet een paar dagen geleden nog aan Lisa beloofd "jij bent de eerste die we omwisselen bij een switch" ?
Asjeblieft niet zegquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:37 schreef freaky40 het volgende:
Fatima komt graag nog een 3e keer terug: https://www.shownieuws.nl(...)ug-op-de-bondgenoten
Overpromise, underdeliverquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Veel beloven, weinig geven, doet een gek in vreugde leven
heeft ze haar kind nog niet genoeg alleen gelatenquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:37 schreef freaky40 het volgende:
Fatima komt graag nog een 3e keer terug: https://www.shownieuws.nl(...)ug-op-de-bondgenoten
Neeeuh, erover praten, ik doe alles voor mijn kind is voor haar voldoende. Er voor haar kind ZIJN, fysiek aanwezig zijn, doet er bij haar niet toe. Opdonderenquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft ze haar kind nog niet genoeg alleen gelaten
Ze heeft een goede oppas; haar eigen woorden. Erik zat op haar te wachten achter de schermen die was mee met het interview in Shownieuws. Zal wel een lift nodig gehad hebben en zelf geen rijbewijs hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft ze haar kind nog niet genoeg alleen gelaten
En Fleuris.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:40 schreef freaky40 het volgende:
Haar eigen woorden. Denk weer helemaal in shape net als de vorige keer. Zal nog wel even duren maar voor de zomer van 2026 is ze weer terug ga ik vanuit. Roma idem.
Is bij Afrikaanse vrouwen niet heel ongewoon om kinderen door anderen te laten grootbrengen. De moeders werken en leven, de oma's zorgen voor de kinderen. Vaders zijn vaak niet in beeld, of mogen geen deel uitmaken van de opvoeding.quote:Op dinsdag 23 december 2025 16:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze heeft een goede oppas; haar eigen woorden. Erik zat op haar te wachten achter de schermen die was mee met het interview in Shownieuws. Zal wel een lift nodig gehad hebben en zelf geen rijbewijs hebben.
We zitten niet in de rimboe hier he?quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Is bij Afrikaanse vrouwen niet heel ongewoon om kinderen door anderen te laten grootbrengen. De moeders werken en leven, de oma's zorgen voor de kinderen. Vaders zijn vaak niet in beeld, of mogen geen deel uitmaken van de opvoeding.
Nu denk ik dat de meeste Afrikaanse vrouwen die hier wonen, er tegenwoordig anders in staan, maar dit is gewoon geaccepteerd.
Floris ook welquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:40 schreef freaky40 het volgende:
Haar eigen woorden. Denk weer helemaal in shape net als de vorige keer. Zal nog wel even duren maar voor de zomer van 2026 is ze weer terug ga ik vanuit. Roma idem.
stop hou opquote:Op dinsdag 23 december 2025 19:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ben ook bang dat Robert nog wel een keer op komt dagen als bewoner
graagquote:Op dinsdag 23 december 2025 19:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ben ook bang dat Robert nog wel een keer op komt dagen als bewoner
Heeft tiktok geen 'wil ik niet zien' functie ofzo? Ik zag 2x in korte tijd een Roma langskomen op insta, meteen op die knop gedrukt, brrr.quote:Op dinsdag 23 december 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
stop hou op
ik vind het niet meer leuk
die kwallebal zit hele dagen tiktok filmpjes te maken
zo die werd even de hemel ingeprezen bij shownieuwsquote:Op dinsdag 23 december 2025 19:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heeft tiktok geen 'wil ik niet zien' functie ofzo? Ik zag 2x in korte tijd een Roma langskomen op insta, meteen op die knop gedrukt, brrr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |