Is Noa niet al van de vrouwenliefde?quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:29 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik weet niet of Jerrie ook van de herenliefde is.
Was dat toen hij een boete kreeg omdat hij de sport in diskrediet bracht oid?quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mikkie stond vorige WK of die daarvoor of die daarvoor echt stomdronken op podium. Absurd
Dit is echt een stomdronken duelquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Scheelt, Mickey is ook straallazarus meestal
Dat interview achterafquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mikkie stond vorige WK of die daarvoor of die daarvoor echt stomdronken op podium. Absurd
Kan ook, geen idee.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Is Noa niet al van de vrouwenliefde?
Dat is al vijf jaar terug volgens mijquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie wel wat verschillen in uiterlijk.quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:34 schreef BB-King het volgende:
Is die Amerikaan familie van Bill trouwens?
Is z'n broer. En Micky is de broer van Nigelquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:34 schreef BB-King het volgende:
Is die Amerikaan familie van Bill trouwens?
A man can dreamquote:Op vrijdag 19 december 2025 15:36 schreef BB-King het volgende:
Ik zie het al.
Mansell haalt de kerst niet.
Is ie ziek?quote:Op vrijdag 19 december 2025 15:36 schreef BB-King het volgende:
Ik zie het al.
Mansell haalt de kerst niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |