Gefeliciteerd.quote:
Laat de LSD maar weer staan voor vandaagquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:27 schreef BB-King het volgende:
Ik zie wel chemistry tussen Noa-Lynn en Jerrie.
Bloeit daar wat moois op?
Ik weet niet of Jerrie ook van de herenliefde is.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:27 schreef BB-King het volgende:
Ik zie wel chemistry tussen Noa-Lynn en Jerrie.
Bloeit daar wat moois op?
Ze is nogal ongemakkelijk, maar dat snap ik ook welquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:25 schreef de_boswachter het volgende:
Koert probeert wat van het interview te maken. NL zegt vrij weinig.
Nee, schijnt een vreselijk asociale autist te zijn. Een van de meest onsympathieke spelers die op het podium gewoon stomdronken een act doet.quote:
Potverdoriequote:Op vrijdag 19 december 2025 15:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, schijnt een vreselijk asociale autist te zijn. Een van de meest onsympathieke spelers die op het podium gewoon stomdronken een act doet.
Scheelt, Mickey is ook straallazarus meestalquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, schijnt een vreselijk asociale autist te zijn. Een van de meest onsympathieke spelers die op het podium gewoon stomdronken een act doet.
quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |