Zes maar?!quote:Op woensdag 17 december 2025 13:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jongens toch. Hierna weer zes dagen middag- en avonddarts.
Heb je het Springerfiasco al een plekje gegeven? Wat viel dat tegen zeg.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik had het addertje onder het gras kunnen weten. Tegen Wenig maakte hij zijn favorietenrol op de Grand Slam ook niet waar, nadat hij een prima poulefase had. En op de vloertoernooien heeft hij ondanks zijn talent ook niet echt een goed seizoen gehad.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je het Springerfiasco al een plekje gegeven? Wat viel dat tegen zeg.
Waarvan ik 1 middagsessie en 5 avondsessies ga missen. Je moet het leven plukken als het komtquote:Op woensdag 17 december 2025 13:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We wachten wel tot het gewoon een keer instort.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan moeten we maar hopen dat de Engelse politiek dit probleem voor ons wil oplossen
[ afbeelding ]
Had Matthew Edgar niet ooit zo'n piratenzender over darts?quote:Op woensdag 17 december 2025 13:47 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom is er geen Darts Radio meer?
Geen darts en een ongelooflijk grauwe kutdag hier.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik vind dit ook kut. Productieve ochtend gehad, nu klaar met werkjes werken voor vandaag.
Geen dartsch
Lekker kaarsjes aan, kerstlichtjes, knabbelhapjes erbij allen.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geen darts en een ongelooflijk grauwe kutdag hier.
quote:Op woensdag 17 december 2025 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker kaarsjes aan, kerstlichtjes, knabbelhapjes erbij allen.
Hou toch je snavel joh flapdrol. Ga de Nostra nou maar invullen hequote:
Lijkt me ook onwaarschijnlijk dat er niemand op 2 heeft gestaan die het toen uit heeft gegooid?quote:Op woensdag 17 december 2025 14:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nog geen 2 en 3 is wel gek.
3 komt bij profdarten denk ik ook niet heel vaak voor, tenzij gemiste D3 rechtstreeks vanaf D6 en met max 2 pijlen in de hand onder druk.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nog geen 2 en 3 is wel gek.
We zitten al dagen met die e-sporter opgescheept. Koert is in geen velden of wegen te bekennenquote:Op woensdag 17 december 2025 15:23 schreef fetX het volgende:
Godverdomme vanavond geen Koert.
Brak van gisteren?
Helemaal binnenstebuiten gerocheld.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
We zitten al dagen met die e-sporter opgescheept. Koert is in geen velden of wegen te bekennen
Koert skipt wel vaker eerste dagen van een WK om dan in laatste week present te zijn. Nu heb je alleen extra sessies en dus vaker die Koen Weijland of NOLLESED of Zjakquote:Op woensdag 17 december 2025 15:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
We zitten al dagen met die e-sporter opgescheept. Koert is in geen velden of wegen te bekennen
Koert is er in het begin wel een paar keer geweest hoor.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Koert skipt wel vaker eerste dagen van een WK om dan in laatste week present te zijn. Nu heb je alleen extra sessies en dus vaker die Koen Weijland of NOLLESED of Zjak
Ja ik weet het maar nu zal hij dan wel wat overslaan. Die man is niet dartsfit genoeg om hele WK aanwezig te zijnquote:Op woensdag 17 december 2025 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koert is er in het begin wel een paar keer geweest hoor.
Ja maar ik hoopte met 1 sessie dat Koert wel voorrang zou krijgen.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Houdt het dan nooit opquote:Op woensdag 17 december 2025 15:23 schreef fetX het volgende:
Godverdomme vanavond geen Koert.
Brak van gisteren?
Vanavond FEBO natuurlijkquote:Op woensdag 17 december 2025 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Eten jullie vanavond iets normaals of inspireren jullie mij een beetje?
Gewoon soep. ff wat kilo's besparen voor t kerstdinerquote:Op woensdag 17 december 2025 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
IE PIE ES EN?quote:Op woensdag 17 december 2025 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
Koert zal wellicht ook gewoon bij ESPN moeten werreke.
Al een paar pogingen gezien, maar 1 dubbel 1 is natuurlijk wel super kut. Maar die gaat wel komen. Ik zou bijna sferen (@defside) dat dubbel 1 (2) wel is gegooid.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
3 komt bij profdarten denk ik ook niet heel vaak voor, tenzij gemiste D3 rechtstreeks vanaf D6 en met max 2 pijlen in de hand onder druk.
Met 3 pijlen in de hand op 6 gaan de meesten denk ik voor S2 D2.
quote:Op woensdag 17 december 2025 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
Koert zal wellicht ook gewoon bij ESPN moeten werreke.
Mijn vader is bolognesesaus aan het maken, dus het zal wel spaghetti worden.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Dartsfit?quote:Op woensdag 17 december 2025 16:37 schreef de_boswachter het volgende:
Vanavond Frank Evenblij genot.
Ja, iets normaals.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Clown bassiequote:Op woensdag 17 december 2025 16:37 schreef de_boswachter het volgende:
Vanavond Frank Evenblij genot.
Pasta met een spitskool-tomatensaus.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hello Fresh? Lijkt mij trouwens niks mis mee.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Vergeten gerechten te kiezen voor deze week dus ik heb dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |