Zes maar?!quote:Op woensdag 17 december 2025 13:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jongens toch. Hierna weer zes dagen middag- en avonddarts.
Heb je het Springerfiasco al een plekje gegeven? Wat viel dat tegen zeg.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik had het addertje onder het gras kunnen weten. Tegen Wenig maakte hij zijn favorietenrol op de Grand Slam ook niet waar, nadat hij een prima poulefase had. En op de vloertoernooien heeft hij ondanks zijn talent ook niet echt een goed seizoen gehad.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je het Springerfiasco al een plekje gegeven? Wat viel dat tegen zeg.
Waarvan ik 1 middagsessie en 5 avondsessies ga missen. Je moet het leven plukken als het komtquote:Op woensdag 17 december 2025 13:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We wachten wel tot het gewoon een keer instort.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan moeten we maar hopen dat de Engelse politiek dit probleem voor ons wil oplossen
[ afbeelding ]
Had Matthew Edgar niet ooit zo'n piratenzender over darts?quote:Op woensdag 17 december 2025 13:47 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom is er geen Darts Radio meer?
Geen darts en een ongelooflijk grauwe kutdag hier.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik vind dit ook kut. Productieve ochtend gehad, nu klaar met werkjes werken voor vandaag.
Geen dartsch
Lekker kaarsjes aan, kerstlichtjes, knabbelhapjes erbij allen.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geen darts en een ongelooflijk grauwe kutdag hier.
quote:Op woensdag 17 december 2025 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker kaarsjes aan, kerstlichtjes, knabbelhapjes erbij allen.
Hou toch je snavel joh flapdrol. Ga de Nostra nou maar invullen hequote:
Lijkt me ook onwaarschijnlijk dat er niemand op 2 heeft gestaan die het toen uit heeft gegooid?quote:Op woensdag 17 december 2025 14:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nog geen 2 en 3 is wel gek.
3 komt bij profdarten denk ik ook niet heel vaak voor, tenzij gemiste D3 rechtstreeks vanaf D6 en met max 2 pijlen in de hand onder druk.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nog geen 2 en 3 is wel gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |