Dat is ook juist het bondje waarvan het bezoek werd afgepakt en eerlijk hebben teruggewonnen, ze zouden ook blij voor ze kunnen zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:48 schreef Chanel5 het volgende:
hmmm nu krijg ik de aanvechting haar een knal voor haar harses te geven
Liever niet, want dan gaat hij genieten met die piek in zijn pieeeeep.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik zou Diego als piek op die boom prikken![]()
Hij had het Lisa beloofd, dus…. Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:59 schreef Dotteke het volgende:
O jee een wisseling maandag
Fadi moet kiezen wie hij uit zijn bondje wil ruilen uit een ander bondje
Ik ook. Hij zei het moeilijk te vinden. We gaan het zien maandag 😉quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:12 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Hij had het Lisa beloofd, dus…. Ben benieuwd!
Ik neem aan dat hij Julia kiest eigenlijkquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:12 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Yup. Lisa (en de loods) gaat nu weten wat het woord van Fadi waard is.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:12 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Dat zou wel de stunt van dit programma zijnquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij Julia kiest eigenlijk
Die dan booswoest gaat zijn
Dat is een redelijke schatting toch? Veel nootjes zitten rond de 600 kcal.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:33 schreef Chanel5 het volgende:
nootjes 500 kilocalorien per 100 gram hahahahaha
grapjas die Salar
Ik denk niet dat hij met haar in een bondje wil zitten maar we gaan het zien.quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij Julia kiest eigenlijk
Die dan booswoest gaat zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |