Scheelde niet veel of het was avond dankzij Gates en Mansell.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nu Jozua Steen dan maar. Wel fascinerend dat een van de outsiders in de eerste ronde een middagduel heeft.
Die Gemma heeft hier ook helemaal niks te zoeken. Veel te veel tickets voor vrouwen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nu Jozua Steen dan maar. Wel fascinerend dat een van de outsiders in de eerste ronde een middagduel heeft.
Ik vind Noa Lynn lekkerderquote:Op vrijdag 19 december 2025 16:46 schreef BB-King het volgende:
Is Gemma een beetje een lekker wijf?
Nog nooit van gehoord.
Vijf plekken voor de Tourkaarthouders dit jaar vind ik problematischer.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Gemma heeft hier ook helemaal niks te zoeken. Veel te veel tickets voor vrouwen.
PDC is net de FIFA met al die loller-deelnemers.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Gemma heeft hier ook helemaal niks te zoeken. Veel te veel tickets voor vrouwen.
Hier is de Decker het volledig mee eensquote:Op vrijdag 19 december 2025 16:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
PDC is net de FIFA met al die loller-deelnemers.
Dit zijn binnenkomers.quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:49 schreef Zipportal het volgende:
Hou je smerige Limburgse rotbek, Sjerry.
quote:Op vrijdag 19 december 2025 16:45 schreef TweedeKlum het volgende:
Deze transitie is niet echt gelukt.
Ik zeg ook altijd lekker man tegen zowel mannen als vrouwen.quote:
Gaat gewoon winnen.quote:
Ik mis een skibril en een dansje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |