SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
ja denk ik thai die dat getypt heeftquote:Op woensdag 17 december 2025 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die chat kan ook niet zo goed Engels.
I SPIEK INGLISJ VERRIE WEL.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk ik thai die dat getypt heeft
Maar niet zo snel, maar dat komt nog wel.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
I SPIEK INGLISJ VERRIE WEL.
kost dat?quote:Op woensdag 17 december 2025 10:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Twee offertes gehad voor gevelreiniging. Toch best veel qua kosten
Ja, die komen er ook in waar nodig.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
kost dat?
krijg je dan ook verse voegen?
Zijn voegen altijd heel duur anders?quote:Op woensdag 17 december 2025 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
kost dat?
krijg je dan ook verse voegen?
thnxquote:Op woensdag 17 december 2025 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, die komen er ook in waar nodig.
Om en nabij 3k. Reinigen en impregneren en voegwerk.
Moet het bij jou ook?quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:47 schreef FettBoba het volgende:
[..]
Zijn voegen altijd heel duur anders?
Moeten is een groot woord. Maar het mag best gebeuren tussen nu en een paar jaar.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet het bij jou ook?
Je bent wel meteen voor 10-20 jaar klaar.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Moeten is een groot woord. Maar het mag best gebeuren tussen nu en een paar jaar.
Ik zie het in de wijk ook steeds vaker gebeuren bij soortgelijke huizen, ze knappen er wel van op.
Dacht nu weet ik iig alvast waar ik aan moet denken.
Ons huis is geschilderd voordat we het kochten, dat maakt ook een enorm verschil. Bij de buren zie je al het vuil op de gevel, bij ons eigenlijk niks.. alles spoelt er zo af met de regen. Scheelt schoonmaken.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Moeten is een groot woord. Maar het mag best gebeuren tussen nu en een paar jaar.
Ik zie het in de wijk ook steeds vaker gebeuren bij soortgelijke huizen, ze knappen er wel van op.
Dacht nu weet ik iig alvast waar ik aan moet denken.
Dit huis staat er al zo'n 42 jaar ik mag toch hopen dat ik er weer 40 jaar mee door kanquote:Op woensdag 17 december 2025 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je bent wel meteen voor 10-20 jaar klaar.
quote:Op woensdag 17 december 2025 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
Dit huis staat er al zo'n 42 jaar ik mag toch hopen dat ik er weer 40 jaar mee door kan
Maar dat is toch anders met zo'n houten berghutquote:Op woensdag 17 december 2025 10:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ons huis is geschilderd voordat we het kochten, dat maakt ook een enorm verschil. Bij de buren zie je al het vuil op de gevel, bij ons eigenlijk niks.. alles spoelt er zo af met de regen. Scheelt schoonmaken.
Huren heeft ook weleens voordelenquote:Op woensdag 17 december 2025 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn gevel is een zorg voor de verhuurder
Zekers. Ik zou er niet aan moeten denken om ook nog eens los te moeten sparen voor renovatie en onderhoud van een heleboel dingen in en om het huis.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |