samequote:Op woensdag 17 december 2025 14:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb dit jaar helemaal geen beoordelingsgesprek gehad, realiseer ik me nu
Oeh, dat scheelde weinig! Ik zag geen vonken, dus het was net geen tail strike. Die hebben wel even wat na te bespreken.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:55 schreef bitterbal het volgende:
@:recce
kan je na spelen in flight simulator
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
quote:Op woensdag 17 december 2025 14:56 schreef bitterbal het volgende:
flight simulator was trouwens het eerste spel wat we thuis hadden toen mijn vader voor het eerst een pc had gekocht. Hij had er ook een joystick bij gekocht en samen speelde we dus flight simulator
hier komen ze in januari als het goed is.quote:
ja deed wel mijn best maar was wel duidelijk dat ik geen natuurlijk talent wasquote:Op woensdag 17 december 2025 15:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Oeh, dat scheelde weinig! Ik zag geen vonken, dus het was net geen tail strike. Die hebben wel even wat na te bespreken.
[..]Ging jij dan steeds neerstorten? Of deed je wel je best?
hier zelfs pas in februariquote:Op woensdag 17 december 2025 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier komen ze in januari als het goed is.
Mijn vader had ook al heel vroeg een computer met een joystick en Flight Simulator. Ik ging wel braaf netjes vliegen, maar mijn zus werd altijd boos als ze moest vliegen en dan ging ze die joystick mishandelen.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja deed wel mijn best maar was wel duidelijk dat ik geen natuurlijk talent was
Succes.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2025 15:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn vader had ook al heel vroeg een computer met een joystick en Flight Simulator. Ik ging wel braaf netjes vliegen, maar mijn zus werd altijd boos als ze moest vliegen en dan ging ze die joystick mishandelen.
Nee, ze vond er niets aan en dan ging ze altijd dingen saboteren. We hadden ook van die bestuurbare vliegers. Die kon je ook aan elkaar maken en dan had je een dubbeldekkervlieger met twee staarten. Maar dan moest mijn zus helpen bij het oplaten en dan bleef ze die staart vast houden waardoor ik niets kon.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2025 15:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, ze vond er niets aan en dan ging ze altijd dingen saboteren. We hadden ook van die bestuurbare vliegers. Die kon je ook aan elkaar maken en dan had je een dubbeldekkervlieger met twee staarten. Maar dan moest mijn zus helpen bij het oplaten en dan bleef ze die staart vast houden waardoor ik niets kon.
En nu is ze vliegtuigkaper?quote:Op woensdag 17 december 2025 15:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn vader had ook al heel vroeg een computer met een joystick en Flight Simulator. Ik ging wel braaf netjes vliegen, maar mijn zus werd altijd boos als ze moest vliegen en dan ging ze die joystick mishandelen.
Ik denk ik zomer 2019 voor het laatst.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wel over 2024. Maar een doelstellingengesprek over 2025 niet, dus hoe we in 2026 een beoordelingsgesprek gaan hebben over 2025. 🤷
Ja, volgens mij zijn broertjes en zusjes in het algemeen wel vrij irritant.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:10 schreef bitterbal het volgende:
ik merkte bij mijn vriendinnen altijd dat de zusjes of broertjes heel vervelend waren. En dan ging ik naar huis en had ik alles voor mezelf
quote:Op woensdag 17 december 2025 15:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ze was een soort Dee Dee van Dexters laboratory.
Je doelstelling voor volgend jaar ook veel met je hond lopen.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat heb je bereikt? Waar ben je trots op? Wat ging er goed?
Ik: hond
Ik was zo'n zusje.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:10 schreef bitterbal het volgende:
ik merkte bij mijn vriendinnen altijd dat de zusjes of broertjes heel vervelend waren. En dan ging ik naar huis en had ik alles voor mezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |