quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
als iemand een linkje naar een recentere bingo heeft dan DM me even
Nou ja dan kan ik de OP daarmee updaten. Als TS zijnde.quote:
Gevinkte vinkjesquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
O, ik begrijp je.
Geen updates, ik heb twee vinkjes afgevinkt, maar zal pas morgenochtend een nieuwe update draaien
Podcast vincent is gevinkt, alleen nog niet bijgwerkt in deze.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:17 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Vreemd dat de podcast van Vincent nog rood is in de bingo. En qua smoesjes over van Gerwen waren ze gisteren ook aardig onderweg 'een moeilijk jaar, veel afgevallen, spiermassa'
Ja, beetje gezapig dit.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laat Mikkel deze leg maar winnen... Door naar volgende
Kunnen we alvast het avondeten voorbereidenquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja, en dan naar Mikkie Mensel. Woehoe!quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, en dan naar Mikkie Mensel. Woehoe!
Het is doorbijten deze week. We kunnen het!quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, en dan naar Mikkie Mensel. Woehoe!
Deze middagsessie is vooral absurd.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is doorbijten deze week. We kunnen het!
PUNT JAWELquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
55 Wie gooit een hoger toernooigemiddelde: Patrik Kovacs, Jesus Salate of Teemu Harju?
Kovacs 84,93
Harju 82,61
Salate 80,85
Gefeliciteerd.quote:
Laat de LSD maar weer staan voor vandaagquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:27 schreef BB-King het volgende:
Ik zie wel chemistry tussen Noa-Lynn en Jerrie.
Bloeit daar wat moois op?
Ik weet niet of Jerrie ook van de herenliefde is.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:27 schreef BB-King het volgende:
Ik zie wel chemistry tussen Noa-Lynn en Jerrie.
Bloeit daar wat moois op?
Ze is nogal ongemakkelijk, maar dat snap ik ook welquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:25 schreef de_boswachter het volgende:
Koert probeert wat van het interview te maken. NL zegt vrij weinig.
Nee, schijnt een vreselijk asociale autist te zijn. Een van de meest onsympathieke spelers die op het podium gewoon stomdronken een act doet.quote:
Potverdoriequote:Op vrijdag 19 december 2025 15:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, schijnt een vreselijk asociale autist te zijn. Een van de meest onsympathieke spelers die op het podium gewoon stomdronken een act doet.
Scheelt, Mickey is ook straallazarus meestalquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, schijnt een vreselijk asociale autist te zijn. Een van de meest onsympathieke spelers die op het podium gewoon stomdronken een act doet.
quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is Noa niet al van de vrouwenliefde?quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:29 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik weet niet of Jerrie ook van de herenliefde is.
Was dat toen hij een boete kreeg omdat hij de sport in diskrediet bracht oid?quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mikkie stond vorige WK of die daarvoor of die daarvoor echt stomdronken op podium. Absurd
Dit is echt een stomdronken duelquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Scheelt, Mickey is ook straallazarus meestal
Dat interview achterafquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mikkie stond vorige WK of die daarvoor of die daarvoor echt stomdronken op podium. Absurd
Kan ook, geen idee.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Is Noa niet al van de vrouwenliefde?
Dat is al vijf jaar terug volgens mijquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie wel wat verschillen in uiterlijk.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:34 schreef BB-King het volgende:
Is die Amerikaan familie van Bill trouwens?
Is z'n broer. En Micky is de broer van Nigelquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:34 schreef BB-King het volgende:
Is die Amerikaan familie van Bill trouwens?
A man can dreamquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:36 schreef BB-King het volgende:
Ik zie het al.
Mansell haalt de kerst niet.
Is ie ziek?quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:36 schreef BB-King het volgende:
Ik zie het al.
Zal ik tegen die leeftijd ook wel hebben.quote:
Dan heb je het wel gehaald dat is ook watquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zal ik tegen die leeftijd ook wel hebben.
Fijn vooruitzicht?quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zal ik tegen die leeftijd ook wel hebben.
Dolfijn.quote:
Waarom? Ligt ie niet recht?quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze is nogal ongemakkelijk, maar dat snap ik ook wel
Van Persie ook niet als hij dit weekend weer verliest.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:36 schreef BB-King het volgende:
Ik zie het al.
Zit die herinnering aan vroeger er nog?quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom? Ligt ie niet recht?
Normaal doen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom? Ligt ie niet recht?
Hadden ze dat maar gezegd jaquote:
Misschien dat Koert het even kan vragen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:44 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Zit die herinnering aan vroeger er nog?
MvG heeft ook gewoon gelijk. En Belgen die janken blijven een leuke rubriekquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.instagram.com(...)d99-edb94dd796fb&g=5
Van Gerwen maakt korte metten met De Decker. En sowieso: als Iejen White in het hol van de leeuw een Euro Tour-finale met 8-7 van Van Gerwen kan winnen, kan iedereen het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |