quote:Op maandag 22 december 2025 19:56 schreef KinKiJan het volgende:
Dit was na de opdracht, wissel is daar al op te zienFadi is een akelig watjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens.quote:Op maandag 22 december 2025 20:04 schreef Cirilico het volgende:
Kijken in iemands telefoon vind ik net zo kwalijk als vreemdgaan.
ik vind het sowieso een rarequote:Op maandag 22 december 2025 20:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Leuk als ex zo te kakken worden gezet op nationale tv
Is dat Demi haar broek ?quote:Op maandag 22 december 2025 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
Nou ... ik ben benieuwd .....
[ afbeelding ]
Maar ik zou ook niet met Julia in 1 bondje willen zitten.quote:Op maandag 22 december 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
echt wat een domme domme gozer
je haalt toch Julia uit dat bondje
het is zo simpel
Ja, dan zit ie met Julia opgescheept.quote:Op maandag 22 december 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
het is zo simpel
Ja echt hoor. Ik denk dat Fadi als de dood is voor Julia.quote:Op maandag 22 december 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
het is zo simpel
neequote:Op maandag 22 december 2025 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar ik zou ook niet met Julia in 1 bondje willen zitten.
Heeft die Merlijn het straks weer gedaan natuurlijkquote:
Waarom zou Merlijn het zo zeggen? Tenzij ze dat zelf ook vindt. Beetje raar wel.quote:Op maandag 22 december 2025 20:13 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Heeft die Merlijn het straks weer gedaan natuurlijkEn Thé eerst beste vriendin spelen en dan te laf om zelf iets te zeggen.
Ja dit ja. Ze zal het vast goed bedoelen, maar die kan naast Roland gaan staan scheppen.quote:Op maandag 22 december 2025 20:13 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Heeft die Merlijn het straks weer gedaan natuurlijkEn Thé eerst beste vriendin spelen en dan te laf om zelf iets te zeggen.
Ik denk dat Fadi Mercedes wel leuk vindt.quote:Op maandag 22 december 2025 20:12 schreef Cirilico het volgende:
Domme wissel. Waarom doe je de nieuwe niet weg?
En wie de fuck wil Mercedes in zn bondje?![]()
En verder wens ik degene die hier over reclame gaat op het forum van alles toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |