abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219546682
En kennelijk vindt iedereen hier het normaal dat je afkijkt bij een benaderingsvraag? Valt me zwaar tegen van jullie. :N
Sjoemelen = sjoemelen.
Hotapnyc
pi_219547169
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 21:42 schreef Cirilico het volgende:
En kennelijk vindt iedereen hier het normaal dat je afkijkt bij een benaderingsvraag? Valt me zwaar tegen van jullie. :N
Sjoemelen = sjoemelen.
Het is de bondgenoten he? Sjoemelen, elkaar een poot uitdraaien, potten shag beloven voor een finale plek. Kan allemaal, als Mercedes of wie dan ook toevallig een zak wokkels in hun handen had hadden ze ook snel even geloerd. Het ergste vind ik nog dat het om bezoek gaat en dat er een paar compleet uit hun panty gaan omdat Roland een potje jam heeft gelezen. Het was juist dat bondje (ook Diego die achterbakse klootzak) waarvan het bezoek afgenomen was. Als er één bondje het gegund zou moeten zijn is het de Gieren wel. De rest heeft er niet eens last van dat ze wonnen, hun bezoek is niet gecanceld, maar poehoe vals spelen, het had ze gesierd dat ze blij waren (zoals de rest) . Stelletje waardeloze kut gasten zijn het die daar ruzie over zoeken. Maar ja het was toevallig Roland dus Mercedes wil die gast zien creperen op welke manier dan ook, terwijl die sul haar alleen maar leuk vond, kut wijf :r

Oh en ik denk dat als iemand een aantal producten mee hadden genomen naar de kamer dat dat ook geen consequentie had gehad, daar werd niets over gezegd. Het had al op de kamers kunnen liggen zelfs

[ Bericht 4% gewijzigd door Soury op 20-12-2025 22:17:30 ]
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219547292
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 22:10 schreef Soury het volgende:

[..]
Het is de bondgenoten he? Sjoemelen, elkaar een poot uitdraaien, potten shag beloven voor een finale plek. Kan allemaal
Ook in de Bondgenoten mag je in beginsel niet valsspelen.

Dat is iets heel anders liegen en bedriegen. Het scheelt iig dat er geen punten te verdienen vielen.
Hotapnyc
pi_219547331
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 22:19 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ook in de Bondgenoten mag je in beginsel niet valsspelen.

Dat is iets heel anders liegen en bedriegen. Het scheelt iig dat er geen punten te verdienen vielen.
Er werd toch ook niet bedrogen of gelogen, hij deed het net even slimmer.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219547499
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 22:10 schreef Soury het volgende:

[..]
Het is de bondgenoten he? Sjoemelen, elkaar een poot uitdraaien, potten shag beloven voor een finale plek. Kan allemaal, als Mercedes of wie dan ook toevallig een zak wokkels in hun handen had hadden ze ook snel even geloerd. Het ergste vind ik nog dat het om bezoek gaat en dat er een paar compleet uit hun panty gaan omdat Roland een potje jam heeft gelezen. Het was juist dat bondje (ook Diego die achterbakse klootzak) waarvan het bezoek afgenomen was. Als er één bondje het gegund zou moeten zijn is het de Gieren wel. De rest heeft er niet eens last van dat ze wonnen, hun bezoek is niet gecanceld, maar poehoe vals spelen, het had ze gesierd dat ze blij waren (zoals de rest) . Stelletje waardeloze kut gasten zijn het die daar ruzie over zoeken. Maar ja het was toevallig Roland dus Mercedes wil die gast zien creperen op welke manier dan ook, terwijl die sul haar alleen maar leuk vond, kut wijf :r

Oh en ik denk dat als iemand een aantal producten mee hadden genomen naar de kamer dat dat ook geen consequentie had gehad, daar werd niets over gezegd. Het had al op de kamers kunnen liggen zelfs
Nu je het zegt: was er niet een bondje (de Vossen??) die met producten in de hand stonden op de kamer? 🧐
pi_219547541
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 22:36 schreef Yver73 het volgende:

[..]
Nu je het zegt: was er niet een bondje (de Vossen??) die met producten in de hand stonden op de kamer? 🧐
Weet ik niet eigenlijk, maar als ze niet zolang ruzie hadden gemaakt over de verdeling zou er zomaar een aantal (niet ijskast) dingen op de kamers zijn beland. Dan was het gokken over de rest. En chocola is daar niet veilig dus gaat dat de kast in, ze jatten ook van elkaar.

[ Bericht 3% gewijzigd door Soury op 20-12-2025 22:48:02 ]
pi_219547668
#teamRoland in deze hoor. Het is een spel, je doet alles om te winnen, en als de Febo niet ingrijpt is het dus absoluut geoorloofd. Die andere balen gewoon dat ze er zelf niet aan gedacht hebben, en dan is Roland een makkelijk slachtoffer.

Diégo is echt de grootste loser daar in de loods.
pi_219547682
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 22:54 schreef Li0nHeart het volgende:
#teamRoland in deze hoor. Het is een spel, je doet alles om te winnen, en als de Febo niet ingrijpt is het dus absoluut geoorloofd. Die andere balen gewoon dat ze er zelf niet aan gedacht hebben, en dan is Roland een makkelijk slachtoffer.

Het gekat om dat potje jam was gewoon persoonlijk, iemand anders? had er niks over gehoord.

[ Bericht 0% gewijzigd door Soury op 20-12-2025 23:04:36 ]
pi_219547761
Straks Roma in Shownieuws O-)
pi_219547774
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 23:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
Straks Roma in Shownieuws O-)
Extra lange uitzending zeker :+
pi_219547787
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 23:05 schreef Soury het volgende:

[..]
Extra lange uitzending zeker :+
Ja-haa met heul veul Assendelftse klem-to-nen :+
pi_219547952
Nou dat was weer niet best deze aflevering, het aanvaringkje tussen Diego en Roland was een losse flodder. Maandag wordt pas interessant met de grote bondjes wissel truc. Alleen wel weer willekeurig dat de FEBO niet gaat kijken naar het spieken van Roland. Naar je kamer is naar je kamer, hoe moeilijk kan het zijn.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219548152
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 22:54 schreef Li0nHeart het volgende:

Idd, er werd nergens aangegeven dat het niet mocht. Daarbij komt dat Daisy ook zat te loeren, maar natuurlijk kreeg alleen zondebok Roland weer de volle laag. Bovendien had hij nooit in die split-second alles kunnen zien en geloof ik hem daarin ook dat hij alleen de jam had gezien. Helaas is het Roland, dus niemand gelooft hem, ook al vertelt hij de waarheid. Was het een Thomas geweest, dan hadden ze het wel direct aangenomen en was Mercedes niet zo tekeer gegaan. Tot slot heeft het in de kast kijken van Roland nul invloed gehad op de winst als je ziet wat iedereen heeft opgeschreven.

Er zitten daar echt een aantal vieze pestkoppen in de loods. Angelo kan er ook wat van op een meer slinkse onder de gordel manier (even met z'n droopy eyes tegen Roland benadrukken dat hij blij is voor iedereen in het gieren bondjes BEHALVE voor hem). Diego blijft nog wel steeds de grootste kneus. Niet alleen wat betreft Roland, maar in het geheel hoe hij zich daar gedraagt tegenover zijn bondje en andere mensen. :r :r :r :r :r :r :r

Is Chess trouwens vergeten dat ze een vriend heeft? Ik zie haar elke keer in de uitzendingen bij Thomas liggen, in zijn haar wrijven en in de avond een knuffel geven, zo stevig, dat ze nog net niet dwars door hem heen valt. :?
All those angels with their wings glued on.
pi_219548238
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 december 2025 23:50 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Idd, er werd nergens aangegeven dat het niet mocht. Daarbij komt dat Daisy ook zat te loeren, maar natuurlijk kreeg alleen zondebok Roland weer de volle laag. Bovendien had hij nooit in die split-second alles kunnen zien en geloof ik hem daarin ook dat hij alleen de jam had gezien. Helaas is het Roland, dus niemand gelooft hem, ook al vertelt hij de waarheid. Was het een Thomas geweest, dan hadden ze het wel direct aangenomen en was Mercedes niet zo tekeer gegaan. Tot slot heeft het in de kast kijken van Roland nul invloed gehad op de winst als je ziet wat iedereen heeft opgeschreven.

Er zitten daar echt een aantal vieze pestkoppen in de loods. Angelo kan er ook wat van op een meer slinkse onder de gordel manier (even met z'n droopy eyes tegen Roland benadrukken dat hij blij is voor iedereen in het gieren bondjes BEHALVE voor hem). Diego blijft nog wel steeds de grootste kneus. Niet alleen wat betreft Roland, maar in het geheel hoe hij zich daar gedraagt tegenover zijn bondje en andere mensen. :r :r :r :r :r :r :r

Is Chess trouwens vergeten dat ze een vriend heeft? Ik zie haar elke keer in de uitzendingen bij Thomas liggen, in zijn haar wrijven en in de avond een knuffel geven, zo stevig, dat ze nog net niet dwars door hem heen valt. :?
Angelo valt me vies tegen, wat een weekdier is dat. Echt zo'n gast die met de meute meeloopt om zelf de populaire jongen van de klas te worden. Laten we eerlijk zijn dit gedrag wat sommige vertonen is echt basisschool.
pi_219548286
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 00:06 schreef Soury het volgende:

[..]
Angelo valt me vies tegen, wat een weekdier is dat. Echt zo'n gast die met de meute meeloopt om zelf de populaire jongen van de klas te worden. Laten we eerlijk zijn dit gedrag wat sommige vertonen is echt basisschool.
Helemaal mee eens.
pi_219548344
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 december 2025 22:21 schreef Soury het volgende:

[..]
Er werd toch ook niet bedrogen of gelogen, hij deed het net even slimmer.
Hij keek letterlijk af. Maar goed. Next. :D
Hotapnyc
pi_219548501
Het begint steeds meer op pestgedrag te lijken naar Roland. Al die domme schapen zijn grote kuttekoppen dat ze er aan meedoen. Hij mag mssn anders/ apart zijn, maar dat geeft niemand een reden om hem zo te behandelen. Diego die boven hem hangt, zeer intimiderend, die had van mij een giga knal aan zijn kop gekregen, dan maar met rood eruit, maar je hoeft iemand niet fysiek aan te raken, geestelijke mishandeling/ vernedering keer op keer is ook mishandeling. Ik begin gewoon medelijden met die knul te krijgen :@
if it's meant to be, it will be
pi_219548911
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 03:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het begint steeds meer op pestgedrag te lijken naar Roland. Al die domme schapen zijn grote kuttekoppen dat ze er aan meedoen. Hij mag mssn anders/ apart zijn, maar dat geeft niemand een reden om hem zo te behandelen. Diego die boven hem hangt, zeer intimiderend, die had van mij een giga knal aan zijn kop gekregen, dan maar met rood eruit, maar je hoeft iemand niet fysiek aan te raken, geestelijke mishandeling/ vernedering keer op keer is ook mishandeling. Ik begin gewoon medelijden met die knul te krijgen :@
Het neemt trieste vormen aan inderdaad, daar mag best op ingegrepen worden door de Febo
pi_219549057
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 december 2025 20:26 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat zou wel de stunt van dit programma zijn _O- Dat durft hij vast niet.
Als zijn ballen net zo groot zijn, als hij zijn mond heeft :P
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219549076
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 03:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Al sloeg de reden nergens op , dat Roland tegen diego tekeer ging
De reactie van Diego vind ik echt een grens overgaan.
Agressief intimiderend gedrag
En knap dat Roland daar zijn standpunt behield
Hier had de FEBO best in mogen grijpen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219549355
506.000 lineaire kijkers gisteren naar de korte zaterdagaflevering. Blijft aardig overeind dus.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219549472
Allemaal gepikeerd over Roland, maar intussen tijdens de opdracht bij de haaien:

“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_219549496
De reden dat Roland zo tekeer ging tegen Diego was omdat hij gefrustreerd was doordat er de zoveelste keer gezeik tegen hem was. Alles wat hij doet wordt negatief bekeken door dat goepje pesters want dat is het gewoon. Wat denken die snotneuzen wel niet dat ze zijn. Roland is niet dom en doorziet dat wel maar durft er niet voluit tegenin te gaan. Uiteindelijk liet hij zich gaan op de kamer en richtte zijn kwaadheid uitgerekend op Diego. En wat hij zei was raak want Diego is gewoon een en al negativiteit, helaas ging die nog even lekker door met het Roland pesten en psychisch intimeren. Walgelijk, mis Roma, Elche, Erik, Fatima ik vind dat er nu teveel irritante, negatieve en nietszeggende figuren in zitten
Daar weet ik niks van maar daar voel ik alles van af
pi_219549529
Mwah, Diego zat Roland in de groep af te vallen die ie nul input gehad had bij het uitrekenen en dat het zo dom van 'm was om in die kast te kijken, etc. Dat hoorde Roland gewoon. En dat bovenop de negatieve zeikstraal die Diego constant is maakt die uitval van Roland wel begrijpelijk :)
  zondag 21 december 2025 @ 11:40:52 #75
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_219549637
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 december 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik neem aan dat hij Julia kiest eigenlijk
Die dan booswoest gaat zijn
Ik hoop het zo
Julia voor Lisa omruilen
ben d'r klaar voor }) }) }) }) }) }) }) }) }) }) })

(ben zo klaar met Julia :r )
... en huiver mee
  zondag 21 december 2025 @ 11:49:17 #76
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_219549704
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 11:07 schreef Nehalennia het volgende:
De reden dat Roland zo tekeer ging tegen Diego was omdat hij gefrustreerd was doordat er de zoveelste keer gezeik tegen hem was. Alles wat hij doet wordt negatief bekeken door dat goepje pesters want dat is het gewoon. Wat denken die snotneuzen wel niet dat ze zijn. Roland is niet dom en doorziet dat wel maar durft er niet voluit tegenin te gaan. Uiteindelijk liet hij zich gaan op de kamer en richtte zijn kwaadheid uitgerekend op Diego. En wat hij zei was raak want Diego is gewoon een en al negativiteit, helaas ging die nog even lekker door met het Roland pesten en psychisch intimeren. Walgelijk, mis Roma, Elche, Erik, Fatima ik vind dat er nu teveel irritante, negatieve en nietszeggende figuren in zitten
echt hè - het programma wordt er niet leuker op
fitties zo nu en dan = oké - wordt ook altijd weer bijgelegd en in beeld gebracht
maar dit naar Roland is gewoon niet leuk en not done in programma's op TV rond dat tijdstip (eigenlijk überhaubt niet)
SBS6 en J. de Mol: schaam je met je sensatiebeluste TV :r
... en huiver mee
  zondag 21 december 2025 @ 12:32:11 #77
3542 Gia
User under construction
pi_219549980
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 11:40 schreef Giggio het volgende:

[..]
Ik hoop het zo
Julia voor Lisa omruilen
ben d'r klaar voor }) }) }) }) }) }) }) }) }) }) })

(ben zo klaar met Julia :r )
Dat kan niet hè! Hij moet iemand ruilen met iemand uit zijn bondje Julia en Lisa zitten geen van beiden in zijn bondje.

Het wordt dus Jesse, Roxy, Daisy of zichzelf tegen Lisa, want dat had hij toch beloofd!!!
pi_219551333
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 10:59 schreef KinKiJan het volgende:
Allemaal gepikeerd over Roland, maar intussen tijdens de opdracht bij de haaien:

[ afbeelding ]
:o
  zondag 21 december 2025 @ 15:12:53 #79
3542 Gia
User under construction
pi_219551487
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 00:45 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Hij keek letterlijk af. Maar goed. Next. :D
De haaien zaten met de pot jam op de kamer!! Te rekenen.
pi_219551580
Ben even aan het terugkijken

Ruzie om een kerstpakket _O- Vrede op aarde :P
Ongelooflijk, hoe moeilijk kun je eerlijk delen maken. Schreeuwen om de jam... ik zou denken "dan maar niet"
En dat ondankbare gemiep over dat dingen niet lekker/goed genoeg zijn. Zo onaantrekkelijke eigenschap; gebrek aan dankbaarheid met wat je hebt/krijgt
Dat berekenen van de kcals, met schuldgevoel snoepen ;) wel weer een bron voor nog meer onenigheid en gedoe (en dat duurt gelijk een derde van de aflevering)

Dat kerstboom versieren vind ik wel leuk! Lekker die creativiteit tussen de ruzies door :) Krijg daardoor zin om zelf te knutselen (maar dan zonder ruzies)

Ik vind Diego echt zich heel vervelend gedragen. Waarom blijf hij in hemelsnaam met enkel zijn krantje
En Roland vind ik echt zielig. Dat buitengesloten zijn vind ik zo pijnlijk om te zien. Hij is sociaal onhandig als de pest. Alleen dat was Erik ook en bij hem werd dat wel geaccepteerd

Mis Roma en Fatima wel... Toch een zwak over die twee

Moet zeggen dat ik er wel even doorheen geklikt ben. Heb een beperkte tolerantie voor ruzie en gedoe (en misschien zelfs gepest/buitensluiting: ja ben overgevoelig)

Nou, ik geloof hem weer :) Excuus voor de langdragige analyse
pi_219551717
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 10:59 schreef KinKiJan het volgende:

[ afbeelding ]
O ja, het waren de haaien! Ik dacht de Vossen.
Lekker hypocriet inderdaad. Roland kan niks meer goed doen.
pi_219553366
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 december 2025 23:50 schreef MacDeMarco het volgende:

Heeft Chess een vriend dan? Dan idd zeker wel vreemd. Maar dacht van niet. Vergis je haar niet met Therese oid?
Leh-kùr
pi_219553424
Ik snap oprecht die verontwaardiging niet rondom de actie van Roland. Er stond niet dat dit niet mocht. Het zijn wel de 'zwakke' dames die deze kritiek hebben.
Goed luisteren naar Peter leert je moreel besef hier.....deze man kan vaak goed filteren.
pi_219553520
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2025 18:57 schreef Willewa het volgende:

[..]
Heeft Chess een vriend dan? Dan idd zeker wel vreemd. Maar dacht van niet. Vergis je haar niet met Therese oid?
Seizoen 3, aflevering 19
Do 13 nov, 19:30

Vanaf 20:20
6 jaar een relatie, woont samen.
pi_219553548
quote:
7s.gif Op zondag 21 december 2025 19:21 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Seizoen 3, aflevering 19
Do 13 nov, 19:30

Vanaf 20:20
6 jaar een relatie, woont samen.
Oh wauw, idd, heb haar er verder nooit over gehoord en haar gedrag lijkt vanaf seconde 1 (op die voorstelling na dan dus ;p) héél single en wulps _O- Raar wijf dan :')
Leh-kùr
  maandag 22 december 2025 @ 08:08:12 #86
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_219557058
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 12:32 schreef Gia het volgende:

[..]
Dat kan niet hè! Hij moet iemand ruilen met iemand uit zijn bondje Julia en Lisa zitten geen van beiden in zijn bondje.

Het wordt dus Jesse, Roxy, Daisy of zichzelf tegen Lisa, want dat had hij toch beloofd!!!
ooh dat had ik deels gemist dan... na jah... als Julia maar de klos is }) })
... en huiver mee
  maandag 22 december 2025 @ 10:26:22 #87
3542 Gia
User under construction
pi_219557530
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 08:08 schreef Giggio het volgende:

[..]
ooh dat had ik deels gemist dan... na jah... als Julia maar de klos is }) })
Julia ruilen met Daisy! Oh, wat zal ze over de pis zijn!!
Maar goed, hij had het Lisa beloofd. Dus als hij woord houdt, wordt het waarschijnlijk Lisa met Daisy.
pi_219557554
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 10:26 schreef Gia het volgende:

[..]
Julia ruilen met Daisy! Oh, wat zal ze over de pis zijn!!
Maar goed, hij had het Lisa beloofd. Dus als hij woord houdt, wordt het waarschijnlijk Lisa met Daisy.
het zou de meest domme optie zijn
je wilt winnen met je bondje
dan haal je degene die het slimst is uit een ander bondje en zet je in je eigen bondje
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219557565
Ik denk dat ie Daisy spaart omdat die de vorige keer al moest wisselen. Zie hem er nog wel voor in staat om zelf te ruilen met Lisa :')
pi_219557610
De kijkcijfers van vorige week maandag:

Kijkdichtheid: 3,5 Marktaandeel: 13,2 Kijkcijfer: 589.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 17

Toch weer wat minder kijkers zo aan de start van vorige week.👎
Allemaal cabaretteketet!
pi_219559776
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 10:37 schreef KinKiJan het volgende:
Ik denk dat ie Daisy spaart omdat die de vorige keer al moest wisselen. Zie hem er nog wel voor in staat om zelf te ruilen met Lisa :')
Als het voorstukje op insta niet heeft plaatsgevonden vooraf het openen van het cadeau dan is Jesse gewisseld.
pi_219562058
quote:
7s.gif Op maandag 22 december 2025 15:11 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Als het voorstukje op insta niet heeft plaatsgevonden vooraf het openen van het cadeau dan is Jesse gewisseld.
ik zie spoilers
geen jesse
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219562344
Er is weer een keuken gewonnen @KinKiJan
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219562353
Zo tv oo sbs