Is Noa niet al van de vrouwenliefde?quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:29 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik weet niet of Jerrie ook van de herenliefde is.
Was dat toen hij een boete kreeg omdat hij de sport in diskrediet bracht oid?quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mikkie stond vorige WK of die daarvoor of die daarvoor echt stomdronken op podium. Absurd
Dit is echt een stomdronken duelquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Scheelt, Mickey is ook straallazarus meestal
Dat interview achterafquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mikkie stond vorige WK of die daarvoor of die daarvoor echt stomdronken op podium. Absurd
Kan ook, geen idee.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Is Noa niet al van de vrouwenliefde?
Dat is al vijf jaar terug volgens mijquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie wel wat verschillen in uiterlijk.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:34 schreef BB-King het volgende:
Is die Amerikaan familie van Bill trouwens?
Is z'n broer. En Micky is de broer van Nigelquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:34 schreef BB-King het volgende:
Is die Amerikaan familie van Bill trouwens?
A man can dreamquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:36 schreef BB-King het volgende:
Ik zie het al.
Mansell haalt de kerst niet.
Is ie ziek?quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:36 schreef BB-King het volgende:
Ik zie het al.
Zal ik tegen die leeftijd ook wel hebben.quote:
Dan heb je het wel gehaald dat is ook watquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zal ik tegen die leeftijd ook wel hebben.
Fijn vooruitzicht?quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zal ik tegen die leeftijd ook wel hebben.
Dolfijn.quote:
Waarom? Ligt ie niet recht?quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze is nogal ongemakkelijk, maar dat snap ik ook wel
Van Persie ook niet als hij dit weekend weer verliest.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:36 schreef BB-King het volgende:
Ik zie het al.
Zit die herinnering aan vroeger er nog?quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom? Ligt ie niet recht?
Normaal doen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom? Ligt ie niet recht?
Hadden ze dat maar gezegd jaquote:
Misschien dat Koert het even kan vragen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:44 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Zit die herinnering aan vroeger er nog?
MvG heeft ook gewoon gelijk. En Belgen die janken blijven een leuke rubriekquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.instagram.com(...)d99-edb94dd796fb&g=5
Van Gerwen maakt korte metten met De Decker. En sowieso: als Iejen White in het hol van de leeuw een Euro Tour-finale met 8-7 van Van Gerwen kan winnen, kan iedereen het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |