Het is de bondgenoten he? Sjoemelen, elkaar een poot uitdraaien, potten shag beloven voor een finale plek. Kan allemaal, als Mercedes of wie dan ook toevallig een zak wokkels in hun handen had hadden ze ook snel even geloerd. Het ergste vind ik nog dat het om bezoek gaat en dat er een paar compleet uit hun panty gaan omdat Roland een potje jam heeft gelezen. Het was juist dat bondje (ook Diego die achterbakse klootzak) waarvan het bezoek afgenomen was. Als er één bondje het gegund zou moeten zijn is het de Gieren wel. De rest heeft er niet eens last van dat ze wonnen, hun bezoek is niet gecanceld, maar poehoe vals spelen, het had ze gesierd dat ze blij waren (zoals de rest) . Stelletje waardeloze kut gasten zijn het die daar ruzie over zoeken. Maar ja het was toevallig Roland dus Mercedes wil die gast zien creperen op welke manier dan ook, terwijl die sul haar alleen maar leuk vond, kut wijfquote:Op zaterdag 20 december 2025 21:42 schreef Cirilico het volgende:
En kennelijk vindt iedereen hier het normaal dat je afkijkt bij een benaderingsvraag? Valt me zwaar tegen van jullie.![]()
Sjoemelen = sjoemelen.
Ook in de Bondgenoten mag je in beginsel niet valsspelen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is de bondgenoten he? Sjoemelen, elkaar een poot uitdraaien, potten shag beloven voor een finale plek. Kan allemaal
Er werd toch ook niet bedrogen of gelogen, hij deed het net even slimmer.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:19 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ook in de Bondgenoten mag je in beginsel niet valsspelen.
Dat is iets heel anders liegen en bedriegen. Het scheelt iig dat er geen punten te verdienen vielen.
Nu je het zegt: was er niet een bondje (de Vossen??) die met producten in de hand stonden op de kamer? 🧐quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is de bondgenoten he? Sjoemelen, elkaar een poot uitdraaien, potten shag beloven voor een finale plek. Kan allemaal, als Mercedes of wie dan ook toevallig een zak wokkels in hun handen had hadden ze ook snel even geloerd. Het ergste vind ik nog dat het om bezoek gaat en dat er een paar compleet uit hun panty gaan omdat Roland een potje jam heeft gelezen. Het was juist dat bondje (ook Diego die achterbakse klootzak) waarvan het bezoek afgenomen was. Als er één bondje het gegund zou moeten zijn is het de Gieren wel. De rest heeft er niet eens last van dat ze wonnen, hun bezoek is niet gecanceld, maar poehoe vals spelen, het had ze gesierd dat ze blij waren (zoals de rest) . Stelletje waardeloze kut gasten zijn het die daar ruzie over zoeken. Maar ja het was toevallig Roland dus Mercedes wil die gast zien creperen op welke manier dan ook, terwijl die sul haar alleen maar leuk vond, kut wijf
Oh en ik denk dat als iemand een aantal producten mee hadden genomen naar de kamer dat dat ook geen consequentie had gehad, daar werd niets over gezegd. Het had al op de kamers kunnen liggen zelfs
Weet ik niet eigenlijk, maar als ze niet zolang ruzie hadden gemaakt over de verdeling zou er zomaar een aantal (niet ijskast) dingen op de kamers zijn beland. Dan was het gokken over de rest. En chocola is daar niet veilig dus gaat dat de kast in, ze jatten ook van elkaar.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:36 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Nu je het zegt: was er niet een bondje (de Vossen??) die met producten in de hand stonden op de kamer? 🧐
Het gekat om dat potje jam was gewoon persoonlijk, iemand anders? had er niks over gehoord.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:54 schreef Li0nHeart het volgende:
#teamRoland in deze hoor. Het is een spel, je doet alles om te winnen, en als de Febo niet ingrijpt is het dus absoluut geoorloofd. Die andere balen gewoon dat ze er zelf niet aan gedacht hebben, en dan is Roland een makkelijk slachtoffer.
Diégo is echt de grootste loser daar in de loods.
Extra lange uitzending zekerquote:
Idd, er werd nergens aangegeven dat het niet mocht. Daarbij komt dat Daisy ook zat te loeren, maar natuurlijk kreeg alleen zondebok Roland weer de volle laag. Bovendien had hij nooit in die split-second alles kunnen zien en geloof ik hem daarin ook dat hij alleen de jam had gezien. Helaas is het Roland, dus niemand gelooft hem, ook al vertelt hij de waarheid. Was het een Thomas geweest, dan hadden ze het wel direct aangenomen en was Mercedes niet zo tekeer gegaan. Tot slot heeft het in de kast kijken van Roland nul invloed gehad op de winst als je ziet wat iedereen heeft opgeschreven.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:54 schreef Li0nHeart het volgende:
#teamRoland in deze hoor. Het is een spel, je doet alles om te winnen, en als de Febo niet ingrijpt is het dus absoluut geoorloofd. Die andere balen gewoon dat ze er zelf niet aan gedacht hebben, en dan is Roland een makkelijk slachtoffer.
Diégo is echt de grootste loser daar in de loods.
Angelo valt me vies tegen, wat een weekdier is dat. Echt zo'n gast die met de meute meeloopt om zelf de populaire jongen van de klas te worden. Laten we eerlijk zijn dit gedrag wat sommige vertonen is echt basisschool.quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:50 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Idd, er werd nergens aangegeven dat het niet mocht. Daarbij komt dat Daisy ook zat te loeren, maar natuurlijk kreeg alleen zondebok Roland weer de volle laag. Bovendien had hij nooit in die split-second alles kunnen zien en geloof ik hem daarin ook dat hij alleen de jam had gezien. Helaas is het Roland, dus niemand gelooft hem, ook al vertelt hij de waarheid. Was het een Thomas geweest, dan hadden ze het wel direct aangenomen en was Mercedes niet zo tekeer gegaan. Tot slot heeft het in de kast kijken van Roland nul invloed gehad op de winst als je ziet wat iedereen heeft opgeschreven.
Er zitten daar echt een aantal vieze pestkoppen in de loods. Angelo kan er ook wat van op een meer slinkse onder de gordel manier (even met z'n droopy eyes tegen Roland benadrukken dat hij blij is voor iedereen in het gieren bondjes BEHALVE voor hem). Diego blijft nog wel steeds de grootste kneus. Niet alleen wat betreft Roland, maar in het geheel hoe hij zich daar gedraagt tegenover zijn bondje en andere mensen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is Chess trouwens vergeten dat ze een vriend heeft? Ik zie haar elke keer in de uitzendingen bij Thomas liggen, in zijn haar wrijven en in de avond een knuffel geven, zo stevig, dat ze nog net niet dwars door hem heen valt.![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 21 december 2025 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Angelo valt me vies tegen, wat een weekdier is dat. Echt zo'n gast die met de meute meeloopt om zelf de populaire jongen van de klas te worden. Laten we eerlijk zijn dit gedrag wat sommige vertonen is echt basisschool.
Hij keek letterlijk af. Maar goed. Next.quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Er werd toch ook niet bedrogen of gelogen, hij deed het net even slimmer.
Het neemt trieste vormen aan inderdaad, daar mag best op ingegrepen worden door de Feboquote:Op zondag 21 december 2025 03:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het begint steeds meer op pestgedrag te lijken naar Roland. Al die domme schapen zijn grote kuttekoppen dat ze er aan meedoen. Hij mag mssn anders/ apart zijn, maar dat geeft niemand een reden om hem zo te behandelen. Diego die boven hem hangt, zeer intimiderend, die had van mij een giga knal aan zijn kop gekregen, dan maar met rood eruit, maar je hoeft iemand niet fysiek aan te raken, geestelijke mishandeling/ vernedering keer op keer is ook mishandeling. Ik begin gewoon medelijden met die knul te krijgen
Als zijn ballen net zo groot zijn, als hij zijn mond heeftquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zou wel de stunt van dit programma zijnDat durft hij vast niet.
Al sloeg de reden nergens op , dat Roland tegen diego tekeer gingquote:Op zondag 21 december 2025 03:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het begint steeds meer op pestgedrag te lijken naar Roland. Al die domme schapen zijn grote kuttekoppen dat ze er aan meedoen. Hij mag mssn anders/ apart zijn, maar dat geeft niemand een reden om hem zo te behandelen. Diego die boven hem hangt, zeer intimiderend, die had van mij een giga knal aan zijn kop gekregen, dan maar met rood eruit, maar je hoeft iemand niet fysiek aan te raken, geestelijke mishandeling/ vernedering keer op keer is ook mishandeling. Ik begin gewoon medelijden met die knul te krijgen
Ik hoop het zoquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij Julia kiest eigenlijk
Die dan booswoest gaat zijn
echt hè - het programma wordt er niet leuker opquote:Op zondag 21 december 2025 11:07 schreef Nehalennia het volgende:
De reden dat Roland zo tekeer ging tegen Diego was omdat hij gefrustreerd was doordat er de zoveelste keer gezeik tegen hem was. Alles wat hij doet wordt negatief bekeken door dat goepje pesters want dat is het gewoon. Wat denken die snotneuzen wel niet dat ze zijn. Roland is niet dom en doorziet dat wel maar durft er niet voluit tegenin te gaan. Uiteindelijk liet hij zich gaan op de kamer en richtte zijn kwaadheid uitgerekend op Diego. En wat hij zei was raak want Diego is gewoon een en al negativiteit, helaas ging die nog even lekker door met het Roland pesten en psychisch intimeren. Walgelijk, mis Roma, Elche, Erik, Fatima ik vind dat er nu teveel irritante, negatieve en nietszeggende figuren in zitten
Dat kan niet hè! Hij moet iemand ruilen met iemand uit zijn bondje Julia en Lisa zitten geen van beiden in zijn bondje.quote:Op zondag 21 december 2025 11:40 schreef Giggio het volgende:
[..]
Ik hoop het zo
Julia voor Lisa omruilen
ben d'r klaar voor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(ben zo klaar met Julia)
quote:Op zondag 21 december 2025 10:59 schreef KinKiJan het volgende:
Allemaal gepikeerd over Roland, maar intussen tijdens de opdracht bij de haaien:
[ afbeelding ]
De haaien zaten met de pot jam op de kamer!! Te rekenen.quote:Op zondag 21 december 2025 00:45 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Hij keek letterlijk af. Maar goed. Next.
O ja, het waren de haaien! Ik dacht de Vossen.quote:Op zondag 21 december 2025 10:59 schreef KinKiJan het volgende:
Allemaal gepikeerd over Roland, maar intussen tijdens de opdracht bij de haaien:
[ afbeelding ]
Heeft Chess een vriend dan? Dan idd zeker wel vreemd. Maar dacht van niet. Vergis je haar niet met Therese oid?quote:Op zaterdag 20 december 2025 23:50 schreef MacDeMarco het volgende:
Is Chess trouwens vergeten dat ze een vriend heeft? Ik zie haar elke keer in de uitzendingen bij Thomas liggen, in zijn haar wrijven en in de avond een knuffel geven, zo stevig, dat ze nog net niet dwars door hem heen valt.![]()
Seizoen 3, aflevering 19quote:Op zondag 21 december 2025 18:57 schreef Willewa het volgende:
[..]
Heeft Chess een vriend dan? Dan idd zeker wel vreemd. Maar dacht van niet. Vergis je haar niet met Therese oid?
Oh wauw, idd, heb haar er verder nooit over gehoord en haar gedrag lijkt vanaf seconde 1 (op die voorstelling na dan dus ;p) héél single en wulpsquote:Op zondag 21 december 2025 19:21 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Seizoen 3, aflevering 19
Do 13 nov, 19:30
Vanaf 20:20
6 jaar een relatie, woont samen.
ooh dat had ik deels gemist dan... na jah... als Julia maar de klos isquote:Op zondag 21 december 2025 12:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat kan niet hè! Hij moet iemand ruilen met iemand uit zijn bondje Julia en Lisa zitten geen van beiden in zijn bondje.
Het wordt dus Jesse, Roxy, Daisy of zichzelf tegen Lisa, want dat had hij toch beloofd!!!
Julia ruilen met Daisy! Oh, wat zal ze over de pis zijn!!quote:Op maandag 22 december 2025 08:08 schreef Giggio het volgende:
[..]
ooh dat had ik deels gemist dan... na jah... als Julia maar de klos is![]()
het zou de meest domme optie zijnquote:Op maandag 22 december 2025 10:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Julia ruilen met Daisy! Oh, wat zal ze over de pis zijn!!
Maar goed, hij had het Lisa beloofd. Dus als hij woord houdt, wordt het waarschijnlijk Lisa met Daisy.
Als het voorstukje op insta niet heeft plaatsgevonden vooraf het openen van het cadeau dan is Jesse gewisseld.quote:Op maandag 22 december 2025 10:37 schreef KinKiJan het volgende:
Ik denk dat ie Daisy spaart omdat die de vorige keer al moest wisselen. Zie hem er nog wel voor in staat om zelf te ruilen met Lisa
ik zie spoilersquote:Op maandag 22 december 2025 15:11 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Als het voorstukje op insta niet heeft plaatsgevonden vooraf het openen van het cadeau dan is Jesse gewisseld.
Mooi op tijd voor het kerstdinerquote:Op maandag 22 december 2025 19:31 schreef greysbones het volgende:
Er is weer een keuken gewonnen @:Kinkijan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |