Mooi. Kun je tenminste niet in het warme bad schijtenquote:
Ja, luie hond is het.quote:Op woensdag 17 december 2025 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
@:doevelaer kan ook wel weer eens met een postklassement komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een gezeik zeg. Allergisch my ass. Twee spuitjes, mensen minstens 5 meter afstand. Snowflakes. Pak die kutwesp zelf eens aan joh.quote:De 23-jarige Van der Velde maakte zijn debuut op het WK en was zichtbaar geëmotioneerd bij zijn opkomst. Een opkomst die weinigen snel zullen vergeten, want de debutant toverde een wespenspray tevoorschijn en begon daarmee te spuiten.
Een ludieke actie tegen de 'Ally Pally-wesp' die elk jaar de darters teistert op het podium.
"Het was als grapje bedoeld, maar ik heb er wel voor mij op de kloten gekregen. Mensen waren allergisch, dat kreeg ik na de eerste set te horen. Nou, sorry daarvoor."
Wat kan ik nou nog doen Arjanquote:Op woensdag 17 december 2025 10:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Leven heeft geen zin meer.
Mijn volgende kantoorafspraak staat voor 12 januari (lol)quote:Op woensdag 17 december 2025 09:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zo werkt het toch in die laatste week voor kerst.
Ook op veel plekken b.v. gemeentehuizen en andere instanties die 's middags al dicht zijn vanwege 'personeelsactiviteit' of die gewoonweg na 12/13u niet meer bereikbaar zijn.
Ik had gisteren mijn laatste kantoordag van het jaar. Volgende is nog niet ingepland.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn volgende kantoorafspraak staat voor 12 januari (lol)
Het is net de coronatijd op werk.
Het is ook gewoon depri, tegen de tijd dat je 's middags naar huis gaat is het gewoon al donker. Ook mokerdruk weer op de wegen laatste tijd.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn volgende kantoorafspraak staat voor 12 januari (lol)
Het is net de coronatijd op werk.
Snowflakes omdat ze een allergische reactie kregen, juist.quote:Op woensdag 17 december 2025 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een gezeik zeg. Allergisch my ass. Twee spuitjes, mensen minstens 5 meter afstand. Snowflakes. Pak die kutwesp zelf eens aan joh.
In before:quote:Op woensdag 17 december 2025 10:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik durf het echt niet meer aan om Raya nog in Pick Em te kiezen.
Dit is een compleet nest wat ergens al jarenlang in Ellie Pellie hangt. Tijd dat een hoornaarsgroep de toko overneemt daar. Kunnen we lachen.quote:Op woensdag 17 december 2025 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een gezeik zeg. Allergisch my ass. Twee spuitjes, mensen minstens 5 meter afstand. Snowflakes. Pak die kutwesp zelf eens aan joh.
Het is december, geen wespen meer te zien maar inderdaad: elk jaar tijdens dit WK vliegen ze overal rond.quote:Op woensdag 17 december 2025 11:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit is een compleet nest wat ergens al jarenlang in Ellie Pellie hangt. Tijd dat een hoornaarsgroep de toko overneemt daar. Kunnen we lachen.
Kut Britten. Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen.quote:Op woensdag 17 december 2025 11:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is december, geen wespen meer te zien maar inderdaad: elk jaar tijdens dit WK vliegen ze overal rond.
Stukje achterstallig Brits onderhoud.
De buitenwijken van Engeland zijn meer verpauperd dan die van Roemenië (lol)quote:Op woensdag 17 december 2025 11:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kut Britten. Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen.
Het zorgt ook wel voor vermaak dus snap het wel.quote:Op woensdag 17 december 2025 11:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Echt elk jaar klagen ze hierover. Blijkbaar geeft de eigenaar van Alexandra Palace zero fucks. De evenementen blijven gewoon komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |