Of een witte controller.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Om die reden koop ik ook nooit een witte computermuis.
Oh Hedwig is voor een groot deel wit. Kan bevestigen dat je daar ook alles op ziet.quote:
zwart wordt ook smerig maar dat zie je niet dus is eigenlijk veel erger want vies en onzichtbaarquote:
Boeiend als je het niet zo snel ziet lijkt het ook minder goor.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
zwart wordt ook smerig maar dat zie je niet dus is eigenlijk veel erger want vies en onzichtbaar
Wit interieur afschaffen kan ik mee levenquote:Op woensdag 17 december 2025 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Witte mensen? Ook afschaffen.
Wit interieur? Afschaffen.
Niets meer wit
Toen sliep ik nog niet eensquote:Op woensdag 17 december 2025 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4:50 opstaan is toch best vroeg
Is dat ook niet gewoon na een dag alweer smerig als je hem hebt gewassen?quote:
Woahquote:Op woensdag 17 december 2025 13:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoestsiroop is net indiaas voedsel dus
met de nadruk op lijktquote:Op woensdag 17 december 2025 14:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Boeiend als je het niet zo snel ziet lijkt het ook minder goor.
quote:Op woensdag 17 december 2025 14:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Is dat ook niet gewoon na een dag alweer smerig als je hem hebt gewassen?
Is ie gelijk niet wit meerquote:Op woensdag 17 december 2025 14:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Is dat ook niet gewoon na een dag alweer smerig als je hem hebt gewassen?
Leuk he een witte auto.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
Zou niet eens weten wanneer die voor het laatst gewassen is, dat heb ik al snel opgegeven!
Er is een verband met de hoestdrank in aantochtquote:Op woensdag 17 december 2025 14:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat zal vast niet van t partyen zijn geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |