neequote:Op maandag 22 december 2025 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar ik zou ook niet met Julia in 1 bondje willen zitten.
Heeft die Merlijn het straks weer gedaan natuurlijkquote:
Waarom zou Merlijn het zo zeggen? Tenzij ze dat zelf ook vindt. Beetje raar wel.quote:Op maandag 22 december 2025 20:13 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Heeft die Merlijn het straks weer gedaan natuurlijkEn Thé eerst beste vriendin spelen en dan te laf om zelf iets te zeggen.
Ja dit ja. Ze zal het vast goed bedoelen, maar die kan naast Roland gaan staan scheppen.quote:Op maandag 22 december 2025 20:13 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Heeft die Merlijn het straks weer gedaan natuurlijkEn Thé eerst beste vriendin spelen en dan te laf om zelf iets te zeggen.
Ik denk dat Fadi Mercedes wel leuk vindt.quote:Op maandag 22 december 2025 20:12 schreef Cirilico het volgende:
Domme wissel. Waarom doe je de nieuwe niet weg?
En wie de fuck wil Mercedes in zn bondje?![]()
En verder wens ik degene die hier over reclame gaat op het forum van alles toe.
Andersom misschien ook wel.quote:Op maandag 22 december 2025 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat Fadi Mercedes wel leuk vindt.
Zo te zien wel ja.quote:Op maandag 22 december 2025 20:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Andersom misschien ook wel.
Wie is Jessequote:Op maandag 22 december 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
jesse
de sterkste speler uit je bondje gooi je weg![]()
die hebben we al gezienquote:
Met Mercedesquote:Op maandag 22 december 2025 20:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Met wie heeft die fittie? Ik loop 1 reclameblok achter
Mercedesquote:Op maandag 22 december 2025 20:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Met wie heeft die fittie? Ik loop 1 reclameblok achter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 22 december 2025 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
Ik snap niks van de edits in deze aflevering.
Bij de kerstbomen stond iedereen gewoon zoals ze begonnen. Bij de ranking lieten ze de wissel al zien, en bij de schreeuwpartij van boven en beneden is de wissel nog niet op het scherm..lekker knippen en plakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nieuwe stagiaires aan het werk
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
kan nog hequote:Op maandag 22 december 2025 20:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Die rode kaart is ook een dode mus.
Vond ook zijn opmerking over de boom van de Vossen wel apart.quote:Op maandag 22 december 2025 19:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Interieur designer van Weer verliefd op je huis.
Prima designer, maar zo’n boom blijft natuurlijk een mening.
Maar Diego lult dan ook uit zijn nek. "Als er een bondjeswissel komt en hij niet uit dit bondje gehaald wordt, vraagt hij zijn 24 uur aan." Nou, blijkbaar gelul dus, want hij is niet gewisseld en blijft nog steeds.quote:Op maandag 22 december 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
Roland ook dom bezig
tegen Angelo zeggen dat hij Diego eruit wil
Marlijn liegt tegen Therese. Ze zegt dat ze het in het algemeen gezegd heeft tegen Roxy, dus dat 'mensen' haar ruiken. Maar ze heeft specifiek Therese en Chess genoemd als klagers.quote:Op maandag 22 december 2025 20:13 schreef schetterklep het volgende:
[..]
viel mij ook opquote:Op maandag 22 december 2025 19:49 schreef JJ76 het volgende:
Die foto van ranking, bondjes swap al bekend......
is het nieuwe opdonderenquote:Op maandag 22 december 2025 20:26 schreef greysbones het volgende:
Fadi constant met hou je bek dicht
vind hem wel erg naar praten
en zeker met weinig respect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |