Soort van teaser voor een nieuwe film die uitkomt. Doet ze goed.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer een random appje van me moedertje![]()
Is kennelijk een rectificatie op een nog te ontvangen fysieke kerstkaart. Dat is handig. Je verzint het niet
Verwarming op 25 graden en kerst vieren in T-shirt en korte broek.quote:
Een vriendin van mij en een oud-collega hebben een handschrift dat heel erg op elkaar lijktquote:Op woensdag 17 december 2025 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer een random appje van me moedertje![]()
Is kennelijk een rectificatie op een nog te ontvangen fysieke kerstkaart. Dat is handig. Je verzint het niet
Verwarming werkt gelukkig gewoon nog hoor.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verwarming op 25 graden en kerst vieren in T-shirt en korte broek.
Goed punt. Maar je wil het toch ff testen met een nieuwe cv.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Verwarming werkt gelukkig gewoon nog hoor.
quote:Op woensdag 17 december 2025 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed punt. Maar je wil het toch ff testen met een nieuwe cv.
dat is totaal iets anders.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Soort van teaser voor een nieuwe film die uitkomt. Doet ze goed.Blijkbaar heb jij het niet van een vreemde, met je tussentijdse korte updates voordat er een uitgebreide travel snack volgt.
Als ik dat zou onderkennen dan zou je niet happen.quote:
En dat zou jammer zijn natuurlijkquote:Op woensdag 17 december 2025 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik dat zou onderkennen dan zou je niet happen.
Zeker, deze SC leeft op af en toe een beetje ophef. Dus dank voor je medewerking.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat zou jammer zijn natuurlijk
fophefquote:Op woensdag 17 december 2025 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker, deze SC leeft op af en toe een beetje ophef. Dus dank voor je medewerking.
dat zit beter dan er opquote:Op woensdag 17 december 2025 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit weer achter de laptop bitches.
quote:Op woensdag 17 december 2025 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit weer achter de laptop bitches.
Beter de laptop dan jijquote:
gebruiker past zich aan aan laptopquote:
Ja mijn laptop is ook traag iddquote:Op woensdag 17 december 2025 13:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
gebruiker past zich aan aan laptop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |