quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
als iemand een linkje naar een recentere bingo heeft dan DM me even
Nou ja dan kan ik de OP daarmee updaten. Als TS zijnde.quote:
Gevinkte vinkjesquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
O, ik begrijp je.
Geen updates, ik heb twee vinkjes afgevinkt, maar zal pas morgenochtend een nieuwe update draaien
Podcast vincent is gevinkt, alleen nog niet bijgwerkt in deze.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:17 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Vreemd dat de podcast van Vincent nog rood is in de bingo. En qua smoesjes over van Gerwen waren ze gisteren ook aardig onderweg 'een moeilijk jaar, veel afgevallen, spiermassa'
Ja, beetje gezapig dit.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laat Mikkel deze leg maar winnen... Door naar volgende
Kunnen we alvast het avondeten voorbereidenquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja, en dan naar Mikkie Mensel. Woehoe!quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, en dan naar Mikkie Mensel. Woehoe!
Het is doorbijten deze week. We kunnen het!quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, en dan naar Mikkie Mensel. Woehoe!
Deze middagsessie is vooral absurd.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is doorbijten deze week. We kunnen het!
PUNT JAWELquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
55 Wie gooit een hoger toernooigemiddelde: Patrik Kovacs, Jesus Salate of Teemu Harju?
Kovacs 84,93
Harju 82,61
Salate 80,85
Gefeliciteerd.quote:
Laat de LSD maar weer staan voor vandaagquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:27 schreef BB-King het volgende:
Ik zie wel chemistry tussen Noa-Lynn en Jerrie.
Bloeit daar wat moois op?
Ik weet niet of Jerrie ook van de herenliefde is.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:27 schreef BB-King het volgende:
Ik zie wel chemistry tussen Noa-Lynn en Jerrie.
Bloeit daar wat moois op?
Ze is nogal ongemakkelijk, maar dat snap ik ook welquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:25 schreef de_boswachter het volgende:
Koert probeert wat van het interview te maken. NL zegt vrij weinig.
Nee, schijnt een vreselijk asociale autist te zijn. Een van de meest onsympathieke spelers die op het podium gewoon stomdronken een act doet.quote:
Potverdoriequote:Op vrijdag 19 december 2025 15:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, schijnt een vreselijk asociale autist te zijn. Een van de meest onsympathieke spelers die op het podium gewoon stomdronken een act doet.
Scheelt, Mickey is ook straallazarus meestalquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, schijnt een vreselijk asociale autist te zijn. Een van de meest onsympathieke spelers die op het podium gewoon stomdronken een act doet.
quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is Noa niet al van de vrouwenliefde?quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:29 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik weet niet of Jerrie ook van de herenliefde is.
Was dat toen hij een boete kreeg omdat hij de sport in diskrediet bracht oid?quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mikkie stond vorige WK of die daarvoor of die daarvoor echt stomdronken op podium. Absurd
Dit is echt een stomdronken duelquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Scheelt, Mickey is ook straallazarus meestal
Dat interview achterafquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mikkie stond vorige WK of die daarvoor of die daarvoor echt stomdronken op podium. Absurd
Kan ook, geen idee.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Is Noa niet al van de vrouwenliefde?
Dat is al vijf jaar terug volgens mijquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie wel wat verschillen in uiterlijk.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:34 schreef BB-King het volgende:
Is die Amerikaan familie van Bill trouwens?
Is z'n broer. En Micky is de broer van Nigelquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:34 schreef BB-King het volgende:
Is die Amerikaan familie van Bill trouwens?
A man can dreamquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:36 schreef BB-King het volgende:
Ik zie het al.
Mansell haalt de kerst niet.
Is ie ziek?quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:36 schreef BB-King het volgende:
Ik zie het al.
Zal ik tegen die leeftijd ook wel hebben.quote:
Dan heb je het wel gehaald dat is ook watquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zal ik tegen die leeftijd ook wel hebben.
Fijn vooruitzicht?quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zal ik tegen die leeftijd ook wel hebben.
Dolfijn.quote:
Waarom? Ligt ie niet recht?quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze is nogal ongemakkelijk, maar dat snap ik ook wel
Van Persie ook niet als hij dit weekend weer verliest.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:36 schreef BB-King het volgende:
Ik zie het al.
Zit die herinnering aan vroeger er nog?quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom? Ligt ie niet recht?
Normaal doen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom? Ligt ie niet recht?
Hadden ze dat maar gezegd jaquote:
Misschien dat Koert het even kan vragen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:44 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Zit die herinnering aan vroeger er nog?
MvG heeft ook gewoon gelijk. En Belgen die janken blijven een leuke rubriekquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.instagram.com(...)d99-edb94dd796fb&g=5
Van Gerwen maakt korte metten met De Decker. En sowieso: als Iejen White in het hol van de leeuw een Euro Tour-finale met 8-7 van Van Gerwen kan winnen, kan iedereen het.
Dat is toch niet zo gek in maar 4 gespeelde legsquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zat net even te kijken naar de hoogste finish van deze beide geweldenaren: 51 - 50![]()
Inmiddels 120 voor Mansell natuurlijk
Nee maar vond het grappig dat het zo dicht bij elkaar zat. Ook omdat er een nostra-vraag over isquote:Op vrijdag 19 december 2025 16:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo gek in maar 4 gespeelde legs
Ah, ok.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar vond het grappig dat het zo dicht bij elkaar zat. Ook omdat er een nostra-vraag over is
Jammer van de loting.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb veel zin in Gurney - Greaves maar ik houd op basis van haar eerder PDC-wk-optreden en de jeugdwkfinale tegen Van Veen ook rekening met een scenario dat het gewoon 3-0 voor Gurney wordt.
Een tiebreak bij dit duel zou verschrikkelijk zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:06 schreef de_boswachter het volgende:
Als kiezen tussen aids en scheurbuik een wedstrijd was…
Hij heeft een paar maanden geleden met Steve Beaton op de MODUS internationale koppels gegooid, niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Komt Lewis nog een keertje terug?
Nee ook nietquote:Op vrijdag 19 december 2025 16:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Komt Lewis nog een keertje terug?
Vraag maar aan Adam Sevada, die woont daar.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou Gates ook vaak bij Dunkin Donuts lunchen?
Dat heet Dunkin' tegenwoordig.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ziet er wedstrijdfit uit.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:wienerschnitzels
is de paus katholiek?quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je moet hem eens zien tegen Peter Manleyquote:Op vrijdag 19 december 2025 16:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ziet er wedstrijdfit uit.
Manley was dan ook wel een nare manquote:Op vrijdag 19 december 2025 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet hem eens zien tegen Peter Manley![]()
Zeeâh zekâh!quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Manley was dan ook wel een nare man
Niet echt voorkeur eigenlijk. Maar okee, Gates, primaquote:
Zolang ie er dan volgende ronde alsnog uit gaat. Tenzij ie tegen Meikle ofzo speeltquote:
Aspinall of Ilagan.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zolang ie er dan volgende ronde alsnog uit gaat. Tenzij ie tegen Meikle ofzo speelt
Een parodie op een darter kan niet de halve finale van de Grand Slam of Darts halen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:17 schreef BB-King het volgende:
Typisch Mickey Mansell.
Een parodie van een darter op het podium.
Gelukkig raakt ie dat geld komend jaar wel kwijt. Maar dan ben je er nog niet. Hij heeft elk jaar wel 1 of 2 pro tours waar ie minstens tot de halve finale komtquote:Op vrijdag 19 december 2025 16:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een parodie op een darter kan niet de halve finale van de Grand Slam of Darts halen.
Vloergod/aids vult u maar in wat u wilquote:Op vrijdag 19 december 2025 16:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarom blijft die man zich maar voor het WK plaatsen?
https://www.dartsrankings.com/breakdown?oom=big&p=87&sort=descquote:Op vrijdag 19 december 2025 16:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarom blijft die man zich maar voor het WK plaatsen?
Nee.quote:
Op de een of andere manier denk ik al jaren dat Mansell een nudist is.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Is smerige steenpuist Mansell er al uit getrokken?
Trustequote:
Omdat hij de meest witte kale darter isquote:Op vrijdag 19 december 2025 16:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Op de een of andere manier denk ik al jaren dat Mansell een nudist is.
Hij ziet ook dubbel.quote:
Ja.quote:
700 posts van jou en daar mis je niks aan?quote:
Dat klopt.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:23 schreef mitt het volgende:
[..]
700 posts van jou en daar mis je niks aan?
quote:
Laatste keer dat ik heb gedart had ik een 115-darter geloof ik.quote:
Volgens mij vinden ze het ook helemaal niet leuk om deze wedstrijd te spelen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:30 schreef Doevelaer het volgende:
Ik dacht dat ik dartsen leuk vond om naar te kijken, maar deze wedstrijd doet mij twijfelen
Ik ben even boodschappen gaan doenquote:Op vrijdag 19 december 2025 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is dat ik er iets naast doe anders had je me moeten wegdragen in een kist
Staat het tafeltje nog?quote:
Scheelde niet veel of het was avond dankzij Gates en Mansell.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nu Jozua Steen dan maar. Wel fascinerend dat een van de outsiders in de eerste ronde een middagduel heeft.
Die Gemma heeft hier ook helemaal niks te zoeken. Veel te veel tickets voor vrouwen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nu Jozua Steen dan maar. Wel fascinerend dat een van de outsiders in de eerste ronde een middagduel heeft.
Ik vind Noa Lynn lekkerderquote:Op vrijdag 19 december 2025 16:46 schreef BB-King het volgende:
Is Gemma een beetje een lekker wijf?
Nog nooit van gehoord.
Vijf plekken voor de Tourkaarthouders dit jaar vind ik problematischer.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Gemma heeft hier ook helemaal niks te zoeken. Veel te veel tickets voor vrouwen.
PDC is net de FIFA met al die loller-deelnemers.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Gemma heeft hier ook helemaal niks te zoeken. Veel te veel tickets voor vrouwen.
Hier is de Decker het volledig mee eensquote:Op vrijdag 19 december 2025 16:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
PDC is net de FIFA met al die loller-deelnemers.
Dit zijn binnenkomers.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:49 schreef Zipportal het volgende:
Hou je smerige Limburgse rotbek, Sjerry.
quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:45 schreef TweedeKlum het volgende:
Deze transitie is niet echt gelukt.
Ik zeg ook altijd lekker man tegen zowel mannen als vrouwen.quote:
Gaat gewoon winnen.quote:
Ik mis een skibril en een dansje.quote:
Vorig jaar nog op gestemdquote:
Wel een beetje raarquote:
Er wordt hard aan gewerkt zie ikquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik denk dat alleen Gemma Hayter nog onder het gemiddelde van Ashton kan duiken.
Dat is de Women Series ookquote:Op vrijdag 19 december 2025 16:56 schreef mitt het volgende:
Hayter ziet er uit als iemand die door een gewonnen prijsvraag mee mag doen.
Ik denk dat ONZE STIJN niet minder is dan deze Hayterquote:Op vrijdag 19 december 2025 16:54 schreef The_Undertone het volgende:
Hier had Jimmy van Schie moeten staan; of Poepzor
Maar bij 69 maakt het niet uit of je er onder of boven zit.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:57 schreef BB-King het volgende:
Zou Gemma de 69 gemiddeld halen?
Zit er nu nog onder.
Of 6 7quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:57 schreef BB-King het volgende:
Zou Gemma de 69 gemiddeld halen?
Zit er nu nog onder.
Stijn is een te trage darterquote:Op vrijdag 19 december 2025 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat ONZE STIJN niet minder is dan deze Hayter
Misschien heeft hij wel een harde Rock door Hayter.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Rock zit er ook nog niet echt in.
Dat denk ik ook, en wat denk je van die van Hayter?quote:
Satanisch?quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:58 schreef The_Undertone het volgende:
Ze ziet er uit als iemand die religieuze plechtigheden opluistert.
Een Hayter-lover als het warequote:Op vrijdag 19 december 2025 16:59 schreef mitt het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een harde Rock door Hayter.
beidenquote:
Dat ligt aan je tegenstanderquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je hoeft niet op niveau te zijn als topdarter om te winnen in de eerste ronde
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:02 schreef BB-King het volgende:
Josh Rock gaat als een kei zeggen ze.
Ingestudeerd grapje.
In België zeggen we hij is KEIgoedquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:02 schreef BB-King het volgende:
Ingestudeerd grapje.
quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:02 schreef BB-King het volgende:
Ingestudeerd grapje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |