Mooi. Kun je tenminste niet in het warme bad schijtenquote:
Ja, luie hond is het.quote:Op woensdag 17 december 2025 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
@:doevelaer kan ook wel weer eens met een postklassement komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een gezeik zeg. Allergisch my ass. Twee spuitjes, mensen minstens 5 meter afstand. Snowflakes. Pak die kutwesp zelf eens aan joh.quote:De 23-jarige Van der Velde maakte zijn debuut op het WK en was zichtbaar geëmotioneerd bij zijn opkomst. Een opkomst die weinigen snel zullen vergeten, want de debutant toverde een wespenspray tevoorschijn en begon daarmee te spuiten.
Een ludieke actie tegen de 'Ally Pally-wesp' die elk jaar de darters teistert op het podium.
"Het was als grapje bedoeld, maar ik heb er wel voor mij op de kloten gekregen. Mensen waren allergisch, dat kreeg ik na de eerste set te horen. Nou, sorry daarvoor."
Wat kan ik nou nog doen Arjanquote:Op woensdag 17 december 2025 10:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Leven heeft geen zin meer.
Mijn volgende kantoorafspraak staat voor 12 januari (lol)quote:Op woensdag 17 december 2025 09:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zo werkt het toch in die laatste week voor kerst.
Ook op veel plekken b.v. gemeentehuizen en andere instanties die 's middags al dicht zijn vanwege 'personeelsactiviteit' of die gewoonweg na 12/13u niet meer bereikbaar zijn.
Ik had gisteren mijn laatste kantoordag van het jaar. Volgende is nog niet ingepland.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn volgende kantoorafspraak staat voor 12 januari (lol)
Het is net de coronatijd op werk.
Het is ook gewoon depri, tegen de tijd dat je 's middags naar huis gaat is het gewoon al donker. Ook mokerdruk weer op de wegen laatste tijd.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn volgende kantoorafspraak staat voor 12 januari (lol)
Het is net de coronatijd op werk.
Snowflakes omdat ze een allergische reactie kregen, juist.quote:Op woensdag 17 december 2025 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een gezeik zeg. Allergisch my ass. Twee spuitjes, mensen minstens 5 meter afstand. Snowflakes. Pak die kutwesp zelf eens aan joh.
In before:quote:Op woensdag 17 december 2025 10:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik durf het echt niet meer aan om Raya nog in Pick Em te kiezen.
Dit is een compleet nest wat ergens al jarenlang in Ellie Pellie hangt. Tijd dat een hoornaarsgroep de toko overneemt daar. Kunnen we lachen.quote:Op woensdag 17 december 2025 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een gezeik zeg. Allergisch my ass. Twee spuitjes, mensen minstens 5 meter afstand. Snowflakes. Pak die kutwesp zelf eens aan joh.
Het is december, geen wespen meer te zien maar inderdaad: elk jaar tijdens dit WK vliegen ze overal rond.quote:Op woensdag 17 december 2025 11:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit is een compleet nest wat ergens al jarenlang in Ellie Pellie hangt. Tijd dat een hoornaarsgroep de toko overneemt daar. Kunnen we lachen.
Kut Britten. Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen.quote:Op woensdag 17 december 2025 11:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is december, geen wespen meer te zien maar inderdaad: elk jaar tijdens dit WK vliegen ze overal rond.
Stukje achterstallig Brits onderhoud.
De buitenwijken van Engeland zijn meer verpauperd dan die van Roemenië (lol)quote:Op woensdag 17 december 2025 11:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kut Britten. Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen.
Het zorgt ook wel voor vermaak dus snap het wel.quote:Op woensdag 17 december 2025 11:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Echt elk jaar klagen ze hierover. Blijkbaar geeft de eigenaar van Alexandra Palace zero fucks. De evenementen blijven gewoon komen.
Over Engeland hangt één groot deken van treurigheid.quote:Op woensdag 17 december 2025 11:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De buitenwijken van Engeland zijn meer verpauperd dan die van Roemenië (lol)
Gelukkig zijn ze uit de EU gestapt, dat heeft het allemaal opgelostquote:Op woensdag 17 december 2025 12:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Over Engeland hangt één groot deken van treurigheid.
Engeland is het meest overschatte land op aarde.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Over Engeland hangt één groot deken van treurigheid.
En als iemand zelf een spuitbusje meeneemt, nee dan heeft DIE het gedaanquote:Op woensdag 17 december 2025 11:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Echt elk jaar klagen ze hierover. Blijkbaar geeft de eigenaar van Alexandra Palace zero fucks. De evenementen blijven gewoon komen.
Lekker in het grauwe Trent-on-Stoketon genieten van een bord aardappelen en bonen met een lauw pintje moutensap.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Engeland is het meest overschatte land op aarde.
Ally Pally is an extremely old building, which makes it an incredibly great place for wasps to set up their nests during the Winter period. The main reason they come out at the Darts and Masters is simple: they’re going to “sleep” because its cold, but the darts and snooker generate an insane amount of temperature and light that makes wasps believe its time to wake up. The sweet smelling food and drink will also attract them in their droves.quote:Op woensdag 17 december 2025 11:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan moeten we maar hopen dat de Engelse politiek dit probleem voor ons wil oplossenquote:Op woensdag 17 december 2025 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ally Pally is an extremely old building, which makes it an incredibly great place for wasps to set up their nests during the Winter period. The main reason they come out at the Darts and Masters is simple: they’re going to “sleep” because its cold, but the darts and snooker generate an insane amount of temperature and light that makes wasps believe its time to wake up. The sweet smelling food and drink will also attract them in their droves.
The only way this will ever be solved is if Ally Pally can be upgraded to seal up all the places where wasps make their home [this will cost inordinate levels of money, something the owners don’t have because its basically a charity/preservation trust that manage it, hence why the car park doesn’t charge for parking but kindly asks for donations to maintain the building], or failing that, playing the Masters at a time when wasps aren’t setting up nests in the rafters of a roof.
Zo simpel ligt dat niet.
(en het is de Engelse variant van een monumentaal pand)
Tis dit jaar ook wel erger dan andere jaren heb ik t ideequote:Op woensdag 17 december 2025 11:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon maar 5 pond per uur rekenen voor parkeren. Geld stroomt zo binnen.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ally Pally is an extremely old building, which makes it an incredibly great place for wasps to set up their nests during the Winter period. The main reason they come out at the Darts and Masters is simple: they’re going to “sleep” because its cold, but the darts and snooker generate an insane amount of temperature and light that makes wasps believe its time to wake up. The sweet smelling food and drink will also attract them in their droves.
The only way this will ever be solved is if Ally Pally can be upgraded to seal up all the places where wasps make their home [this will cost inordinate levels of money, something the owners don’t have because its basically a charity/preservation trust that manage it, hence why the car park doesn’t charge for parking but kindly asks for donations to maintain the building], or failing that, playing the Masters at a time when wasps aren’t setting up nests in the rafters of a roof.
Zo simpel ligt dat niet.
Ja zo simpel is dat dus niet, maar een verdelger inzetten tijdens een periode waar er 100k mensen zijn lijkt mij wel slim inderdaad.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon maar 5 pond per uur rekenen voor parkeren. Geld stroomt zo binnen.
Of je zet een verdelger in tijdens deze periodes. Met wat warmtecamera's vind je de nesten wel. Nogmaals zero fucks were given.
quote:
Al besproken! (een paar dagen geledenquote:Op woensdag 17 december 2025 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo simpel ligt dat niet.
Ik ga straks even sporten en dan wat zaken afwerken waar ik tijdens een middag en avondsessie niet aan toe kom. het is zo weer 20:00 uur.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hele middag maar Bean kijken als alternatief?
Ja weet ik daarom kon ik deze ook vinden, maar ik kon jouw post in mycroft niet vinden anders had ik je gequote!quote:Op woensdag 17 december 2025 13:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Al besproken! (een paar dagen geleden)
Zes maar?!quote:Op woensdag 17 december 2025 13:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jongens toch. Hierna weer zes dagen middag- en avonddarts.
Heb je het Springerfiasco al een plekje gegeven? Wat viel dat tegen zeg.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik had het addertje onder het gras kunnen weten. Tegen Wenig maakte hij zijn favorietenrol op de Grand Slam ook niet waar, nadat hij een prima poulefase had. En op de vloertoernooien heeft hij ondanks zijn talent ook niet echt een goed seizoen gehad.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je het Springerfiasco al een plekje gegeven? Wat viel dat tegen zeg.
Waarvan ik 1 middagsessie en 5 avondsessies ga missen. Je moet het leven plukken als het komtquote:Op woensdag 17 december 2025 13:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We wachten wel tot het gewoon een keer instort.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan moeten we maar hopen dat de Engelse politiek dit probleem voor ons wil oplossen
[ afbeelding ]
Had Matthew Edgar niet ooit zo'n piratenzender over darts?quote:Op woensdag 17 december 2025 13:47 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom is er geen Darts Radio meer?
Geen darts en een ongelooflijk grauwe kutdag hier.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik vind dit ook kut. Productieve ochtend gehad, nu klaar met werkjes werken voor vandaag.
Geen dartsch
Lekker kaarsjes aan, kerstlichtjes, knabbelhapjes erbij allen.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geen darts en een ongelooflijk grauwe kutdag hier.
quote:Op woensdag 17 december 2025 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker kaarsjes aan, kerstlichtjes, knabbelhapjes erbij allen.
Hou toch je snavel joh flapdrol. Ga de Nostra nou maar invullen hequote:
Lijkt me ook onwaarschijnlijk dat er niemand op 2 heeft gestaan die het toen uit heeft gegooid?quote:Op woensdag 17 december 2025 14:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nog geen 2 en 3 is wel gek.
3 komt bij profdarten denk ik ook niet heel vaak voor, tenzij gemiste D3 rechtstreeks vanaf D6 en met max 2 pijlen in de hand onder druk.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nog geen 2 en 3 is wel gek.
We zitten al dagen met die e-sporter opgescheept. Koert is in geen velden of wegen te bekennenquote:Op woensdag 17 december 2025 15:23 schreef fetX het volgende:
Godverdomme vanavond geen Koert.
Brak van gisteren?
Helemaal binnenstebuiten gerocheld.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
We zitten al dagen met die e-sporter opgescheept. Koert is in geen velden of wegen te bekennen
Koert skipt wel vaker eerste dagen van een WK om dan in laatste week present te zijn. Nu heb je alleen extra sessies en dus vaker die Koen Weijland of NOLLESED of Zjakquote:Op woensdag 17 december 2025 15:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
We zitten al dagen met die e-sporter opgescheept. Koert is in geen velden of wegen te bekennen
Koert is er in het begin wel een paar keer geweest hoor.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Koert skipt wel vaker eerste dagen van een WK om dan in laatste week present te zijn. Nu heb je alleen extra sessies en dus vaker die Koen Weijland of NOLLESED of Zjak
Ja ik weet het maar nu zal hij dan wel wat overslaan. Die man is niet dartsfit genoeg om hele WK aanwezig te zijnquote:Op woensdag 17 december 2025 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koert is er in het begin wel een paar keer geweest hoor.
Ja maar ik hoopte met 1 sessie dat Koert wel voorrang zou krijgen.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Houdt het dan nooit opquote:Op woensdag 17 december 2025 15:23 schreef fetX het volgende:
Godverdomme vanavond geen Koert.
Brak van gisteren?
Vanavond FEBO natuurlijkquote:Op woensdag 17 december 2025 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Eten jullie vanavond iets normaals of inspireren jullie mij een beetje?
Gewoon soep. ff wat kilo's besparen voor t kerstdinerquote:Op woensdag 17 december 2025 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
IE PIE ES EN?quote:Op woensdag 17 december 2025 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
Koert zal wellicht ook gewoon bij ESPN moeten werreke.
Al een paar pogingen gezien, maar 1 dubbel 1 is natuurlijk wel super kut. Maar die gaat wel komen. Ik zou bijna sferen (@defside) dat dubbel 1 (2) wel is gegooid.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
3 komt bij profdarten denk ik ook niet heel vaak voor, tenzij gemiste D3 rechtstreeks vanaf D6 en met max 2 pijlen in de hand onder druk.
Met 3 pijlen in de hand op 6 gaan de meesten denk ik voor S2 D2.
quote:Op woensdag 17 december 2025 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
Koert zal wellicht ook gewoon bij ESPN moeten werreke.
Mijn vader is bolognesesaus aan het maken, dus het zal wel spaghetti worden.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Dartsfit?quote:Op woensdag 17 december 2025 16:37 schreef de_boswachter het volgende:
Vanavond Frank Evenblij genot.
Ja, iets normaals.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Clown bassiequote:Op woensdag 17 december 2025 16:37 schreef de_boswachter het volgende:
Vanavond Frank Evenblij genot.
Pasta met een spitskool-tomatensaus.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hello Fresh? Lijkt mij trouwens niks mis mee.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Vergeten gerechten te kiezen voor deze week dus ik heb dit
Jupquote:Op woensdag 17 december 2025 16:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hello Fresh? Lijkt mij trouwens niks mis mee.
Ik zie allemaal vrij normale en gezonde dingen.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Tsjonge. En dat heeft allemaal de mond vol over dartsfit dit dartsfit zus
Op eerste kerstdag lekker hertenrugfilet eten.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, en dan is het kerst. Lekker tijd doorbrengen met mijn vriendin en mijn familiequote:
Gelukkig alleen een brunch beider dagen dan avonds lekker thuis vreten of bij vriendenquote:Op woensdag 17 december 2025 16:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, en dan is het kerst. Lekker tijd doorbrengen met mijn vriendin en mijn familie
Dat worden vreselijke dagen, maar de 27e mogen we gelukkig weer!
Familie die vraagt 'hoe gaat het op je werk?' en 'ga je binnenkort nog op vakantie?'quote:Op woensdag 17 december 2025 16:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, en dan is het kerst. Lekker tijd doorbrengen met mijn vriendin en mijn familie
Dat worden vreselijke dagen, maar de 27e mogen we gelukkig weer!
1e KD naar ouders, hebben we dat maar gehad. 2e KD hele dag slapen denk ik. 27 mogen we weer, 28-30 naar Duitsland.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gelukkig alleen een brunch beider dagen dan avonds lekker thuis vreten of bij vrienden
Dat komt steeds in beeld, behalve na Jur gisteren.quote:Op woensdag 17 december 2025 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind wel dat er vanmiddag een alternatief soort vermaak moet komen.
Heeft iemand al een klassement van Arjan's Kutspelletje gemaakt?
quote:Op woensdag 17 december 2025 10:22 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dit maakt een dag-zonder-middagsessie dan weer behoorlijk goed.
Nee mexicano's heb ik zelf in huis duh.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die 3 mexicano's heb je ervanaf geknipt?
Moeten maar hopen dat de geluks wesp vroeg op zijn kraag land.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:00 schreef BB-King het volgende:
Heb zo'n gevoel dat Barney al lekker backstage staat in te gooien en alles vliegt erin.
Enige met echt dartsdieetquote:Op woensdag 17 december 2025 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo bwuuuurp dat zit erin. Had de vlammetjes nog voor vanavond wilen bewaren, maar ja
quote:Op woensdag 17 december 2025 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo bwuuuurp dat zit erin. Had de vlammetjes nog voor vanavond wilen bewaren, maar ja
Sobanoedels met avocado, kardemom en limoen. Stukkie gegrilde zalm er bij.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Alexander bell ik wel ff voor jequote:Op woensdag 17 december 2025 19:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Weet jij hoe John Metgod de telefoon opneemt? @:caland
Waarom is Frank niet gewoon de hele avond blij?quote:Op woensdag 17 december 2025 19:49 schreef Slobeend het volgende:
Frank Evenblij vanavond neem ik aan?
Hallo, met Wiequote:Op woensdag 17 december 2025 19:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Alexander bell ik wel ff voor je
Hallo met Remco Evenepoel?quote:Op woensdag 17 december 2025 19:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Weet jij hoe John Metgod de telefoon opneemt? @:caland
Al besprokenquote:Op woensdag 17 december 2025 20:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Neemt Matt de telefoon op: "Met Campbell"
Ze willen blijkbaar abo”s verkopen.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
jaaaaa docu pluggen alsof we niks beters te doen hebben
Lauw badje tot dusver.quote:
He'k alquote:Op woensdag 17 december 2025 20:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze willen blijkbaar abo”s verkopen.
Lakeside een hotel noemen.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:09 schreef AllesKaputt het volgende:
Samen snacks schransen om 1 uur 's nachts op bed in een Engels hotel.
Nee hoor, mandarijn is oranje = BARNEY ARMYquote:Op woensdag 17 december 2025 20:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik overweeg om zo een mandarijntje te eten.
Dat zal wel not done zijn in dit dartsfitte klimaat.
Ik had m nog niet gezien, van mij krijg je een like.quote:
Adam THE UNDERTAKER Sevada?quote:Op woensdag 17 december 2025 20:11 schreef Szura het volgende:
Doodgraver
Visser
Sportkaartjesverzamelaar
Niet zo vreemd toch om een onbekende darter zich te laten voorstellen voor zijn wedstrijd?quote:Op woensdag 17 december 2025 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kutinterview met onbekende darter jawel
2000 dollar wat? Business class of zo
Nee nog een rondje.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:12 schreef mitt het volgende:
Hopen we op meltdown Barney al vanavond of willen we nog een rondje verder?
Een keer een ronde verder zou wel leuk zijn.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:12 schreef mitt het volgende:
Walgelijke vraag dit.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:12 schreef mitt het volgende:
Koen > Nolles > Maijerquote:Op woensdag 17 december 2025 20:09 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat nobuddie Koen deze avond verpest.
Ik reken er niet op.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een keer een ronde verder zou wel leuk zijn.
Twee stoelen geboekt, dartsfitquote:Op woensdag 17 december 2025 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kutinterview met onbekende darter jawel
2000 dollar wat? Business class of zo
Ook deze vragen moeten gesteld worden.quote:
Water.quote:
Je kunt ook te ver gaanquote:Op woensdag 17 december 2025 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat Brabantse meisje deed het een paar jaar geleden ook leuk.
Hardopquote:Op woensdag 17 december 2025 20:17 schreef fetX het volgende:
Zo dan. Die heeft ontbeten met een dekbed.
je vergeet van na fan.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:17 schreef Gretzl het volgende:
RayBar is ongeveer de aller, aller, aller allermoeilijkste sportman om fan van te zijn TER WERELD
– F. Evenblij, 2025
High hopes van Noppert was ook wel erg hoor... Emo tienermeisje.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:20 schreef de_boswachter het volgende:
Ergste opkomstnummer is toch by far Djurmain met z’n troep.
Ach wel een jolig nummer...quote:
Dat is in ieder geval nog muziek, dat van Djurmeen is gewoon tyfusherriequote:Op woensdag 17 december 2025 20:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
High hopes van Noppert was ook wel erg hoor... Emo tienermeisje.
100kg + 160kg schat ik zo.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Aardig wat kilo's op het podium.
Tenzij Campbell 1,60 is ben je erg lief voor hem.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
100kg + 160kg schat ik zo.
Zou trouwens ook wel een leuk spelletje zijn.
Op TV lijkt iedereen dikkerquote:Op woensdag 17 december 2025 20:22 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Tenzij Campbell 1,60 is ben je erg lief voor hem.
Grim, Fred.quote:
en dat je dubbels moet raken om uit te kunnen?quote:Op woensdag 17 december 2025 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weet Campbell dat de triples meer punten waard zijn?
Sowquote:Op woensdag 17 december 2025 20:31 schreef fetX het volgende:
Moeite met afmaken, ja. Moeite met eten? Nee.
Die is in topvormquote:Op woensdag 17 december 2025 20:35 schreef Felagund het volgende:
Jezus, zie nu die buik van Evenblij.
Kan een voorbeeld nemen aan Arjan.quote:
Sevada zou ‘m op kunnen.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:35 schreef Felagund het volgende:
Jezus, zie nu die buik van Evenblij.
Maakt niet uit, er komt een winnaar.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:41 schreef Makamba_ het volgende:
Als ze zo doorgaan eindigen ze met gemiddeldes van 80!
quote:Op woensdag 17 december 2025 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mett is een denker. Die gaat dik ten onder als je zo begint
Dat mogen ze hopen!quote:Op woensdag 17 december 2025 20:41 schreef Makamba_ het volgende:
Als ze zo doorgaan eindigen ze met gemiddeldes van 80!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |