SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
ja denk ik thai die dat getypt heeftquote:Op woensdag 17 december 2025 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die chat kan ook niet zo goed Engels.
I SPIEK INGLISJ VERRIE WEL.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk ik thai die dat getypt heeft
Maar niet zo snel, maar dat komt nog wel.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
I SPIEK INGLISJ VERRIE WEL.
kost dat?quote:Op woensdag 17 december 2025 10:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Twee offertes gehad voor gevelreiniging. Toch best veel qua kosten
Ja, die komen er ook in waar nodig.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
kost dat?
krijg je dan ook verse voegen?
Zijn voegen altijd heel duur anders?quote:Op woensdag 17 december 2025 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
kost dat?
krijg je dan ook verse voegen?
thnxquote:Op woensdag 17 december 2025 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, die komen er ook in waar nodig.
Om en nabij 3k. Reinigen en impregneren en voegwerk.
Moet het bij jou ook?quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:47 schreef FettBoba het volgende:
[..]
Zijn voegen altijd heel duur anders?
Moeten is een groot woord. Maar het mag best gebeuren tussen nu en een paar jaar.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet het bij jou ook?
Je bent wel meteen voor 10-20 jaar klaar.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Moeten is een groot woord. Maar het mag best gebeuren tussen nu en een paar jaar.
Ik zie het in de wijk ook steeds vaker gebeuren bij soortgelijke huizen, ze knappen er wel van op.
Dacht nu weet ik iig alvast waar ik aan moet denken.
Ons huis is geschilderd voordat we het kochten, dat maakt ook een enorm verschil. Bij de buren zie je al het vuil op de gevel, bij ons eigenlijk niks.. alles spoelt er zo af met de regen. Scheelt schoonmaken.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Moeten is een groot woord. Maar het mag best gebeuren tussen nu en een paar jaar.
Ik zie het in de wijk ook steeds vaker gebeuren bij soortgelijke huizen, ze knappen er wel van op.
Dacht nu weet ik iig alvast waar ik aan moet denken.
Dit huis staat er al zo'n 42 jaar ik mag toch hopen dat ik er weer 40 jaar mee door kanquote:Op woensdag 17 december 2025 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je bent wel meteen voor 10-20 jaar klaar.
quote:Op woensdag 17 december 2025 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
Dit huis staat er al zo'n 42 jaar ik mag toch hopen dat ik er weer 40 jaar mee door kan
Maar dat is toch anders met zo'n houten berghutquote:Op woensdag 17 december 2025 10:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ons huis is geschilderd voordat we het kochten, dat maakt ook een enorm verschil. Bij de buren zie je al het vuil op de gevel, bij ons eigenlijk niks.. alles spoelt er zo af met de regen. Scheelt schoonmaken.
Huren heeft ook weleens voordelenquote:Op woensdag 17 december 2025 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn gevel is een zorg voor de verhuurder
Zekers. Ik zou er niet aan moeten denken om ook nog eens los te moeten sparen voor renovatie en onderhoud van een heleboel dingen in en om het huis.quote:
Had je kunnen weten dat het binnen regent in een openkeuken idd. maar er zitten geen kastjes ofzo onder de gootsteen?quote:
In mijn hoofd woon ik ook zo. In werkelijkheid nietquote:Op woensdag 17 december 2025 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dat is toch anders met zo'n houten berghut
euhm ja in mijn hoofd woon jij zo
[ afbeelding ]
Bal heeft het gekocht van degene die het heeft laten bouwen, zo heb ik begrepen. Dan koop je het waarschijnlijk zoals het gepland is en kun je alleen nog kleine wijzigingen maken zoals dingen niet in laten bouwen (zover ik weet).quote:Op woensdag 17 december 2025 11:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Had je kunnen weten dat het binnen regent in een openkeuken idd. maar er zitten geen kastjes ofzo onder de gootsteen?
Kon je geen wijzigingen doorgeven ofzo qua opstelling ed?
Firefly, een serie uit 2002 waar maar één seizoen van is. Het is jammer dat er niet meer seizoenen van zijn gemaakt want het is wel vermakelijk.quote:
nee in het bouwplan niet plus heb lang niet gerealiseerd dat het open zou blijvenquote:Op woensdag 17 december 2025 11:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Had je kunnen weten dat het binnen regent in een openkeuken idd. maar er zitten geen kastjes ofzo onder de gootsteen?
Kon je geen wijzigingen doorgeven ofzo qua opstelling ed?
Yes iddquote:Op woensdag 17 december 2025 11:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bal heeft het gekocht van degene die het heeft laten bouwen, zo heb ik begrepen. Dan koop je het waarschijnlijk zoals het gepland is en kun je alleen nog kleine wijzigingen maken zoals dingen niet in laten bouwen (zover ik weet).
Ligt eraan of je verwacht of mensen zelf gaan koken (is die mogelijkheid er?) anders voor servies en pannen. Drinkglazen?quote:Op woensdag 17 december 2025 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee in het bouwplan niet plus heb lang niet gerealiseerd dat het open zou blijven![]()
Keukenkastjes waren er niet bij inbegrepen. Twijfel nog of ik dat moet doen. weet niet hoeveel het toevoegt.
Klinkt ook wel logisch. Wist niet vanaf welk moment ze betrokken is geraakt.quote:Op woensdag 17 december 2025 11:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bal heeft het gekocht van degene die het heeft laten bouwen, zo heb ik begrepen. Dan koop je het waarschijnlijk zoals het gepland is en kun je alleen nog kleine wijzigingen maken zoals dingen niet in laten bouwen (zover ik weet).
vrij laat. Toen eigenlijk alleen nog de badkamers over waren waren , ramen, deuren en schilderwerkquote:Op woensdag 17 december 2025 11:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ligt eraan of je verwacht of mensen zelf gaan koken (is die mogelijkheid er?) anders voor servies en pannen. Drinkglazen?
En ook stukje uitstraling maar dat ben ik
[..]
Klinkt ook wel logisch. Wist niet vanaf welk moment ze betrokken is geraakt.
kostte dat ook rond de 3k?quote:Op woensdag 17 december 2025 11:21 schreef essnhills het volgende:
Ik heb hier van de zomer de gevel laten reinigen en opnieuw laten voegen. Is enorm opgeknapt.
Meeste huizen in de straat zijn gedaan deze zomer. Alle sociale huurwoningen gingen en toen ook een aantal van de koopwoningen, waaronder die van mij.
Is dat dan in die open ruimte?quote:Op woensdag 17 december 2025 11:33 schreef bitterbal het volgende:
voor servies en zo ga ik planken maken boven de keuken.
jaquote:Op woensdag 17 december 2025 11:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij een storm ligt het hele servies dan in de tuin?
Eerder richting 6k, maar dat ligt natuurlijk aan het oppervlakte van de gevel.quote:
voel je je al wat beter?quote:Op woensdag 17 december 2025 11:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eerder richting 6k, maar dat ligt natuurlijk aan het oppervlakte van de gevel.
Ik heb een hoekwoning, plat dak en aan 1 kant volledig gesloten op 1 mini raampje na. Dus ik heb veeeel gevel.
Hmm zou dat dan eerder in kastjes doen maar dat is mijn persoonlijke mening.quote:
Ik heb later nog 3 uurtjes geslapen. Maar dat is natuurlijk veel te kortquote:
en het gevoel in je longen?quote:Op woensdag 17 december 2025 11:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb later nog 3 uurtjes geslapen. Maar dat is natuurlijk veel te kort
Kijken of ik het red om mezelf naar de drogist te slepen voor hoestdrank zodat ik vannacht wel kan slapen
Dat valt op zich meequote:
misschien kan je hoestdrank met codeine krijgen? weet niet of ze dat nog verkopenquote:Op woensdag 17 december 2025 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat valt op zich mee
Het voelt meer geïrriteerd van het hoesten dan dat ik er echt last van heb. Hoest ook niet echt iets op ofzo. Maar ik kon gewoon niet stoppen met hoesten
deleteknopquote:Op woensdag 17 december 2025 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Opmerking van een collega: "Er is een snellere manier om de gegevens uit het programma te krijgen dan de instructie aangeeft".
Maar vervolgens niet laten weten hoe...![]()
Nee codeïne werkt niet goed met mijn medicatie. Dus moet een andere hoestdrank hebbenquote:Op woensdag 17 december 2025 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien kan je hoestdrank met codeine krijgen? weet niet of ze dat nog verkopen
Fixedquote:Op woensdag 17 december 2025 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sommige collega's mensen zijn ook te dom om te poepen, he.
Dat hoop ik niet.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
deleteknop
hop alle gegevens zijn er uit
Waarom de truc weggeven die jezelf overbodig maakt?quote:Op woensdag 17 december 2025 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Opmerking van een collega: "Er is een snellere manier om de gegevens uit het programma te krijgen dan de instructie aangeeft".
Maar vervolgens niet laten weten hoe...![]()
Ma ja, vermeld het dan totaal niet in de opmerkingen. En houdt het gewoon geheim.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom de truc weggeven die jezelf overbodig maakt?
M'n zus is druïde en die zegt altijd dat er weinig echt helpt tegen hoest. Misschien tijmsiroop? Is heel vies. Het ligt eraan of het een droge of vaste hoest is. Je kunt ook naar de apotheek gaan, die kijken mee met je andere medicatie.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee codeïne werkt niet goed met mijn medicatie. Dus moet een andere hoestdrank hebben
Het lijkt me ook vaak niet nodig er iets tegen te nemen?quote:Op woensdag 17 december 2025 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus is druïde en die zegt altijd dat er weinig echt helpt tegen hoest. Misschien tijmsiroop? Is heel vies. Het ligt eraan of het een droge of vaste hoest is. Je kunt ook naar de apotheek gaan, die kijken mee met je andere medicatie.
Als je er niet van kunt slapen is het wel heel kut.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Het lijkt me ook vaak niet nodig er iets tegen te nemen?
Was aan het kijken of die bronchostop wat is. Dat is ook met tijm.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus is druïde en die zegt altijd dat er weinig echt helpt tegen hoest. Misschien tijmsiroop? Is heel vies. Het ligt eraan of het een droge of vaste hoest is. Je kunt ook naar de apotheek gaan, die kijken mee met je andere medicatie.
Ik vind tijmsiroop lekkerquote:Op woensdag 17 december 2025 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hmm, ja, dat is wel waar. Het is dan wel fijn dat je in ieder geval het gevoel hebt dat je er iets aan doet.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je er niet van kunt slapen is het wel heel kut.
quote:Op woensdag 17 december 2025 12:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Het lijkt me ook vaak niet nodig er iets tegen te nemen?
Ja preciesquote:Op woensdag 17 december 2025 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je er niet van kunt slapen is het wel heel kut.
quote:Op woensdag 17 december 2025 12:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ja precies
Overdag hoesten prima
Maar ik heb nu maar 3 uurtjes geslapen en dat is voor mij echt veel en veel tekort. Nog zo'n nacht en dan ben ik in februari weer hersteld ofzo van het slaaptekort
zit het vast-ig?quote:Op woensdag 17 december 2025 12:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ja precies
Overdag hoesten prima
Maar ik heb nu maar 3 uurtjes geslapen en dat is voor mij echt veel en veel tekort. Nog zo'n nacht en dan ben ik in februari weer hersteld ofzo van het slaaptekort
Ik fysiek ookquote:Op woensdag 17 december 2025 12:47 schreef Recce het volgende:
[..]Ik had dat vorig jaar of zo. Toen was ik geestelijk ook rijp voor de schroothoop.
Nee dat idee heb ik niet. Voelt meer als irritatiequote:
Hmm..... dan is het idd tijmsiroopspul enzo om het 'zacht' te houden, dat het niet droog en ruw wordt ofzo...quote:Op woensdag 17 december 2025 12:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat idee heb ik niet. Voelt meer als irritatie
Hoop dat het helpt. Zo hoesten is niksquote:Op woensdag 17 december 2025 12:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee codeïne werkt niet goed met mijn medicatie. Dus moet een andere hoestdrank hebben
Soort van teaser voor een nieuwe film die uitkomt. Doet ze goed.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer een random appje van me moedertje![]()
Is kennelijk een rectificatie op een nog te ontvangen fysieke kerstkaart. Dat is handig. Je verzint het niet
Verwarming op 25 graden en kerst vieren in T-shirt en korte broek.quote:
Een vriendin van mij en een oud-collega hebben een handschrift dat heel erg op elkaar lijktquote:Op woensdag 17 december 2025 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer een random appje van me moedertje![]()
Is kennelijk een rectificatie op een nog te ontvangen fysieke kerstkaart. Dat is handig. Je verzint het niet
Verwarming werkt gelukkig gewoon nog hoor.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verwarming op 25 graden en kerst vieren in T-shirt en korte broek.
Goed punt. Maar je wil het toch ff testen met een nieuwe cv.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Verwarming werkt gelukkig gewoon nog hoor.
quote:Op woensdag 17 december 2025 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed punt. Maar je wil het toch ff testen met een nieuwe cv.
dat is totaal iets anders.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Soort van teaser voor een nieuwe film die uitkomt. Doet ze goed.Blijkbaar heb jij het niet van een vreemde, met je tussentijdse korte updates voordat er een uitgebreide travel snack volgt.
Als ik dat zou onderkennen dan zou je niet happen.quote:
En dat zou jammer zijn natuurlijkquote:Op woensdag 17 december 2025 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik dat zou onderkennen dan zou je niet happen.
Zeker, deze SC leeft op af en toe een beetje ophef. Dus dank voor je medewerking.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat zou jammer zijn natuurlijk
fophefquote:Op woensdag 17 december 2025 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker, deze SC leeft op af en toe een beetje ophef. Dus dank voor je medewerking.
dat zit beter dan er opquote:Op woensdag 17 december 2025 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit weer achter de laptop bitches.
quote:Op woensdag 17 december 2025 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit weer achter de laptop bitches.
Beter de laptop dan jijquote:
gebruiker past zich aan aan laptopquote:
Ja mijn laptop is ook traag iddquote:Op woensdag 17 december 2025 13:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
gebruiker past zich aan aan laptop
Er is hoestdrank in bestelling. Dat wat?quote:Op woensdag 17 december 2025 13:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goedemiddag, is er in deze kroeg nog drank te krijgen?
quote:Op woensdag 17 december 2025 13:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op woensdag 17 december 2025 13:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er is hoestdrank in bestelling. Dat wat?
quote:Op woensdag 17 december 2025 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nog altijd even hilarisch zie ik
gebruiken we het gewoon als aanmaaklimonadequote:Op woensdag 17 december 2025 13:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er is hoestdrank in bestelling. Dat wat?
Die longen weten niet wat ze overkomtquote:Op woensdag 17 december 2025 13:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
gebruiken we het gewoon als aanmaaklimonade
quote:
Hoestsiroop is net indiaas voedsel dusquote:Op woensdag 17 december 2025 13:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die longen weten niet wat ze overkomt
Maag en darmen ook niet
4:50 opstaan is toch best vroegquote:
t zijn zware tijden voor iedereen!quote:Op woensdag 17 december 2025 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Met Âmbar naar de Welkoop, krijgt hij helemaal geen koekje bij de kassa
Je hebt toch wel meteen flink stennis geschopt, mag ik hopen? Boodschappen op de grond gooien en weglopen zonder te betalen?quote:Op woensdag 17 december 2025 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Met Âmbar naar de Welkoop, krijgt hij helemaal geen koekje bij de kassa
Hee zwerver. Ja wat moet je nou met je leven op een middag als deze hequote:Op woensdag 17 december 2025 13:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zei heel hard: "Ja Âmbar je krijgt niet elke keer een koekje bij de kassa "quote:Op woensdag 17 december 2025 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt toch wel meteen flink stennis geschopt, mag ik hopen? Boodschappen op de grond gooien en weglopen zonder te betalen?
want?quote:
Zeker. Geen darts geen levenquote:Op woensdag 17 december 2025 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee zwerver. Ja wat moet je nou met je leven op een middag als deze he
Wordt zo smerig.quote:
Nog zes uur je adem inhouden.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zeker. Geen darts geen leven
Of een witte controller.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Om die reden koop ik ook nooit een witte computermuis.
Oh Hedwig is voor een groot deel wit. Kan bevestigen dat je daar ook alles op ziet.quote:
zwart wordt ook smerig maar dat zie je niet dus is eigenlijk veel erger want vies en onzichtbaarquote:
Boeiend als je het niet zo snel ziet lijkt het ook minder goor.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
zwart wordt ook smerig maar dat zie je niet dus is eigenlijk veel erger want vies en onzichtbaar
Wit interieur afschaffen kan ik mee levenquote:Op woensdag 17 december 2025 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Witte mensen? Ook afschaffen.
Wit interieur? Afschaffen.
Niets meer wit
Toen sliep ik nog niet eensquote:Op woensdag 17 december 2025 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4:50 opstaan is toch best vroeg
Is dat ook niet gewoon na een dag alweer smerig als je hem hebt gewassen?quote:
Woahquote:Op woensdag 17 december 2025 13:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoestsiroop is net indiaas voedsel dus
met de nadruk op lijktquote:Op woensdag 17 december 2025 14:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Boeiend als je het niet zo snel ziet lijkt het ook minder goor.
quote:Op woensdag 17 december 2025 14:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Is dat ook niet gewoon na een dag alweer smerig als je hem hebt gewassen?
Is ie gelijk niet wit meerquote:Op woensdag 17 december 2025 14:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Is dat ook niet gewoon na een dag alweer smerig als je hem hebt gewassen?
Leuk he een witte auto.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
Zou niet eens weten wanneer die voor het laatst gewassen is, dat heb ik al snel opgegeven!
Er is een verband met de hoestdrank in aantochtquote:Op woensdag 17 december 2025 14:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat zal vast niet van t partyen zijn geweest?
quote:
nee dat is wantenquote:
Ik heb de donkerblauwe wrap eraf gehaald omdat iemand mijn auto zou gaan spuiten. Daaronder was ie wit.quote:
daar zul je me sowieso niet zienquote:Op woensdag 17 december 2025 14:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
we misten je al in het dartsforum
Hier hebben ze liefste alles met munt-smaak.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Houden jullie ook van chips met azijn & zout smaak puur omdat het een vage intense smaakbeleving en mondgevoel geeft?
Of zijn jullie wel normaal?
Ik hoop vanavond ookquote:
Alles is in het thaisquote:Op woensdag 17 december 2025 14:13 schreef bitterbal het volgende:
@:kwiwi kan ik hier ook stroomkastjes mee blussen?
https://www.homepro.co.th/p/194528
quote:Op woensdag 17 december 2025 14:13 schreef bitterbal het volgende:
ik kan jouw tekst niet lezen, maar als ik zie type A- B ga ik uit van een schuimblusserquote:Brandblussers
Bewoners kunnen een woningbrand in principe zelf blussen mits die nog klein is. De brandweer adviseert daarvoor een brandblusser van 6 liter of 6 kilo in huis te hebben en die tweejaarlijks te laten keuren. Poederblussers zijn geschikt voor de meeste branden in woningen, maar het poeder tast elektronica aan en kan kortsluiting veroorzaken. Voor het blussen van elektrische apparatuur, en dus brand in de groepenkast, is alleen een kooldioxideblusser (CO2) geschikt.
Volgens mij heb ik een keer paprikachips zitten eten toen ik op dit ding zat te werken.quote:
Daarom ook dat we je mistenquote:Op woensdag 17 december 2025 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar zul je me sowieso niet zien
..en?quote:
Ik ben wel normaal. Dip m'n zoute chips gewoon in de melk, zoals het hoort.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Houden jullie ook van chips met azijn & zout smaak puur omdat het een vage intense smaakbeleving en mondgevoel geeft?
Iewlquote:Op woensdag 17 december 2025 14:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier hebben ze liefste alles met munt-smaak.
quote:Op woensdag 17 december 2025 14:13 schreef bitterbal het volgende:
nee, ik hou er niet zo van.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja dat wil ik ookquote:Op woensdag 17 december 2025 14:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier hebben ze liefste alles met munt-smaak.
Paprikachipsquote:Op woensdag 17 december 2025 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een keer paprikachips zitten eten toen ik op dit ding zat te werken.
oh ze hebben engels optiequote:Op woensdag 17 december 2025 14:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alles is in het thaisMaar zou schuimblusser doen, die kun je ook nog voor personen gebruiken. CO2 blusser is ook voor electra maar dat kun je niet voor personen gebruiken, maar dat weten mensen niet dus zo eentje beter niet ophangen. Poederblusser zou ook kunnen, maar dat maakt meer kapot dan nodig.
Salt & vinegar chips is leven.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
geen enkele is ideaal denk ik. Hoop dat men het niet hoeft te gebruikenquote:Op woensdag 17 december 2025 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
ik kan jouw tekst niet lezen, maar als ik zie type A- B ga ik uit van een schuimblusser
wat wel beter is dan poeder, maar ook niet ideaal
mn mondhoeken beginnen al te krullen als ik eraan denkquote:Op woensdag 17 december 2025 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Salt & vinegar chips is leven.
CO2 blusser mag je alleen absoluut niet op mensen gebruiken. Als iemand per ongeluk vlam gevat heeft gaat iemand dat gewoon gebruiken natuurlijk, en dan heb je weer een volgend probleem.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
ik kan jouw tekst niet lezen, maar als ik zie type A- B ga ik uit van een schuimblusser
wat wel beter is dan poeder, maar ook niet ideaal
jep. en dus ook niet voor C fire involves energized electrical equipmentquote:Op woensdag 17 december 2025 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ze hebben engels optie![]()
DRY CHEMICAL FIRE EXTINGUISHER XFIRE 2A2B 10LB
DRY CHEMICAL FIRE EXTINGUISHER XFIRE 2A2B 10LB
Protects your life and loved ones with portable fire extinguisher from XFIRE. The extinguisher is made of high-quality material for durability. Also, the spray from the product will turn to powder-like particle to extinguish fire. It offers maximum effectiveness when using with fires caused by wood, paper, textile, rubber, oil, gas, and electronic devices.
Classes of Fire
Class A: Class A fires use flammable materials as their fuel source. Wood, fabric, paper, trash and plastics
Class B: Class B fire use flammable liquid or gas as its fuel base.
Class C: Class C fire involves energized electrical equipment
Properties
Portable fire extinguisher is intended for extinguishing or putting out fire in various premises and buildings.
Dry chemical fire extinguisher contains mono ammonium phosphate, increasing fire extinguish performance.
Pressure: 195 PSI, Discharge Time: 14 sec
Certified TIS standard
Easy to use according to international standards. Simply pull the safety pin, aim, squeeze, and point.
Product Usage
For extinguishing fire by pulling off the pin before use.
Should leave a proper space when extinguish fire.
misschien is het een poederblusser?
ja, dat moet je ook niet hebbenquote:Op woensdag 17 december 2025 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
CO2 blusser mag je alleen absoluut niet op mensen gebruiken. Als iemand per ongeluk vlam gevat heeft gaat iemand dat gewoon gebruiken natuurlijk, en dan heb je weer een volgend probleem.
Welke kleur?quote:Op woensdag 17 december 2025 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb de donkerblauwe wrap eraf gehaald omdat iemand mijn auto zou gaan spuiten. Daaronder was ie wit.
Ik rij nu al 2 jaar met een witte auto daardoor.
In de lente ga ik hem zelf wrappen naar een andere kleur.
Ja beter die niet ergens ophangen waar niet-getrainde mensen het kunnen pakkenquote:Op woensdag 17 december 2025 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
CO2 blusser mag je alleen absoluut niet op mensen gebruiken. Als iemand per ongeluk vlam gevat heeft gaat iemand dat gewoon gebruiken natuurlijk, en dan heb je weer een volgend probleem.
hmm die zullen dan wel extra duur zijn .quote:Op woensdag 17 december 2025 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep. en dus ook niet voor C fire involves energized electrical equipment
een afgebrand huis is duurderquote:Op woensdag 17 december 2025 14:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm die zullen dan wel extra duur zijn .
Ja het vuur verstikken. Maar ja als iemand een brandblusser ziet hangen zullen ze niet eerst naar een deken gaan zoeken (denk ik).quote:Op woensdag 17 december 2025 14:24 schreef gianni61 het volgende:
op mensen is een branddeken sowieso beter denk ik?
mooi oranjequote:Op woensdag 17 december 2025 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een keer paprikachips zitten eten toen ik op dit ding zat te werken.
ik mag in februari weer op cursus, dan zal ik het wel weer eens allemaal herhaald krijgenquote:Op woensdag 17 december 2025 14:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja het vuur verstikken. Maar ja als iemand een brandblusser ziet hangen zullen ze niet eerst naar een deken gaan zoeken (denk ik).
voorheen ook wel genaamd... babyblauwquote:Op woensdag 17 december 2025 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Frozen Blue.
Ik weet alleen nog niet hoe licht of donker.
Oh dat vind ik wel een mooi kleurtje.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Frozen Blue.
Ik weet alleen nog niet hoe licht of donker.
quote:Op woensdag 17 december 2025 14:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
voorheen ook wel genaamd... babyblauw
Nee zeker niet.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
voorheen ook wel genaamd... babyblauw
Mooie kleur wel, vind ik.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
Nee zeker niet.
Dat Frozen is een bepaalde laksoort.
Ik wil geen babyblauw.
Meer zoiets
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
als ik google open op frozen blue krijg ik toch echt de jurk van Elzaquote:Op woensdag 17 december 2025 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
Nee zeker niet.
Dat Frozen is een bepaalde laksoort.
Ik wil geen babyblauw.
Meer zoiets
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Als google het zegt...quote:Op woensdag 17 december 2025 14:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik google open op frozen blue krijg ik toch echt de jurk van Elza
jaquote:
En ik zie bijna alleen maar bmw's.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik google open op frozen blue krijg ik toch echt de jurk van Elza
Huidhonger? Mint chocola?quote:Op woensdag 17 december 2025 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
ik heb weer een trek die ik niet kan stillen
#storyofmylifequote:Op woensdag 17 december 2025 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Cavia eraquote:Op woensdag 17 december 2025 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier viel het wel op.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Denk je dat het opvalt als ik mijn beoordelingsformulier van vorig jaar recycle?
Ja ik ook.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit krijg ik bij Frozen blue
leuk boodschappenwagentjequote:Op woensdag 17 december 2025 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
MKquote:
Heb jij mijn leidinggevende? Want het zijn weer anderen dan de vorige keerquote:
Daaromquote:
Jammer van de Nederlandse kerstreclame van Aldiquote:
Met Andy toch?quote:Op woensdag 17 december 2025 14:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jammer van de Nederlandse kerstreclame van Aldi![]()
Heb vanochtend nog nieuwe aflevering van hun real life soap gekeken.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en Melissa plus twee dochters
okequote:Op woensdag 17 december 2025 14:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daaromomdat het zo is
enzulks
waarom? ik heb hem niet gezienquote:Op woensdag 17 december 2025 14:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jammer van de Nederlandse kerstreclame van Aldi![]()
Ik had ze ouder ingeschat dan ze zijn.quote:
mooi blauw is niet lelijkquote:Op woensdag 17 december 2025 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Andy vd Meyde zit er in. Dat is voor mij al reden genoeg om die reclame niet leuk te vindenquote:Op woensdag 17 december 2025 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom? ik heb hem niet gezien
12&13 toch?quote:Op woensdag 17 december 2025 14:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had ze ouder ingeschat dan ze zijn.
Ja, maar ik dacht dat ze 16/17 waren.quote:
Geloof me maar. Dit is eenquote:
quote:Op woensdag 17 december 2025 14:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geloof me maar. Dit is een’dag
Awwwquote:Op woensdag 17 december 2025 14:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb dit jaar helemaal geen beoordelingsgesprek gehad, realiseer ik me nu
Ik ook nietquote:Op woensdag 17 december 2025 14:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
samequote:Op woensdag 17 december 2025 14:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oeh, dat scheelde weinig! Ik zag geen vonken, dus het was net geen tail strike. Die hebben wel even wat na te bespreken.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:55 schreef bitterbal het volgende:
@:recce
kan je na spelen in flight simulator
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
quote:Op woensdag 17 december 2025 14:56 schreef bitterbal het volgende:
flight simulator was trouwens het eerste spel wat we thuis hadden toen mijn vader voor het eerst een pc had gekocht. Hij had er ook een joystick bij gekocht en samen speelde we dus flight simulator
hier komen ze in januari als het goed is.quote:
ja deed wel mijn best maar was wel duidelijk dat ik geen natuurlijk talent wasquote:Op woensdag 17 december 2025 15:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Oeh, dat scheelde weinig! Ik zag geen vonken, dus het was net geen tail strike. Die hebben wel even wat na te bespreken.
[..]Ging jij dan steeds neerstorten? Of deed je wel je best?
hier zelfs pas in februariquote:Op woensdag 17 december 2025 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier komen ze in januari als het goed is.
Mijn vader had ook al heel vroeg een computer met een joystick en Flight Simulator. Ik ging wel braaf netjes vliegen, maar mijn zus werd altijd boos als ze moest vliegen en dan ging ze die joystick mishandelen.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja deed wel mijn best maar was wel duidelijk dat ik geen natuurlijk talent was
Succes.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2025 15:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn vader had ook al heel vroeg een computer met een joystick en Flight Simulator. Ik ging wel braaf netjes vliegen, maar mijn zus werd altijd boos als ze moest vliegen en dan ging ze die joystick mishandelen.
Nee, ze vond er niets aan en dan ging ze altijd dingen saboteren. We hadden ook van die bestuurbare vliegers. Die kon je ook aan elkaar maken en dan had je een dubbeldekkervlieger met twee staarten. Maar dan moest mijn zus helpen bij het oplaten en dan bleef ze die staart vast houden waardoor ik niets kon.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2025 15:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, ze vond er niets aan en dan ging ze altijd dingen saboteren. We hadden ook van die bestuurbare vliegers. Die kon je ook aan elkaar maken en dan had je een dubbeldekkervlieger met twee staarten. Maar dan moest mijn zus helpen bij het oplaten en dan bleef ze die staart vast houden waardoor ik niets kon.
En nu is ze vliegtuigkaper?quote:Op woensdag 17 december 2025 15:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn vader had ook al heel vroeg een computer met een joystick en Flight Simulator. Ik ging wel braaf netjes vliegen, maar mijn zus werd altijd boos als ze moest vliegen en dan ging ze die joystick mishandelen.
Ik denk ik zomer 2019 voor het laatst.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wel over 2024. Maar een doelstellingengesprek over 2025 niet, dus hoe we in 2026 een beoordelingsgesprek gaan hebben over 2025. 🤷
Ja, volgens mij zijn broertjes en zusjes in het algemeen wel vrij irritant.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:10 schreef bitterbal het volgende:
ik merkte bij mijn vriendinnen altijd dat de zusjes of broertjes heel vervelend waren. En dan ging ik naar huis en had ik alles voor mezelf
quote:Op woensdag 17 december 2025 15:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ze was een soort Dee Dee van Dexters laboratory.
Je doelstelling voor volgend jaar ook veel met je hond lopen.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat heb je bereikt? Waar ben je trots op? Wat ging er goed?
Ik: hond
Ik was zo'n zusje.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:10 schreef bitterbal het volgende:
ik merkte bij mijn vriendinnen altijd dat de zusjes of broertjes heel vervelend waren. En dan ging ik naar huis en had ik alles voor mezelf
Pics van jou als zusjequote:
quote:Op woensdag 17 december 2025 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Er wordt warme chocolademelk voor me gemaakt.
Er wordt zo te zien goed voor je ze gezorgd?quote:Op woensdag 17 december 2025 15:21 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 17 december 2025 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Wel goed hoor. Kan alleen nog niet alles zelf.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:24 schreef STING het volgende:
[..]
Er wordt zo te zien goed voor je ze gezorgd?![]()
Hoe gaat het?
niks mis mee.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:28 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga lekker pizza bestellen kan me niks schelen
Wat voor pizza?quote:Op woensdag 17 december 2025 15:28 schreef Moeraskat het volgende:
Tijd om ge vieren met pizzaquote:Op woensdag 17 december 2025 15:28 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb mijn doelstellingen waarschijnlijk gehaald voor 2025
Hawaii denk ikquote:
Kan ik eigenlijk ook wel weer eens doen jaquote:Op woensdag 17 december 2025 15:28 schreef Moeraskat het volgende:
quote:
Ik had er zelf nauwelijks invloed opquote:Op woensdag 17 december 2025 15:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had voor 2025 geen doelstellingen en die heb ik allemaal gehaald.
Bestel je ook voor mij?quote:Op woensdag 17 december 2025 15:28 schreef Moeraskat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |